Ir al contenido


- - - - -

U.E. Tàrrega


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
213 respuestas en este tema

#21 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2008 - 11:01

que li passa el tarrega, si algu segueix els missatges meu antics ja veura que jo ja vaig avisar al seu moment.

que el tarrega tenia que fitxar delanters, per les baixes molts greus de castellana, padrones i benet.

aixo esta notat ara el tarrega amb un baixon fisicament i crec que podrem aspira al ascens sense algun delanter center.

fa 4 partits que no marquem un gol i que perdem, de moment no hi ha cap solucions.

i dani olea no s´ha adaptar a la categoria ja que no ha fet cap gol amb mes de 10 partits jugats,

8 de consecutius de titular i no fa gols.

solucions ja . o esque el tarrega no vol pujar de categoria.

perdoneu pero estic una mica cabrejat de la situacio.

et fiquen la mel als llavis parlo del tarrega.

a la 17 i 18 jornada un lider intractable i a partit de llavors res de res.

4 derrotes. amposta 3- tarrega 0. tarrega 0- cornella 1.

montanyesa 1- tarrega 0 i tarrega 0- badalona b 1.

i cap gol aixo es un problema molt greu i calen solucions ja.

no es normal aquesta situacio de un lider solid a un equiop amb crisi sense fi de cara a porteria.

moltes gracies a tots hi podeu opinar del tema.

castellana tornar aviat et trobem a faltar, i benet i padrones som- hi que el tarrega us neccesitem.

ademes de baixa hi ha: dida, horcajada,didac, sisco,i padrones,castellana i benet sancio 4 partits.

la federacio catalana sempre va en contra del equips lleidatans.

es va inventar una agressio que no va haber, jo era davant i no era ni expulsio a benet.

i no li han tret cap partit.

#22 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 enero 2008 - 10:04

Una coseta simplement, l'autor del gol del Badalona B, no va ser David Hernandez ( aquell xulo que primer va fingir una lesió a la cama esquerra i acte seguit quant l'àrbitre no va pitar falta, s'alça, es fot a correr, va fer una paret, i amb un disparo amb cama dreta va fer l'únic gol de l'encontre?)
Gol que va celebrar irònicament i d'una manera molt hipòcrita per un jugador de Primera Catalana amb l'afició targarina.
P.D., tot i el gol, aquest equip filial del Badalona no farà gran cosa enguany!!!

#23 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 enero 2008 - 11:32

espero que el Tàrrega ressusciti ja perquè ja li va tocant.

#24 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2008 - 04:09

Vilassar: Rico, Xavili, Óscar, Ballús, Creus, Edu, Iván, Vilches, Sultán, Juste i Dani López. Canvis: Jordi Rodríguez per Dani López al minut 55, Serrano per Creus al minut 80 i Carlos per Ballús al minut 85. Entrenador Jaume Torres.
Tàrrega: Santi, Pacheco, Julio, Mayoral, Horcajada, Cagigas, Pijoan, Valeri, Kiko, Robert i Sisco.
Canvis: Padrones per Kiko al minut 70, Didac per Robert al minut 85 i Olea per Sisco al Minut 87. Entrenador Edu March.
El arbitre del partit va ser Nicolás Garcia, va amonestar a Edu del Vilassar i Kiko del Tàrrega. Uns 300 espectadors al Xevi Ramon de Vilassar de Mar. El Tàrrega es va retrobar amb una victòria que no aconseguia des del 16 de Desembre. Al minut 75 una proximació del Tàrrega va acabar amb un espectacular gol de Sisco que ens va dedicar el gol al Racó Targarí. La Primera victoria de l'any li servirà per recuperar una moral tocada després dels últims resultats negatius. El Tortosa serà el pròxim rival que visitarà la Plana diumenge a les 12:00.
Posted Image

#25 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2008 - 10:13

Ànims Tarrega!

#26 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 febrero 2008 - 05:34

Anim tarrega hau de pujar a 3era!

#27 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2008 - 01:50

dema guanyarem al tortosa, 3-0 visca el tarrega y visca el raco targari

#28 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2008 - 02:42

bon partit del tarrega amb el 1-0 molt aviat, la cosa pintabe molt be fins que el tortosa va fe el gol, despres el tarrega es tornarie avança amb el 2-1 la cosa semblava que quedarie amb el 2-1 a falta de 20 minuts i va arribar unaltre gol del tortosa, el arbitre molt dolent quines cagades deunidor.

#29 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2008 - 03:10

Vinga anim als de tarrega que heu de aconseguir pujar!

#30 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 febrero 2008 - 01:02

Aviat tindrem samarretes de la U.E. Tàrrega a la venta, el preu sera de 40 euros, lo que queda per saver si sera talles uniques o es podra elijir, el qui vulgui una samarreta que el digui per aqui, tambe farem parada els dies de partit, Samarretes i bufandes, volem saver qui vol samarretes perque demomen es començara nomes amb 10 samarretes. Deixo una foto mes o menys de la samarreta que vats editar jo es semblan pero no exacte. Moltes gracies, salutacions.
Posted Image

#31 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2008 - 08:58

Polemica contra el Tàrrega y Racó Targarí
Jo com a fundador del Racó Targarí amb el meu amic Joselea desmenteixo tot lo que an comentat pels diaris i aficcionats del San Cristobal es totalment fals, som una penya pasifica estem per animar al nostre club no per dona mala influencia als camps i menys al nostre camp ja que sortiriem perdem nosaltres, desde aqui vui dir que els que an criticat al Tàrrega no tenen millor que fer que ficarse amb nosaltres amb mentires per perjudicarnos, com dic som una penya normal i estem totalment amb contra del racisme, daqui dic ademes la meva dona es Boliviana la coneixen i ningu a dit mai res i si fos racista em sembla que no estaria amb ella me sembla una ruqueria lo que diuen els del San Cristobal no te vergonya per aver dit aixo, sancris1954 i bambi afv tampoc sap lo que diuen en cap moment sa dit re racista ni agut osties ni res, el mundo deportivo no sap lo que es diu, moltes gracies.

#32 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2008 - 09:18

Serà el Cucurutxu però el orioljazz té raó.
El Cucu va assistir a veure el partit del Tàrrega contra dos equips.
El primer contra el filial de la Grama i el segon contra el filial del Badalona.
He de dir que aquesta penya o afició és com qualsevol, ara bé podríem parlar que si algú s'ha sentit insultat per algú del racó targarí, ha estat per prèvia provocació.
Als foreros que aneu cada quinze dies al Camp d'Esports a veure el Lleida, seria com si parlessim del dia que va venir a Lleida, la Cultural Leonesa, i que quatre merdossos van començar a cantar allò de " **** lérida" ( lo dels punts, equival a dir Prostituta abreviat), i llavors tot el camp va saltar lo mateix per León!
Al acabar la gent va saltar de gol nord a gol sud i els mossos pel mig protegint els Castellano-lleonesos i al dia posterior la prensa local lleonesa atacava l'afició lleidatana de ser violenta.

Amb el tàrrega passa semblant.
El racó Tàrgarí anima el tàrrega des del minut 1 fins al minut 91.
No obstant si algú perjudica al teu equip t'enfades, ja sigui l'àrbitre, algun col·legiat o com el dia del Badalona B, el " Desgraciat", que va marcar el gol del Badalona B, que prèviament havia simulat un trencament del genoll i al acabar de marcar el gol, va venir exprés davant del racó Targarí a dedicar el gol amb plan foteta!!!

Avans que qualsevol mitjà de comunicació escrigués RUCADES i així MANIPULÉS LA IMFORMACIÓ, s'hauria d'assegurar si la informació que es publica és certa o és una falsetat!!!
Si això ho ha publicat el Mundo Deportivo han caigut MOLT BAIX!!

#33 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2008 - 11:15

hola tothom es increible les barbaritats que s´han dit sense fonament a la premsa escrita i radios del aficio del tarrega.

estic indignat perque tot es totalment fals es algo increible no hi ha dret que diguin coses totalement falses.

el microfon ningu va dir res de rascista 1 de tot perque el portava jo i jo soc tothom coneix 100% anti rascista.

espero que aquest tema surten mitjans de comunicacions quedi finiquitat ja.

ningu de la directiva del sant cristobal s´ha posat en conctacte amb el tarrega.

tot va ser per el entrenador que la va liar.

som una penya pacifica i molt del tarrega. res mes a difrutar del futbol.

visca el tarrega sempre.

dame anims ets un crack

#34 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2008 - 11:19

Dame nosaltres mai l'insultariem es bon jugador i bona gent, un salut desde aqui.

#35 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes

Escrito 05 marzo 2008 - 11:24

Voleu dir que el tal Dame, s'informa del Tarrega a través del foro del Lleida?

#36 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes

Escrito 05 marzo 2008 - 11:32

ni idea pero aixo es un foro que tambe es parla de actualitat de ue tarrega. jo faig reso de la actualitat

#37 beneitez

beneitez

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes

Escrito 16 marzo 2008 - 08:21

Voleu dir que el tal Dame, s'informa del Tarrega a través del foro del Lleida?

xDxDxD toy seguro q no

#38 beneitez

beneitez

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes

Escrito 16 marzo 2008 - 08:24

Teneis que hacer subir a Oliveres del Tarrega B , Es un gran goleador :wink:

#39 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes

Escrito 18 marzo 2008 - 04:38

Tal vez mejor para el primer equipo al Alejo Vidal Cuadras ,al Sainz de Inestrillas y al Acebes.3 fichajes de cuidado.

#40 beneitez

beneitez

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes

Escrito 24 marzo 2008 - 02:39

Tal vez mejor para el primer equipo al Alejo Vidal Cuadras ,al Sainz de Inestrillas y al Acebes.3 fichajes de cuidado.

:roll:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos