Ir al contenido


Foto
- - - - -

Ambient al camp


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 Enciam

Enciam

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 08:12

Vull comentar que em va semblar genial l'ambient ahir, feia anys que no
veia a la gent discutir sobre un lloc per seures :lol:

Molt be el tema de les camisetes, potser una mica curtes en nombre, pero
al menys no vam anar cap a Lleo.

Esperem un Play Off aixi!!!

#2 Guest_Josep Maria_*

Guest_Josep Maria_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 08:23

A l'hora de l'himne se'm va posar la pell de gallina. Amb aquest ambient en tots els partits ja hauríem tornat a segona, o potser ni hauriem baixat.

L'únic que trobo a faltar al gol nord és una mica de renovació en el material d'animació. Caldria portar banderes de grandària mitja.

Un model de penya amb força color i animació, malgrat ser de tercera, són els Andreuencs (Sant Andreu). Veieu sobretot les fotos dels partits contra Hospi i Europa.

www.andreuencs.com


Per cert, com està el tema d'anar a Lleó?[/img]

#3 Guest_ilergeta22_*

Guest_ilergeta22_*
  • Anónims

Escrito 24 mayo 2004 - 08:34

felicitats a tots per l'ambientasso que va haver ahir al gol nord i a resta de camp...senzillament collonut!!!!!!
força lleida

#4 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes

Escrito 24 mayo 2004 - 11:38

Kom k no hi ha banderes noves al gol nord!!!!!!!!!!!!!!

Durant akesta temporda he anat portant partit darrera partit una senyera amb un gat.

I aquests dos últims partits contra el Barça B, i al partit d'ahir vaig portar una nova estel·lada què tinc 2.80 d'ample per 4.80 de llarg!!!! :lol: i amb un gat de dos metres d'ample per un d'alçada.

I segur k el vas veure i no l'havies vist cap vegada, jejejje

VISCA CATALUNYA I EL GAT!!!!

#5 Guest_Josep Maria_*

Guest_Josep Maria_*
  • Anónims

Escrito 24 mayo 2004 - 12:21

Nano, aquestes sí que les havia vist, si és que ho dius perquè creus que no vaig sovint al camp.

Però no em negaràs que n'hi ha poques del Lleida i que moltes foten pena, començant per aquella del pal tota foradada o per les pancartes fetes en rotulador o pintura a mà (collons, si avui en dia es pot fer qualsevol disseny a les cases de publicitat i samarretes).

En fi, recomano altre cop que veieu l'apartat "cròniques" a la pàgina www.andreuencs.com




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos