Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sobre el comportament de les 2 aficions


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
15 respuestas en este tema

#1 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 mayo 2004 - 09:56

opineu sobre el comportament de l' aficio lleonesa i la nostra, ja que les dos an tingun comportaments negatius al final del partit. Pero aixo ja es sabie abans de comensar, fatxes i antifeixistes no son compatibles.
Ens deuen esperar a Lleó, a vere si el club s' anima i organitza el bus per anar, encara ke ho dubto.
Salut i Força Lleida! Aquest Any Si! Visca Catalunya!

#2 Guest_ilercat_*

Guest_ilercat_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2004 - 11:25

Que ha passat, al final del partit?
No he pogut anar-hi i m'agradaría saber que han fet els animalots aquests del Lleó.
He vist el partit per la tele, i m'ha recordat una mica a l'afició del Saragossa, res a veure amb la del Ossassuna, i també m'ha fet la impressió de que podria acabar passat alguna cosa.
Bueno de totes maneres Força Lleida, i cap a segona.

#3 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2004 - 11:57

Crec que es algo normal els dos equips se jugaven molt i clar se te que nota en quin camp es juga.

No estic orgullos del comportament de la nostra aficció, pero quan anem a altres camps es el que ens trobarem, aqui tothom es juga molt.

Per cert felicitats a l'espanyol que ens ha tret un rival

#4 Enciam

Enciam

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 mensajes
  • 16 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 07:59

Per mi l'aficio de la Cultural es va portar força be, si portavem banderes espanyoles, pero nomes espanyoles, ni aguiles ni coses aixi. Com a comentari dir que al camp de l'Espanyol si que vaig veure "aguiles"
quan van saltar al camp :roll:

Es normal que hi hagues crits entre uns i altres, mentre no passi d'aixo
em sembla be.

I pel que fa a nosaltres potser hauriem de vigilar amb les invassions de
camp, encara no hem guanyat res i qualsevol dia em veig jugant al mini.

Salutacions,

#5 Guest_ILERSKIN_*

Guest_ILERSKIN_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 10:23

portaven samarretes amb svastiques i sol feien que provocar , a mi tmb hem va recordar al partir del saragossa de la copa del rei

#6 Guest_ilergeta22_*

Guest_ilergeta22_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 10:50

va passar algo al final del partit????

#7 Enciam

Enciam

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 11:11

Ok, jo no vaig veure les samarretes, aixo ja es una altra cosa, una mica lamentable.

#8 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 11:35

això és el que ha dit la premsa de lleó sobre el tema: :lol:

http://www.diariodel...5&TEXTO=2705736

#9 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 11:52

Ostia, aquet diari de Leon es un diari humoristic o k? jajjajajajaj siusplau k tothom u llegeixi i u comenti pk es per partir-se de riure; ara del partit no hi diu res a akesta noticia escrita per un mes k probable "falangista" :lol: :lol: :lol:

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 02:40

Uix.. esteu segurs q es refereix al lleida cultural del partit d'ahir? vatres vau sentir gaire als del frente akells? voleu dir que no parlaba d'algun altre partit de primera?.. pero que lamentable, jo no vec al segre ni la mañana fent un escrit aixi. D'aixo es lo q se'n diu incultura espanyol. Au, pasem d'akesta gent tant orgullossa i falsa, i anem a Lleó a demostrar qui som i d'on venim! Força Lleida i TOTS A LLEO!!!!!!

#11 berziano

berziano

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 13 mensajes

Escrito 24 mayo 2004 - 03:26

Lo del Diario de León es increible.Estarán orgullosos de decir que su "afición" hizo calvos.A nosotros hace 2 temporadas nos apedrearon los autobuses y necesitamos protección para salir de León y no dijeron casi nada que kazurros.AUPA PONFERRADINA.

#12 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes

Escrito 24 mayo 2004 - 04:15

jaja sense anar més lluny a la Mañana a la segona pàgina (secció no esportiva) surt una foto d'un energument fent un calvo...

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes

Escrito 24 mayo 2004 - 05:25

Aquesta noticia la deu haver fet algun nazirulo d' akells ke corrien per alli, perque tantes tonteries i mentides nomes les pot dir Urdaci, es penos, mes ke un diari semble el Pachanguero De Leon, Primero el Vino i Luego Escribimos.
No se com no s'en donen vergonya els lleonesos d' aquest diari.
Tots cap a lleo, pero el bus ke l' organitzo el club, ke ja serie hora!
Amunt i Força Lleida!!! Akest Any Si!!

#14 Guest_100 por 100 culturalista._*

Guest_100 por 100 culturalista._*
  • Anónims

Escrito 25 mayo 2004 - 12:29

Al finalizar el partido hubo invasión de campo (con perdón...¿dónde estaba la policía para imperdirlo?) y algún seguidor local acudió al fondo sur a ondear su banderita y alguno hizo cortes de manga y demás. Nada importante...pero siempre alguno se mosquea ysalta. No sucedió nada grave. Simplemente que la afición de León a expensas de los mossos tuvo que permanecer en el estadio hasta que la afición del Lleida fue desalojando la zona.
Pero por favor...no seamos tan alarmistas cuando nada ha sucedido. Esto es fútbol y que sería si no hubiera algún cántico discordante...sería muy aburrido, ¿no?. Perfecta la conducta de las dos aficiones...sin nada que reseñar.

#15 Guest_NOI BLAU_*

Guest_NOI BLAU_*
  • Anónims

Escrito 25 mayo 2004 - 11:04

pero k kollons es aixo el comentari dl partit lleida cultural o la invasio de les tropes de felip v.
Aket tio a vist masa oliver i beni

#16 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes

Escrito 26 mayo 2004 - 12:33

Pura rabia al veure que tenía de fer un llarg viatge sense cap punt a la saca.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos