Ir al contenido


Foto
- - - - -

Quina Equipacio va ser...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
11 respuestas en este tema

#1 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 01:04

Bueno Doncs aixo que quina va ser la equipacio que es va utilitzar en el partit del Villajoyosa-Lleida del Diumenge es una mica rara no creieu?
1 Equipacio tot de Blau currat!
2 Equipacio Groc i negre Currada!
i Podria ser la 3 equipacio la que es va utilitzar?

Blau i negre de 3 Equipacio?

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 01:36

no t'has parat a pensar que es la samarreta de la 1ra equipacio amb els pantalons de la 2na?


La tercera equipacio es la groga, i la 2na es la color burdeus (granate)

#3 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 01:38

no t'has parat a pensar que es la samarreta de la 1ra equipacio amb els pantalons de la 2na?


La tercera equipacio es la groga, i la 2na es la color burdeus (granate)

Bueno pero aixo no te res a veure perque es portabe aquesta equipacio no tenim 2 o 3?

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 01:43

no t'has parat a pensar que es la samarreta de la 1ra equipacio amb els pantalons de la 2na?


La tercera equipacio es la groga, i la 2na es la color burdeus (granate)

Bueno pero aixo no te res a veure perque es portabe aquesta equipacio no tenim 2 o 3?



Home, si que te a veure, per a que portar samarreta groga si portant la blava i els pantalons de la groga ja pots jugar? Aixo es fa molt, inclus a primera divisio, anda ke no haure vist cops al Barça jugar amb la samarreta blaugrana i els pantalons de la 2na equipacio!

#5 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 01:49

a mi em fa mal d'ull veure la convinacio de la primera i la segona ekipacio.

jo hauria preferit ke juguesin amb la tercera ekipacio si es ke la segona no esta acabada.

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 01:50

a mi em fa mal d'ull veure la convinacio de la primera i la segona ekipacio.

jo hauria preferit <font color=red>que</font> juguesin amb la tercera ekipacio si es <font color=red>que</font> la segona no esta acabada.



Jo crec que fan be jugant amb la blava i pantalons negres, l'important es dur la samarreta blava alla on juguem, que per algo es el nostre color, els pantalons son el de menys.

#7 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 01:58

si t'ho mires d'akesta manera si ke esta be.

sempre ke hi hagi la possibiltat de anar de blau es lo millor.

#8 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 octubre 2007 - 08:35

a mi em fa mal d'ull veure la convinacio de la primera i la segona ekipacio.

jo hauria preferit <font color=red>que</font> juguesin amb la tercera ekipacio si es <font color=red>que</font> la segona no esta acabada.


l'arbit va fer treure els pantalons blancs, perque eren del mateix color que els del vila-joiosa.

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 10:52

a mi em fa mal d'ull veure la convinacio de la primera i la segona ekipacio.

jo hauria preferit <font color=red>que</font> juguesin amb la tercera ekipacio si es <font color=red>que</font> la segona no esta acabada.


l'arbit va fer treure els pantalons blancs, perque eren del mateix color que els del vila-joiosa.

exacte. I els pantalons que portaven eren del 3er equipatge (del groc i negre) perque el Burdeus com ja van dir encara no esta fet.

#10 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 12:56

no hagues set mes facil ficar-nos uns pantalons blaus? recordo que quan anavem al camp del nastic ho portavem...

#11 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 01:16

l'any pasat al camp del llevant b em sembla ke va passar algo semblant amb els mitjons, sino recordo malament.

#12 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2007 - 01:41

no hagues set mes facil ficar-nos uns pantalons blaus? recordo que quan anavem al camp del nastic ho portavem...

No crec que portesin a Vilajoiosa uns pantalons blaus. No crec ni que els fabriqui aquesta marca els pantalons blaus del Lleida.. Ells deuen portar a sobre doncs el primer equipatge i el segon per si de cas (en aquest cas el 3er) Jo recordo fins i tot un cop que va vindre el Extremadura que l'arbit no va deixar jugar el Extremadura amb les seves mitgetes i al no portar el Extremadura el segon equipatge, aquests van tindre que utilitzar les mitgetes del segon equipatge del Lleida. O casos com el Balaguer a la copa Catalunya en la final que li va guanyar al barça als penals, va tindre que utilitzar els pantalons blancs del Lleida per no coincidir amb els blaus del barça. De casos com aquests ja n'hi han hagut mes de un cop ..




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos