Ir al contenido


- - - - -

S'atansa le bomba del verano 2004!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
158 respuestas en este tema

#101 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 02:59

Oh poden saber la mitat dels ilergetes pero laltra mitat no!!i laficionat que no es dels ilergetes de moment! tampoc!!!

A mi no es per res pero magradaria saber que es!!

#102 Ilergol

Ilergol

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 10 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 03:01

Millor serà que ho deixem correr perquè fa tota la pinta, que el club l'ha comprat el bin laden 8)

#103 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 03:10

ja ens en asaventarem per la prensa!!!

SI us plau ka sigui ben bo!!!!!

#104 Ilergol

Ilergol

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 10 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 03:15

espereu uns dies q flipareu tots....


No es per faltar a ningu al respecte, pero perque tu ho pots saber i alardejar de que ho saps dient k canviara el futur i tot aixo... i els altres no som dignes de saber-ho?
Despres suposo que a tu t'agrada entrar amb aquesta web i enterarte de les noticies del lleida que desconeixes?

#105 johnny

johnny

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 03:30

Fa pinta que serà quelcom poc important.. que al final farem un Aaaah per això tanta història?

Si no es tema de fixatges serà econòmic, rollo que l'Ajuntament dona alguna subvenció, amb la condició que els dijous a migdia puguin fer anar el camp per fer-hi acampada lliure i costellades.

O Economico-Social, si et fas soci del Lleida tens 2 menus del Burrikin, un tiquet per rentar el cotxe al Hipopotam marró i una entrada als Lorensos per veure la última peli del Tarantana....i anar fent....

#106 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 03:34

Si diuen que es un bombazo algo bo haura de ser... Esperem que ens assaventem aviat.

#107 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 03:36

els q ho sabem, ho sabem de xiripa i no som ningu per fer-nos protagonistes de la noticia, els protagonistes en el seu moment quan tot estigui ben lligat u faran public i ja esta!! i no i doneu mes voltes q tampoc s'acaba el mon!! s'ha especulat massa ja... el q hagi de ser sera i punt, quan tot estigui fet i es pugui fer oficial ja es dira!!

#108 [ecdl_12]

[ecdl_12]

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 61 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 03:41

No se pk xo tanta bomba tanta bomba i lo més segur sk serà una collonada, tipo lo k s'ha dit x aki k surtirà el tatxo a interviu (mbona x cert) o k torne el llauradó (deu no ho vulgui)

Aixo és com lo k fixarem a un crack, som a dimarts i res de res, nuse xatos, abans d dir algo assegureu-vos k tot està al sac i ben lligat.

#109 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 9 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 03:59

els q ho sabem, ho sabem de xiripa i no som ningu per fer-nos protagonistes de la noticia, els protagonistes en el seu moment quan tot estigui ben lligat u faran public i ja esta!! i no i doneu mes voltes q tampoc s'acaba el mon!! s'ha especulat massa ja... el q hagi de ser sera i punt, quan tot estigui fet i es pugui fer oficial ja es dira!!


jajajaja, fots una gracia tu tb, s'ha especulat massa dius, com si passesis per aki ara mateix
Aixo si, com a publicista tens un futur espectacular :lol:

#110 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 9 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 04:02

[ecdl_12] Publicat: Dt Ago 17, 2004 4:41 pm Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

No se pk xo tanta bomba tanta bomba i lo més segur sk serà una collonada, tipo lo k s'ha dit x aki k surtirà el tatxo a interviu (mbona x cert) o k torne el llauradó (deu no ho vulgui)

Aixo és com lo k fixarem a un crack, som a dimarts i res de res, nuse xatos, abans d dir algo assegureu-vos k tot està al sac i ben lligat.



aixo estem fent els q ho sabem, callar i asegurar-nos primer q esta al sac i ben lligat i no precipitar-nos... entenc q la vaig cagar posant-ho, nomes volia crear una mica d' emoció, demano disculpes als q hagi pogut molestar e inquietar

#111 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 05:25

Eh Blau ets un rallat tio. El post el va posar amb bona intenció, simplement volia informar de que hi haura una bomba i ja esta. Ella ja va dir que NO és oficial i que no estava en dret de dir-ho, sigui el que sigui ja ho comunicaran en el seu moment. D'això se'n diuen filtracions; d'alguna manera els ilergetes se n'han assabentat i no ho poden dir i ja esta. La Martah no ho va dir per a putejar-nos ni per presumir de que ho sabia i nosaltres no. Només queden dos dies, esperem i ja veurem del que es tracta. De tota manera la forma d'assabentar-se de les coses és de forma oficial; si la Martah hagues dit el és segur que li haguèssiu dit que si era oficil i que si no ho era per què ho deia. La questió és criticar-la. Jo tancaria ja aquest tema i no en parlaria més entre altres coses perquè així no anem enlloc.

#112 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 05:37

]Aixo és com lo k fixarem a un crack, som a dimarts i res de res, nuse xatos, abans d dir algo assegureu-vos k tot està al sac i ben lligat.


El crack el fitxarem, si s'ha retrassat no és culpa meva. Es veritat, no m'invento res i si t'hi fixes avui al Segre diuen el que jo vaig dir diumenge.

#113 Matosas

Matosas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 06:03

xo te algo que veure amb la venta del club a algun altre grup empresarial extranger? Sabent els contactes que té Tatxo es possible que busqui nous inversors......

#114 [ecdl_12]

[ecdl_12]

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 61 mensajes
  • 9 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 06:13

Ok, Ilerdense, yo sols dic k penso k no està be deixar-nos a molts d'aki el foro amb la mel als llavis, k lo k hagi de passar pos passarà i ja se sabrà.

Crec k amb això lo unic k fem és crear un cert mal rotllo entre naltres, kuan tots tenim en comú el nostre suport al Lleida. Per això m'agradarie k, per altres ocasions, si algú sap algo k no és segur xo k pot passar, k no ens dongo peixet, k sino ya veiem k pase (mal rotllo a dojo entre gent k estime el Lleida)

Yo aposto x tancar aket tema fins k no se sapigui algo oficial.

#115 Matosas

Matosas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 06:15

esta relacionat amb la venta del club oi?

#116 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 06:30

Jo el que dic és que la Marta no ho ha fet amb mala intenció, tot el contari i per aixo no entenc que la critiqueu tant. El mal rollo el creeu vosaltres criticant-la pero bueno, es igual. Tanquem tema si us sembla

#117 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 08:11

pffffffffff

#118 joan85gd

joan85gd

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 276 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 08:15

Potser es que a partir d'ara vendràn alcohol al bar de l'estadi!!


Alcohoool, alcohoool alcohoool alcohooool....
Hrem vinguuuut a emborraatxar-nooos...
I el resultat ens dona iguaaaaal....


Birres i Cubalibres!


SAlut

#119 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes

Escrito 17 agosto 2004 - 10:20

Doncs a mi em fa ràbia igualment, pq si una cosa no es dirà q no es deixi a mitges.. De totes formes no entenc pq no s'ha de dir, per molt q sigui un rumor es podria dir, ja us val..

#120 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes

Escrito 18 agosto 2004 - 06:39

Jo men vaig enterar ahir, pero es =, dema se sabra si es veritat o no, yo la veritat no m'ho creure del tot fins k no ho vegi a la premsa.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos