Ir al contenido


- - - - -

VAYA CARA SE OS QUEDO AYER JAJAJA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
42 respuestas en este tema

#21 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:13

Nastiker teniu la millor aficio del mon i ames ens vau guanyar l'ultima jornada pk sou infinitament millor k el lleida, ara ja et pots sentir realitzat i anar a dormir

#22 Guest_SEGRE I SENTIMENT_*

Guest_SEGRE I SENTIMENT_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:16

COM SI AL NOU CAMP (X CERT CPIADA DL BARSA) I AGUES TANTA GENT...XK ENS WAÑESSIU X PENALS K ES LO UNIK K SABEU FER NO VOL DIR K SIGUEU MES BONS...LUNIC BO S L JONATAN TORRES AKEY ELS DEMES FAN CAGA....VENGA CAYAT YA I NO TE RALLIS ADEU
VISCA L LLEIDA

#23 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:21

COM SI AL NOU CAMP (X CERT CPIADA DL BARSA) I AGUES TANTA GENT...XK ENS WAÑESSIU X PENALS K ES LO UNIK K SABEU FER NO VOL DIR K SIGUEU MES BONS...LUNIC BO S L JONATAN TORRES AKEY ELS DEMES FAN CAGA....VENGA CAYAT YA I NO TE RALLIS ADEU
VISCA L LLEIDA


nou camp dice jajaja si no sabes no hables
Nou Estadi atontao

#24 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes
  • 9 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:22

xq sempre ens venen a tocar les boles?

#25 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:25

nou camp dice jajaja si no sabes no hables
Nou Estadi atontao


Es k no estem massa familiaritzats amb akets camps de 2b, nosaltres coneixem mes be, molinon i tal

#26 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:27

a caso nos ganasteis? pues entonces que hablas?

#27 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:30

Ja que tant us enfoteu de nosaltres, que sapigueu que esteu a 2A en part gràcies a nosaltres i que us vàrem deixar el camp també...

Que ruc, muerdes la mano que te da de comer jojojo 8)

#28 cunyau

cunyau

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 90 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:33

nastikero, ets un pallasso. vergonya em faria a mi ser d'un equip tant penos con el nastik, que nomes va a remolc de lo que fa el lleida. a veure si torneu aviat a 2b, que ben mirat es lo unic que mereixeu.

#29 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:37

ajajjaaj tipica respuesta de perdedores.
dais todos pena y no kereis reconocer k vuestra afición es de tercera. (ni de segunda b)
venga, a cascarla.

#30 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:40

Lusarreta os cascara bien cascaos jaja

#31 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:43

ajajjaaj tipica respuesta de perdedores.
dais todos pena y no kereis reconocer k vuestra afición es de tercera. (ni de segunda b)
venga, a cascarla.


K si chavalin, somos los mismos perdedores a los cuales les hicisteis el pasillo cuando salimos en la ultima jornada a vuestro campo, jajajajajajjajajajajajjajajajjajajajajajjajajajajja al vell estadi :wink:

#32 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2004 - 11:46

Per no dir el gol de verde, que va crear impresionants cues al DobleUveCe

#33 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 agosto 2004 - 12:07

Company ignorem a aqst paio!!! q ens ha d vnir a donar lliçons un paio q viu a Catalunya i q no parla el català! tindrem l'afició q tindrem (q la veritat falla molt), pero em d'estar orgullosos de ser del nostre club i cap pobre noiet ens ha de fer perdre la compostura, ell ve a provocar i si el responem pos aconsegueix el q vol, pasem d'ell,Força Lleida!!!!

#34 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes

Escrito 17 agosto 2004 - 12:08

Bueno, una mica d'humor mai va malament.

#35 [ecdl_12]

[ecdl_12]

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 61 mensajes

Escrito 17 agosto 2004 - 12:23

Com diu en Ferran76, pasem d'aket imbecil de tio k sols entre aki a provocar. Per cert, em vaig alegrar el dia k el nastic va pujar a 2A, x aixo de ser un ekip català, xo ultimament m'estant foten una rabia (gracies, en part, a tios com el capullo aket) k ojalà baixin de nou a 2B i es podreixin un munt d'any allà. Apa nastikeros neu a cagar.

#36 Guest_WILLY_*

Guest_WILLY_*
  • Anónims

Escrito 17 agosto 2004 - 08:15

A VEURE, COM A SEGUIDOR DEL NÀSTIC, JO TAMBÉ ESTIC MOLT CONTENT DE QUÈ POGUEM CLASSIFICAR-NOS PER A LA SEMI-FINAL DE LA COPA CATALUNYA, PERÒ EL QUE NO PODEM FER ÉS PERDRE EL RESPECTE ALS DEMÈS EQUIPS CATALANS, ENCARA QUE SIGUIN RIVALS, JA QUE SEMPRE HI HAURÀ RIVALITAT, ÉS NORMAL, CADASCÚ VA AMB EL SEU EQUIP.

NOMÉS US VULL DIR QUE NO TOTA L'AFICIÓ DEL NÀSTIC ÉS COM AQUEST SENYOR, JA QUE COM A TOT ARREU N'HI HAN RADICALS I NO RADICALS. NOMÈS US VULL DIR QUE JO TAMBÉ PENSO QUE EL NÀSTIC TAMPOC HA FET RES FINS ARA, I ENCARA HA DE DEMOSTRAR, A L'IGUAL QUE EL LLEIDA, I EL QUE HEM DE FER ÉS INTENTAR MANTENIR-NOS EN LA CATEGORIA I FORA HISTÒRIES.

VISCA EL NÀSTIC I VISCA EL LLEIDA.

#37 Guest_jose maria aznar_*

Guest_jose maria aznar_*
  • Anónims

Escrito 17 agosto 2004 - 08:52

JAJAJA vuestro campo es como el del reus, siempre está vacio jajaja, llevais 6 partidos seguidos sin ganarnos, y el año pasado os ganamos todos los partidos as-i no se que deciis leridanos, dais asco vuestro gol con unos putos pelados con las putas banderas mauletas k dan mucho asco, son escoria, aki en el nastic somos del pp y españoles, includia la directiva o sea k arriba españa siempre !!!!!

#38 Guest_PeP_*

Guest_PeP_*
  • Anónims

Escrito 17 agosto 2004 - 09:22

Com a seguidor del nàstic i en nom de la major part de l'afició dir que "aquest personatge" no te res a veure amb el nostre club. A pallusos com aquest poc cas els hi hem e fer.

Q desagradable es trobar gent com aquesta q volen trencar els lligams entre dos aficions germanes com les nostres.

#39 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes

Escrito 17 agosto 2004 - 12:38

A VEURE, COM A SEGUIDOR DEL NÀSTIC, JO TAMBÉ ESTIC MOLT CONTENT DE QUÈ POGUEM CLASSIFICAR-NOS PER A LA SEMI-FINAL DE LA COPA CATALUNYA, PERÒ EL QUE NO PODEM FER ÉS PERDRE EL RESPECTE ALS DEMÈS EQUIPS CATALANS, ENCARA QUE SIGUIN RIVALS, JA QUE SEMPRE HI HAURÀ RIVALITAT, ÉS NORMAL, CADASCÚ VA AMB EL SEU EQUIP.

NOMÉS US VULL DIR QUE NO TOTA L'AFICIÓ DEL NÀSTIC ÉS COM AQUEST SENYOR, JA QUE COM A TOT ARREU N'HI HAN RADICALS I NO RADICALS. NOMÈS US VULL DIR QUE JO TAMBÉ PENSO QUE EL NÀSTIC TAMPOC HA FET RES FINS ARA, I ENCARA HA DE DEMOSTRAR, A L'IGUAL QUE EL LLEIDA, I EL QUE HEM DE FER ÉS INTENTAR MANTENIR-NOS EN LA CATEGORIA I FORA HISTÒRIES.

VISCA EL NÀSTIC I VISCA EL LLEIDA.


Uff...no dic q no tinguis raó, però portem tot l'estiu igual..

#40 Guest_WILLY_*

Guest_WILLY_*
  • Anónims

Escrito 17 agosto 2004 - 02:01

És això el que vull dir, "Lleida_Endavant", que portem tot l'estiu així i això no pot ser, no ens podem perdre el respecte per culpa de quatre carallots que van encenent a la gent.

No hauríem d'entrar en provocacions de gent que no sap respectar la gent, i dia, als seguidors del Nàstic que segueixen la tendència de burles i provocacions, que això no és el camí a seguir, que tant el Lleida, com el Terrassa i el Nàstic hem d'anar agafats de la mà en aquesta categoria tant "xunga" i poder trobar-nos algun dia a priemra divisió.



Visca el Nàstic, El Lleida i el Terrassa, i per suposat, Visca Catalunya!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos