Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sobre el ciutat de lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
29 respuestas en este tema

Encuesta: Us agrada el rival una seleccio lleidatana jugadors benavent balaguer i tarrega? (141 member(s) have cast votes)

Us agrada el rival una seleccio lleidatana jugadors benavent balaguer i tarrega?

  1. Esplendid (5 votos [9.62%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 9.62%

  2. Normal (6 votos [11.54%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 11.54%

  3. Fluix (9 votos [17.31%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 17.31%

  4. Patetica (16 votos [30.77%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 30.77%

  5. Lo pitjor que e vist mai (14 votos [26.92%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 26.92%

  6. Exagerats, per mi em sembla forsa correcta (2 votos [3.85%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 3.85%

Votar Invitados no pueden votar

#21 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 01:26

patetic, es parlava d'un primera i osties i aquest convinat auva homes!!...

#22 artesenc

artesenc

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 07:51

La idea del partit crec que és bona, però no l'ocasió.

El que si cal és enfortir lligams amb els principals clubs de les terres de Ponent.

En general, es nota la manca de planificació. L'excusa de la Copa de Catalunya no és suficient. Les dates de les elimnatòries fa dies que se saben.

#23 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 08:55

A mi me fot rabia perque es com si em volguessin pendre el pel amb l'excusa de "Homenatge al futbol Lleidatà" aixo es fa com be han dit, ajudant als clubs de la provincia i assistint als seus campionats, també estic d'acord en que portar un Osca, Nàstic, Sabadell, o qualsevol EQUIP surt gratis sobretot si estan aprop de Lleida, o perque no fem un cuadrangular? Benavent-Tarrega-Balaguer-Lleida, veuriam com els 4 equips posen ganes, i segurament els enfrontaments serien disputats donat el torneig i el lloc on es juga (jugar al Camp d'Esports no es presenta cada dia, i menys per a equips de 3ra en avall)

S'han fet malament les coses, i ara ens volen pendre el pel, que es el pitjor...
sincerament, es més que patetic.

#24 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 09:00

bueno gent, aixo tambe es pot entendre com una obra de marketing cap a la provincia, tot i que dubto que el club ho vegi aixi...

PD: ilerdense, si, els equips es paguen. sino pregunta-li a l'aem... que pel seu torneig de benjamins ha de soltar una pasta pel madrid, barça, etc. (be, es el que tinc entes, segur que qualsevol jugador de l'aem ens ho pot explicar millor)

#25 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 09:32

La idea del partit crec que és bona, però no l'ocasió.

El que si cal és enfortir lligams amb els principals clubs de les terres de Ponent.

En general, es nota la manca de planificació. L'excusa de la Copa de Catalunya no és suficient. Les dates de les elimnatòries fa dies que se saben.


aquí està

#26 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 09:59

bueno gent, aixo tambe es pot entendre com una obra de marketing cap a la provincia, tot i que dubto que el club ho vegi aixi...

PD: ilerdense, si, els equips es paguen. sino pregunta-li a l'aem... que pel seu torneig de benjamins ha de soltar una pasta pel madrid, barça, etc. (be, es el que tinc entes, segur que qualsevol jugador de l'aem ens ho pot explicar millor)


Home clar, equips així no et vidràn de gratis. És evident. Sinó estarien revent 100 ofertes al dia per anar a jugar fora. Però dos equips professionals es poden posar d'acord per jugar un amistós gratuitament. Jo només demano un equip de futbol, i això no deu ser tant dificil d'aconseguir.

#27 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 10:07

A mi me fot rabia perque es com si em volguessin pendre el pel amb l'excusa de "Homenatge al futbol Lleidatà" aixo es fa com be han dit, ajudant als clubs de la provincia i assistint als seus campionats,

S'han fet malament les coses, i ara ens volen pendre el pel, que es el pitjor...
sincerament, es més que patetic.



Ni més, ni menys.


SALUT, CONEIXIMIENT I LLEIDA

#28 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 10:14

Això ja comença a fer pudor...

#29 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 10:45

Això ja comença a fer pudor...


De moment, a mitja nit del 17 cap al 18, un 26% dels votants tenen una apreciació positiva, i un 74% tenen una apreciació negativa.


¿Pudor?


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#30 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 10:48

<ironia> a Tercera.... oeee !! a Tercera.... oeee !! a Tercera.... oeee !! a Tercera oe oeee !!! </ironia>

Crec k és patètic... però bé, un simple partit més de pretemporada. Lo seriós comença contra la Gramenet. Aquest any lluitarem fins al final, segur.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos