Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bè companys, deixo aquest foro


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#1 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 agosto 2007 - 10:26

Com vaig dir fa molt poc, si es feie tal foro de Primera Divisió jo marxave. Soc un home de paraula i ara mateix trec aquesta web de favorits... Estigut 3 anys en aquest foro, he rigut, he intercambiat opinions, noticies. Han sigut 3 anys (una mica més) molts bonics, pero arriba el moment de deixa aquesta web on no tants sols es parlara del Lleida sino en global.
Ho he pasat molt bè amb tots vosaltres, pero no sorporto que gent de Lleida i amics, parlin del Barça i R. Madrid sempre, i quan dic "LLEIDA" em mirin com si estigues "boig".
Com si ara mateix entreu a tal apart "Primera" veureu "uns 4 post d' una sola persona" no en tinc cap oposició contra ell, ni amb ningu. Pero aquesta participació es fara constant i els post arribara un moment que augmentara i "agafarà" la mateixa cuantitat que l' apartat "General" (ho dic perque te massiva participació amb uns 60.000 missatges).

Gracies a tothom i si voleu algo ja u sabeu, alguns de vosaltres em teniu al MSN.

Molta sort a tots!

VISCA l' U. E. Lleida!!!

[Nakor]

#2 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2007 - 11:15

Molta sort, pero trobo que tampoc feie mal molta gent del foro pensave que era una bona idea, no ere nomes una minoria. Aixo segueix sen un foro del lleida i tots els foros que jo conec de futbol tenen un apartat de primera o de basquet o algo.

Pero bueno es respectable molta sort ultimamen no coincidiem pero no per aixo me queies malament

#3 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2007 - 03:02

Una pena que deixis el foro, però si ho tens clar... Vagi bé company! ens veiem!

#4 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2007 - 08:43

Doncs tens rao Nakor "TEVENET" sempre esta obrin Post de equips de 1º Divissio mai obre un post parlan del Lleida bueno si 2 o 3 vegades pero sempre que vaig a Altres Temes hi ha molts post amb el seu nom de autor o ultima resposta.


Weno Nakor espero que et vagi be i aveure Que fem molta sort company :wink:

#5 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2007 - 09:54

I QUIN PROBLEMA HI HA AMB AIXO. JO CONQUE CONEC MOLT PRIMERA DIVISIO I ALTRES. SOC LLEIDA SI PERO PRIMER SOC BARÇA I DEL TARREGA.

#6 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2007 - 10:12

Doncs ten vas aun foro del Barça :wink:

#7 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2007 - 10:50

ja voldries pero et quedaras amb les ganes. et quedare aqui a tocar els collons. peruque em tindries de donar les gracies per les informacions que us dona de futbol nacional i internacional.

de lleida opinio quan crec oportu no quan a tu et done la gana.

jo dic la veritat no com tots que dieu que sou del lleida i anem al camp nou i deixeu penjat el lleida. jo cada partit vaig a veure ue tarrega i alguns partits de lleida tambe i del barça.

#8 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2007 - 11:53

Mira noi saps cuantes vegades eh nat al amp nou? 1 vegada que va ser l´any passat cuan va jugar contra el Recreativo de Huelva que l´entrada em va costar 18 euros i saps cuant temps soc soci del Lleida? 5 añs i encara no me perdut ni un partit del Lleida

#9 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 08:00

Aixo es rabieta de nen petit.

A veure per una merda d apartat de foro de primera divisió que hi escriurem quatre, te que marxar algú.

[Nakor], reconsider ho, i no siguis tan orgullos tontorronnnnn :wink:

#10 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 08:19

Trankil jo no dic res pero tambe "TEVENET" podrie escruire mes al apartat General de la UE.LLeida

#11 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 08:40

Jo quan acabo de mirar el foro del lleida magrada mirar els apartats de basquet i primera i dona gust veure les noticies de tevenet perque no cal llegir el diari practicament

Jat dic estic a mes foros i a tots i a apartat altres temes basquet formula 1, primera divisio..... Que tevenet parla mes del barsa? i que? a cas juan del nastic diu algo ma que no sigui del nastic o critican el barsa? a cas el dimoniet i el ismamurcia no tenen lloc al foro o els recriminareu ser del murcia i mallorca primer? Mentres es faci amb respecte rai

Som del lleida pero amb el lleida no sacaba el mon. Us queixeu de centralisme i es veu que aqui voleu fer el mateix

#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 03:37

I QUIN PROBLEMA HI HA AMB AIXO. JO CONQUE CONEC MOLT PRIMERA DIVISIO I ALTRES. SOC LLEIDA SI PERO PRIMER SOC BARÇA I DEL TARREGA.


TEVENET ara no vagis aki de super km si totes les noticies k tu poses als post de primera divisio sol les sapiguesis tu, et penses k l'altra gen no coneix webs on surt tot el k poses?? :wink:

#13 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 03:42

FICALES TU. SI VOLS. pero clar que saps noticies com tothom

#14 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 03:47

no tinc intenció de posar coses de futbol k no tenen res a vere am el Lleida, així que ho pots continuar posant tú :wink:

#15 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 03:51

A com vulguis. aixo es foro de el lleida si pero hi aun apart de com es futbol de primera,basquet , forumula 1 pero de forumula 1 vec comentes molt. encanta el futbol sempre agradant el futbol internacional, de primera i altres categories. difrunto amb aixo.

si vols estat convidad a entrar el meu foro de ue tarrega:

http://uetarrega.sup...ce6797a0a197da3

#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 03:55

TEVENET, tens raó, cadascú obra posts al apartat k li agrada, jeje, en cuan a al invitació moltes gracies, pero estic ocupat, algun dia mi passaré :wink:

#17 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 06:05

I QUIN PROBLEMA HI HA AMB AIXO. JO CONQUE CONEC MOLT PRIMERA DIVISIO I ALTRES. SOC LLEIDA SI PERO PRIMER SOC BARÇA I DEL TARREGA.


TEVENET ara no vagis aki de super km si totes les noticies <font color=red>que</font> tu poses als post de primera divisio sol les sapiguesis tu, et penses <font color=red>que</font> l'altra gen no coneix webs on surt tot el <font color=red>que</font> poses?? :wink:

Dejalo Samilof que este se piesa que los demás no sabemos de futbol cuando aqui el unico que no tiene NPI de futbol es él, solo hay que leer las bobadas que escribe de futbol, es un "ultra" y encima malo y cobarde.

Nakor, no te conozco pero no se, eso me parece mas una rabieta que no otra cosa sinceramente, se hablará del lleida siempre pero creo que se puede hablar de otros temas que no sean del lleida no crees?Y por qué no se puede hablar de la 1a división?Bueno en fin, tu sabrás pero si te dejas un consejo, replanteatelo y vuelve porqué creo que no es un motivo el que has dicho para abandonar, no este foro, sino cualquier otra cosa, no se, tu mismo pero saludos igualmente y que te vaya bien :wink:
A mi me gustaba que estubieras porque aunque con el tema Rúbio nos discutimos la verdad es que contigo se puede hablar muy educadamente no como otros la verdad para qué callarmelo :wink:

#18 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 06:50

I QUIN PROBLEMA HI HA AMB AIXO. JO CONQUE CONEC MOLT PRIMERA DIVISIO I ALTRES. SOC LLEIDA SI PERO PRIMER SOC BARÇA I DEL TARREGA.


TEVENET ara no vagis aki de super km si totes les noticies <font color=red>que</font> tu poses als post de primera divisio sol les sapiguesis tu, et penses <font color=red>que</font> l'altra gen no coneix webs on surt tot el <font color=red>que</font> poses?? :wink:

Dejalo Samilof que este se piesa que los demás no sabemos de futbol cuando aqui el unico que no tiene NPI de futbol es él, solo hay que leer las bobadas que escribe de futbol, es un "ultra" y encima malo y cobarde.

Nakor, no te conozco pero no se, eso me parece mas una rabieta que no otra cosa sinceramente, se hablará del lleida siempre pero creo que se puede hablar de otros temas que no sean del lleida no crees?Y por qué no se puede hablar de la 1a división?Bueno en fin, tu sabrás pero si te dejas un consejo, replanteatelo y vuelve porqué creo que no es un motivo el que has dicho para abandonar, no este foro, sino cualquier otra cosa, no se, tu mismo pero saludos igualmente y que te vaya bien :wink:
A mi me gustaba que estubieras porque aunque con el tema Rúbio nos discutimos la verdad es que contigo se puede hablar muy educadamente no como otros la verdad para qué callarmelo :wink:


Cristobal no hace falta que te pongas asi el lo hace para que no vayamos a paginas de deportes y alomejor el que no tiene NPI eres tu :x por cierto yo siemopre me meto en marca para ver el deporte 8)

#19 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 09:30

s'haura de respectar la teva desicio. ens veiem al proxim partidet! :wink:

#20 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2007 - 12:03

Dejalo Samilof que este se piesa que los demás no sabemos de futbol cuando aqui el unico que no tiene NPI de futbol es él, solo hay que leer las bobadas que escribe de futbol, es un "ultra" y encima malo y cobarde.

Nakor, no te conozco pero no se, eso me parece mas una rabieta que no otra cosa sinceramente, se hablará del lleida siempre pero creo que se puede hablar de otros temas que no sean del lleida no crees?Y por qué no se puede hablar de la 1a división?Bueno en fin, tu sabrás pero si te dejas un consejo, replanteatelo y vuelve porqué creo que no es un motivo el que has dicho para abandonar, no este foro, sino cualquier otra cosa, no se, tu mismo pero saludos igualmente y que te vaya bien
A mi me gustaba que estubieras porque aunque con el tema Rúbio nos discutimos la verdad es que contigo se puede hablar muy educadamente no como otros la verdad para qué callarmelo


SENSE COMENTARI AQUEST CRISTOBAL NO ES MEREIX EL RESPECTE DE NINGU, NOMES FA QUE INSULTAR I AMENAÇAR A LA GENT.


Posted Image




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos