Ir al contenido

Foto
- - - - -

Mercat primera regional!

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
62 respuestas en este tema

#21 Arnau10

Arnau10

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2007 - 11:17

I si, Ramon Espasa torna al seu poble natal com a entrenador, portant l'equip amateur!

Osti, i el Espasa al Borges?? I al "Super EFAC" que volen fer qui l'entrenara?? Es sap algo dels nous fitxatges que vol fer el EFAC??
Dagio, sempre hem quedara l'oferta del Termens.. :lol: I tu ja tindras prou amb els viatgets que t'esperen!

No home no.Són dos germans, el Josep Mª que entrena a l'Efac fa 2 campanyes i el Ramon que ens entrenarà a nosaltres l'any vinent.Nononano, al final fitxes per l'Alcarràs?

#22 Joker

Joker

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 10 julio 2007 - 04:08

I si, Ramon Espasa torna al seu poble natal com a entrenador, portant l'equip amateur!

Osti, i el Espasa al Borges?? I al "Super EFAC" que volen fer qui l'entrenara?? Es sap algo dels nous fitxatges que vol fer el EFAC??
Dagio, sempre hem quedara l'oferta del Termens.. :lol: I tu ja tindras prou amb els viatgets que t'esperen!

Crec que lentrena el seu germà el josep maria espasa al efac mequivoco?
El ramon es molt bo d'entrenador a part de ser el president del baix segrià, club el qual soc un dels entrenadors del futbol base

Voldras dir director, no? :wink:
Per cert qui serà el nou president?, el quimet ho ha deixat
Fa hanys vaig tenir l'honor de ser entrenat pel Ramon (nomes em va entrenar us dies)

#23 Ilerlleida

Ilerlleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2007 - 05:33

No home no.Són dos germans, el Josep Mª que entrena a l'Efac fa 2 campanyes i el Ramon que ens entrenarà a nosaltres l'any vinent.Nononano, al final fitxes per l'Alcarràs?

Perdoni senyor, no sabia que n'hi havien 2 de Espasa.

#24 masotik

masotik

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2007 - 06:56

L'EFAC Almacelles del Josep Mª Espasa (germà petit) es veu que ha realitzat els 3 fitxatges que volia el míster i ja han tancat la plantilla. El problema és que nose els noms d'aquests 3 jugadors! A veure si algú els sap...

#25 bolet

bolet

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2007 - 10:45

com tenim el mercat de primera regional?
pel que se, varis canvis a casi tots els equips.
alpicat a fet uns quants fitxatges, que sapigui,i comfirmats(de paraula, ara,ja se sap...) a fitxat a garasa(torrefarrera),pere(gimenells),edu serrano(at.segre) i bellera(pobla).
I bastants més rumors que no se si són ben certs...aixi que no diré res més..jeje.

#26 Ilerlleida

Ilerlleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2007 - 10:48

Un dels fitxatges de l'EFAC es Joel Roca, davanter provinent de l'Alcarras. A l'Alcarras es preveu desbandada general ja que la gent no esta gaire dacord amb les fitxes que els ofereixen de cara a la temporada que ve. Dir tambe que l'Alcarras a fitxat a Albert Mecarde, de l'Alcampell i el porter Ambros, de l'Alpicat.

#27 Tucho

Tucho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2007 - 10:56

Un dels fitxatges de l'EFAC es Joel Roca, davanter provinent de l'Alcarras. A l'Alcarras es preveu desbandada general ja que la gent no esta gaire dacord amb les fitxes que els ofereixen de cara a la temporada que ve. Dir tambe que l'Alcarras a fitxat a Albert Mecarde, de l'Alcampell i el porter Ambros, de l'Alpicat.

Aquest joel es de soses

De moment estic desconectat pero ja e sentit que molts per diferens motius marxaran alguns perque tenen ofertes superiors altres per motius personals i altres perque no es compta amb ells

#28 Arnau10

Arnau10

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 julio 2007 - 08:49

Aquest joel es de soses

De moment estic desconectat pero ja e sentit que molts per diferens motius marxaran alguns perque tenen ofertes superiors altres per motius personals i altres perque no es compta amb ells

Quins són els jugadors que per qualsevol motiu,deixaran la disciplina de l'Alcarràs?

#29 Ilerlleida

Ilerlleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 julio 2007 - 11:52

Un servidor sen'va a jugar al Albesa.
Els que possiblement (encara no es segur) que martxen de l'Alcarras q jo sapiga son, Cagigas (ja al Tarrega), Dolcet (Tucho confirma, senva al PB Alcarras per estudis??) Bustos (senva a estudiar a Granada) Oriol Carrio, Ivan Lara, Carles Viladegut.. i ara no men be cap mes.

#30 DaGiO

DaGiO

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 197 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 julio 2007 - 12:42

A l'Albesa?uiiii amb lo amics k som el alcalde i jo...jijiji

Weno, com sempre a l'albesa els jugadors mes "atracadors" ( tema pasta)...per lo menos faras negoci ilerlleida.

#31 Ilerlleida

Ilerlleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 julio 2007 - 12:54

A l'Albesa?uiiii amb lo amics <font color=red>que</font> som el alcalde i jo...jijiji

<font color=red>bueno</font>, com sempre a l'albesa els jugadors mes "atracadors" ( tema pasta)...per lo menos faras negoci ilerlleida.

Ja me coneixes i ja sas que jo no soc precisament d'aquestos.. Hi vaig perque es un equip de dalt i hem fa ilusio, despres ja veurem.

#32 sukik

sukik

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 julio 2007 - 12:55

ei ei eiiiiii... no se me desmadren que akí estaré yo pa ponerles a cada uno en su sitio,impartiendo justicia (o alguna injusticia a alguno q le tengo ganas) otro año mas (y debe ser la 9ª ya en 1era reg.,la 14ª creo ya en total)

:p:p:p

#33 Tucho

Tucho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 julio 2007 - 01:12

L'any que be no crec que faci les croniques de primera regional sino de preferent, aixo si estare atent als posts oberts sobre al primera regional. I espero que a lestiu de 2008 puga dir el mateix

#34 Ilerlleida

Ilerlleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 julio 2007 - 01:13

ei ei eiiiiii... no se me desmadren que akí estaré yo pa ponerles a cada uno en su sitio,impartiendo justicia (o alguna injusticia a alguno q le tengo ganas) otro año mas (y debe ser la 9ª ya en 1era reg.,la 14ª creo ya en total)

:p:p:p

Por el bien del futbol, espero no encontrarte!! :lol:
Tarrago tambe fitxa per l'Albesa i Gardenyes, despres de 2 anys a l'Altorrico, tambe nou fitxatge de l'Albesa. Romario, del Atl. Montso s'enva a l'Sporting Mahones

#35 -LoPs-

-LoPs-

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 julio 2007 - 03:27

JO tampoc tinc equip..

Per estudis no podré jugar el meu últim any de juvenil a preferent!!!!
Seré tonto.....jojo

Primera Regional ia es wañe un bon jornal no?

#36 Ilerlleida

Ilerlleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 julio 2007 - 11:31

depen de l'equip i del jugador.

#37 MIKICOG

MIKICOG

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 julio 2007 - 06:36

Estoy desconectado pero os informare del los fichajes y del estado del como bien dice " Illerlleda " Super Efac Almacelles, mañana pongo algo de como esta el club.

#38 roger0013

roger0013

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 julio 2007 - 08:43

depen de l'equip i del jugador.

. . . ben poquet!
jo de moment tampoc tinc equip...

#39 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 julio 2007 - 08:59

]pos jo anire al Pardinyes (aixo espero) :lol:

si... ahora sal del editor de equipos del Pro6 i vuelve a la vida real.

#40 bolet

bolet

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2007 - 10:48

i pels demes equips com u tenim?

1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos