Ir al contenido


Foto
- - - - -

Quin mal d'ulls..


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
34 respuestas en este tema

#21 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2007 - 12:16

Si estima de veritat el lleida tornara!

#22 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 julio 2007 - 12:18

si cobre mes, no crec k torni.......
pero en akesta vida no es pot descartar res :lol:

#23 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 07 julio 2007 - 12:54

Ara ja età fet...

Oscar Rubio, com molts d'altres ja forma part del passat. No cal remoure més les coses...

La foto relament fa mal però bueno... Que hi farem!

Referent al tema si tornarà o no el que em de tenir clar és que sí bé vindrà a jubilar-se. Els millors anys de futbol d'aquest jugador estan lluny de la UE Lleida.

#24 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2007 - 01:24

Ara ja età fet...

Oscar Rubio, com molts d'altres ja forma part del passat. No cal remoure més les coses...

La foto relament fa mal però bueno... Que hi farem!

Referent al tema si tornarà o no el que em de tenir clar és que sí bé vindrà a jubilar-se. Els millors anys de futbol d'aquest jugador estan lluny de la UE Lleida.

Esperat que pujem l'any que ve i que al Nastic no tingui minuts.

#25 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 07 julio 2007 - 01:47

Ara ja età fet...

Oscar Rubio, com molts d'altres ja forma part del passat. No cal remoure més les coses...

La foto relament fa mal però bueno... Que hi farem!

Referent al tema si tornarà o no el que em de tenir clar és que sí bé vindrà a jubilar-se. Els millors anys de futbol d'aquest jugador estan lluny de la UE Lleida.

Esperat que pujem l'any que ve i que al Nastic no tingui minuts.


Jo li desitjo molta sort i no descarto que el Nàstic sigui el trampolí per fer cap a un equipet de Primera... Óscar té molta projecció per endavant...

Tornar al Lleida a curt termini seria un pas enrere, crec.

Respecto el que dius al 100% perque els teus criteris futbolístics superen als meus. Tu jugues en un equip i en una categoria envejables, cosa que jo, ja fa anys que no faig...

#26 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2007 - 07:01

Mentres el seu papà, digui que a Lleida el que no hi ha es paciència! Que a la minima de canvi es xiula i es critica l'entrenador. Que al cap de 2 o 3 partits es fa fora... que els socis no són coherents amb l'aspecte tècnic!!!! Doncs això m'ho diu tot...
Ei... i contentissim de que el seu fill vagui al Nástic!

Doncs molta sort, als dos. Però Sr. Rubio... desprès de la nefasta temporada que ha fet el lleida els socis hem de tenir més paciència?
En fi, cadascú té la seva opinió i s'ha de respectar.

#27 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2007 - 09:00

Mentres el seu papà, digui que a Lleida el que no hi ha es paciència! Que a la minima de canvi es xiula i es critica l'entrenador. Que al cap de 2 o 3 partits es fa fora... que els socis no són coherents amb l'aspecte tècnic!!!! Doncs això m'ho diu tot...
Ei... i contentissim de que el seu fill vagui al Nástic!

Doncs molta sort, als dos. Però Sr. Rubio... desprès de la nefasta temporada que ha fet el lleida els socis hem de tenir més paciència?
En fi, cadascú té la seva opinió i s'ha de respectar.

Jo no se si el Rubio a dit aixo o no, pero si ho a dit, la veritat que rao no li falta.. al Lleida volem resultats i els volem ja! I si no surten tothom es una merda i ningu sap de futbol! Tindriam que prendre exemple de Anglaterra, on alli als entrenadors sel's deixa respirar i podem trobar misters que fa fins a 10 anys que entrenen un equip i no han deixat mai de estar a dalt. Un equip s'ha de treballar i es necessita temps, temps que aqui no li donem a ningu.

#28 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 julio 2007 - 09:53

a Anglaterra el paper dels entrenadors es diferent, alli el "entrenador" es el manager del equip, i te un paper una mica diferent del que aqui coneixem

#29 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2007 - 10:28

Mentres el seu papà, digui que a Lleida el que no hi ha es paciència! Que a la minima de canvi es xiula i es critica l'entrenador. Que al cap de 2 o 3 partits es fa fora... que els socis no són coherents amb l'aspecte tècnic!!!! Doncs això m'ho diu tot...
Ei... i contentissim de que el seu fill vagui al Nástic!

Doncs molta sort, als dos. Però Sr. Rubio... desprès de la nefasta temporada que ha fet el lleida els socis hem de tenir més paciència?
En fi, cadascú té la seva opinió i s'ha de respectar.


Pos amb aixo te rao

El primer any a segona a quan a la jornada 4 anavem 2ns ja hi havia gent que deie que hauria de marxar

A part el parla en general no es te paciencia mai aqui, no parla denguany

I sobre el fill suposoo que el prefereix a segona a que a segona b jo si algun dia en tinc un pensaria el mateix

#30 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2007 - 10:30

Jo no se si el Rubio a dit aixo o no, pero si ho a dit, la veritat que rao no li falta.. al Lleida volem resultats i els volem ja! I si no surten tothom es una merda i ningu sap de futbol! Tindriam que prendre exemple de Anglaterra, on alli als entrenadors sel's deixa respirar i podem trobar misters que fa fins a 10 anys que entrenen un equip i no han deixat mai de estar a dalt. Un equip s'ha de treballar i es necessita temps, temps que aqui no li donem a ningu.


Per no tenir paciència així ens ha anat. On podriem ser i on som, i el pitjor, que la pròxima temporada patirem i molt.

#31 End

End

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2007 - 03:56

M'extranya que vagi de Lleida-Tarragona cada dia.
El que està estudiant no o pot fer desde Tarragona?


Escoda u feia si no recordo malament.

#32 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2007 - 05:41

a Anglaterra el paper dels entrenadors es diferent, alli el "entrenador" es el manager del equip, i te un paper una mica diferent del que aqui coneixem

exactamente, alli los entrenadores duran años y paños, pondre un ejemplo senzillo... vosotros os imagináis morinho en la liga española?puede ser k si verdad?pero tantos años como lo stá aguantando el chelsea?nooo, por favor, k va!aki a la minima k tienes un ekipazo y no ganas un titulo ya le dan las culpas al entrenador y lo echan y en inglaterra no es así, alli los entrenadores son muy respetados y como bien dices tu, alli los entrenadores son el manager del equipo con un papel mucho mas destacado k en españa. por decirlo de alguna manera, alli director deportivo, como k casi ni hay creo, cosa k en españa todos los ekipos diponen d uno y ya veis para k sirven, en mi opinion, para nada!

#33 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2007 - 12:26

si marxa nuno o urrea el nastic tindra els mateixos lleidatans que el lleida

Nomes li puc desitjar sort i espero que li vagi be al nastic i a ell

Si marxa Urrea jo m'alegrare bastant :twisted: :twisted: :twisted:

#34 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2007 - 12:33

si marxa nuno o urrea el nastic tindra els mateixos lleidatans que el lleida

Nomes li puc desitjar sort i espero que li vagi be al nastic i a ell

Si marxa Urrea jo m'alegrare bastant :twisted: :twisted: :twisted:

Doncs nen... si et vols desprendre dun jugador de la cantera, de 20 anys, amb l'experiencia que a pogut agafar aquesta temporada i sent un dels jugadors mes utilitzats.. doncs no se que voldras que fitxem, pero dubto que trobem re millor! Jo el Urrea es dels pocs que mel quedaria amb els ulls tancats. Tinc moltisimes esperances en ell pero encara es massa jove. Paciencia

#35 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2007 - 12:46

si marxa nuno o urrea el nastic tindra els mateixos lleidatans que el lleida

Nomes li puc desitjar sort i espero que li vagi be al nastic i a ell

Si marxa Urrea jo m'alegrare bastant :twisted: :twisted: :twisted:

Doncs nen... si et vols desprendre dun jugador de la cantera, de 20 anys, amb l'experiencia que a pogut agafar aquesta temporada i sent un dels jugadors mes utilitzats.. doncs no se que voldras que fitxem, pero dubto que trobem re millor! Jo el Urrea es dels pocs que mel quedaria amb els ulls tancats. Tinc moltisimes esperances en ell pero encara es massa jove. Paciencia

tu mateix ho has dit...dels mes utilitzats...pero util¿? l'he vist jugar de lateral porfavor...de totes maneres es la meva opinio, personalment no m'agrada geeeens.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos