Ir al contenido


Foto
- - - - -

Torneig hattrick.org


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
148 respuestas en este tema

#121 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2007 - 07:42

Ei Vlaovic accepta al U.E. Lleidateam que es d'una colega!!


Primer hem d'esperar que s'apuntin els equips que s'havien inscrit en la primera llista i són del foro com l'ilerlleida, fondarella, garriga,...
Si aquests no s'apunten agafarem els equips de la llista d'espera i que no són paricipants del foro


Per cert una cosa important; Hi ha equips que han passat la seva eliminatoria de copa, per tant l'inici el torneig del lleida es retrassara fins al dimecres 1 d'agost, d'aqui dos setmanes, aixi que agafeu amistosos pel dimecres

jo esq no me pilla la contrasenya la pagina de la cupmanager akella dels collons!


Pero no es la mateixa que la de hattrick e!has de ferte un nou registre a cupmanager :wink:

#122 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2007 - 11:24

Ei Vlaovic accepta al U.E. Lleidateam que es d'una colega!!


Primer hem d'esperar que s'apuntin els equips que s'havien inscrit en la primera llista i són del foro com l'ilerlleida, fondarella, garriga,...
Si aquests no s'apunten agafarem els equips de la llista d'espera i que no són paricipants del foro


Per cert una cosa important; Hi ha equips que han passat la seva eliminatoria de copa, per tant l'inici el torneig del lleida es retrassara fins al dimecres 1 d'agost, d'aqui dos setmanes, aixi que agafeu amistosos pel dimecres

jo esq no me pilla la contrasenya la pagina de la cupmanager akella dels collons!


Pero no es la mateixa que la de hattrick e!has de ferte un nou registre a cupmanager :wink:

bhua! Que ja estava registrat, lo que la contrasenya pensaba que era una altra! :P

#123 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 julio 2007 - 12:55

Ara mateix ja tenim els 24 ekips necessaris per començar el torneig i hi ha dos ekips en llista d'espera. Si durant akests dies s'inscriuen més ekips ens podríem plantejar d'ampliar el nombre de participants a 32.
L'inici del torneig encara depèn de la participació dels ekips a la Copa HT.

#124 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 julio 2007 - 01:30

jo me registrat ara amb aket joc, conteu amb mi cuan tinga lequip en marxa

#125 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 julio 2007 - 01:17

Dels 5 ekips q encara estaven disputant la copa HT només ha passat ronda l'AC_MILAN del Duff, per cortesia l'esperarem una setmana més, així q el Torneig keda aplaçat momentàneament. La nova data d'inici és el 9 d'agost.

Continua oberta l'inscripció d'ekips!

#126 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2007 - 03:57

Malauradament l' equip d' en Duff, l' AC Milan ha perdut a la Copa avui dimecres per 0-4 contra un molt bon equip. felicitats a en Duff per fins a on ha arribat.

Ja podrem disputar la Copa no? Quan serà el sorteig dels partits?

#127 Valfer

Valfer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 300 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2007 - 09:47

Jo ja tinc amistós per a la setmana que ve. Així que si s'inicia la setmana pròxima la copa, qui jugui contra mi ja ha guanyat... :roll:

#128 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2007 - 10:26

Malauradament l' equip d' en Duff, l' AC Milan ha perdut a la Copa avui dimecres per 0-4 contra un molt bon equip. felicitats a en Duff per fins a on ha arribat.

Ja podrem disputar la Copa no? Quan serà el sorteig dels partits?

Gracies Gracies :lol: .. La veritat es que hem dono per satisfet en aquesta Copa ja que e fet tres bones taquilles :lol: .. Per lo demes avui ja sabia que perdria , Jugava contra un V i dels bons ;) .. Kuant feu els emparellaments aviseu per aqui i reptare al meu adversari ;) ..

#129 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2007 - 11:55

Finalment l'ekip del Duff ha estat eliminat (ehorabona per la bona actuació!) i el torneig del foro començarà la setmana vinent (08/08/07). En un moment penjaré els emparellaments.

#130 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 12:31

Ja estan fets els emparellaments:

Prosikitos C.F. - U.E. Ilergetes
SE AEM - javiito
balonpédica birrense - cappont c.de f.
Selecció Catalana - fecal creampie
Balafia C.F. - Pardinyes C.F.
Valfer FC - C.F. Angularia
danybest - NastikeroCF
Steaua Noespotable - Ese Lleida
kitusines - Azafran Púbico 2
aem6 - dalmacia
AC_MILAN - Llangardaix
UE.Lleida - Satanases de Lleida

Hi ha dos ekips q ja tenen amistós concertat (Valfer i facel creampie), ho consultaré amb el toti i decidirem si expulsem a akests dos ekips o els deixem participar amb el primer partit perdut.
El límit per concertar el parit és el diumenge a les 23:59. Si el vostre rival no ha acceptat després de diumenge fikeu-vos amb contacte amb el toti o amb mi mateix i us donarem el partit per guanyat i podreu concertar un amistós.
Sort a tots!

#131 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 12:32

Ja estan fets els emparellaments:

Prosikitos - U.E. Ilergetes
SE AEM - javiito
balonpédica birrense - cappont c.de f.
Selecció Catalana - fecal creampie
Balafia C.F. - Pardinyes C.F.
Valfer FC - C.F. Angularia
danybest - NastikeroCF
Steaua Noespotable - Ese Lleida
kitusines - Azafran Púbico 2
aem6 - dalmacia
AC_MILAN - Llangardaix
UE.Lleida - Satanases de Lleida

Podeu veure els grups a la pàgina del cupmanager. Recordeu q pasen de ronda els 4 primers de cada grup.
Hi ha dos ekips q ja tenen amistós concertat (Valfer i fecal creampie), ho consultaré amb el toti i decidirem si expulsem a akests dos ekips o els deixem participar amb el primer partit perdut.
El límit per concertar el partit és el diumenge a les 23:59. Si el vostre rival no ha acceptat després de diumenge fikeu-vos amb contacte amb el toti o amb mi mateix i us donarem el partit per guanyat i podreu concertar un amistós.
Una última cosa, els partis han de ser en CAMP NEUTRAL!! i amb NORMAL, no regles de copa!

Sort a tots!

#132 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 07:33

A Fecal i Valfer els hi em donat el partit per perdut. Els demés doneu-vos presa a concertar amistos. Recordeu , que si el diumenge a les 23:59 no està el partit concertat també es donarà per perdut.

Amb el temps que ha costat que tots ens fiquessim d'acord per fer aquesta copa, fiquem tots una mica de la nostra part i siguem rigurosos en els reptes, perque sigui una Copa disputada

#133 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 11:36

Els grups són els següents:

Grup 1
1. U.E. Ilergetes
2. Prosikitos C.F.
3. javiito
4. SE AEM
5. cappont c.de f.
6. balonpedica birrense

Grup 2
1. fecal creampie
2. Selecció Catalana
3. Pardinyes C.F.
4. Balafia C.F.
5. C.F. Angularia
6. Valfer FC

Grup 3
1. NastikeroCF
2. danybest
3. Ese Lleida
4. Steaua Noespotable
5. Azafran Pubico 2
6. kitusines

Grup 4
1. dalmacia
2. aem6
3. Llangardaix
4. AC_MILAN
5. Satanases de Lleida
6. UE.Lleida

Al C.F. Angularia i a Selecció Catalana se li donen per guanyats els seus partits de la primera jornada per un resultat de 5 a 0 i es poden buscar amistós per la setmana vinent.

#134 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 03:28

Jo ja e reptat al meu adversari "llangardaix" en un camp neutral , Ara nomes falta que ell accepti , Una cosa si no acceptes ell que pasaria? Es que veig que es un usuari que es conecta dos dies seguits i pot pasar 6 o 7 dies sense conectarse a hattrick :lol: ..

#135 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 03:31

Vlaovic: Si el vostre rival no ha acceptat després de diumenge fikeu-vos amb contacte amb el toti o amb mi mateix i us donarem el partit per guanyat i podreu concertar un amistós. :lol:

Jo esperant fins diumenge a que Satanases de Lleida no accepti... :lol: És broma! A veure si ens arrisquem tots una mica i posem bastants titulars :D

#136 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 03:32

Jo ja e reptat al meu adversari "llangardaix" en un camp neutral , Ara nomes falta que ell accepti , Una cosa si no acceptes ell que pasaria? Es que veig que es un usuari que es conecta dos dies seguits i pot pasar 6 o 7 dies sense conectarse a hattrick :lol: ..

segur que l'has reptat??? es l'equip de una amiga meva aquest. Si que te l'acceptara.

#137 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 03:36

bufff
yo ficare tan pocs titulars com puga, perk la major part de les meves lesions em venen dels partits amistosos

ja e reptat al aem6 :)

#138 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 03:36

Ja esta .. ja esta reptat i acceptat :lol: ..

#139 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 04:12

Kitusines t'espero :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#140 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2007 - 10:00

Jo per aquest partit , La majoria seran suplents , No vui que sem lesionin per lo important que es la lliga , Nomes fare jugar 3 titulars que estan en baixa forma , Per lo demes tot seran suplents..




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos