Ir al contenido


Foto
- - - - -

Torneig hattrick.org


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
148 respuestas en este tema

#21 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2007 - 02:56

- vlaovic
- Valfer
- Javirp
- dalmaux
- doraemonet
- marcelinho
- kitus
- fondarella973
- balafiero?
-ilerlleida
-Duff_126
-pikacho

#22 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2007 - 04:26

Conteu-me a mi també!

#23 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2007 - 04:29

Nois... soc de VIII!! ueue! La llastima es que me tingut que conformar com a 2on, pero be, 36 punts de 42 possibles no esta gens malament!! Aixo si.. l'any que ve hem sembla que patire que donara gust.. jeje
Respecte el torneig, apunteu tambe a l'equip Llangardaix

#24 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 junio 2007 - 04:44

Nois... soc de VIII!! ueue! La llastima es que me tingut que conformar com a 2on, pero be, 36 punts de 42 possibles no esta gens malament!! Aixo si.. l'any que ve hem sembla que patire que donara gust.. jeje
Respecte el torneig, apunteu tambe a l'equip Llangardaix


Jo finalment he acabat 4rt a la X divisió amb la U.E. Balafia amb 22 punts (avui hem guanyat 0-5 contra un equip ja descès). Per ser la primera temporada a mitjes, no està gens malament. A part, cobraré 15.000 € per aquesta posició.

Per altra banda, l'altre equip que de moment encara tinc i que em donava la pasta per mantenir al Balafia, l'Atlètic Lleida, ha perdut la categoria en els últims 10 minuts de temporada (nosaltres empatàvem 1-1 contra el cuer a domicili i jugant amb deu homes, mentre que l'equip k estava inmediatament per sobre nostre, a 1 punt de diferència i fora del descens, estava perdent 2-0 al camp del 5è i teniem el gol-average a favor). Ha marcat en els minuts 81 i 88, i per tant ha enviat al meu segon equip a XI divisió.

Una llàstima, però bé, espero que almenys aquests cabrons del hattrick em tornin el Balafia i no me'l facin desapareixer, que tenim un projecte bastant ambiciós. Salut.

#25 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2007 - 05:03

Nois... soc de VIII!! ueue! La llastima es que me tingut que conformar com a 2on, pero be, 36 punts de 42 possibles no esta gens malament!! Aixo si.. l'any que ve hem sembla que patire que donara gust.. jeje
Respecte el torneig, apunteu tambe a l'equip Llangardaix


Jo finalment he acabat 4rt a la X divisió amb la U.E. Balafia amb 22 punts (avui hem guanyat 0-5 contra un equip ja descès). Per ser la primera temporada a mitjes, no està gens malament. A part, cobraré 15.000 € per aquesta posició.

Per altra banda, l'altre equip que de moment encara tinc i que em donava la pasta per mantenir al Balafia, l'Atlètic Lleida, ha perdut la categoria en els últims 10 minuts de temporada (nosaltres empatàvem 1-1 contra el cuer a domicili i jugant amb deu homes, mentre que l'equip k estava inmediatament per sobre nostre, a 1 punt de diferència i fora del descens, estava perdent 2-0 al camp del 5è i teniem el gol-average a favor). Ha marcat en els minuts 81 i 88, i per tant ha enviat al meu segon equip a XI divisió.

Una llàstima, però bé, espero que almenys aquests c****** del hattrick em tornin el Balafia i no me'l facin desapareixer, que tenim un projecte bastant ambiciós. Salut.

I despres es queixen de les mafies dins el mon del futbol.... :lol: :lol: :lol:

#26 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2007 - 06:24

jo es la primera vegada k pujo de divisio :D , i ademes e guañat tots els partits ( porto 19 partits invicte, un altre record per mi).

tambe cal dir k la temporada k ve a IX no em sembla dificil.
si algu dels k ha pujat vol mirar la lliga k li a tocat o pot fer a http://www.stepi.org/todohattrick/.

algu sap quan es cobre per pujar de X a IX???

sort

#27 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2007 - 08:26

me registrat aveure que tal es aquet joc aveure si ha algun manual xD pero explicar com es jugue

#28 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2007 - 12:33

jo m'hi apunto també, ja hem direu com funciona que soc novato al joc, tot i que aquesta temporada tb he pujat de categoria

#29 Valfer

Valfer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 300 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2007 - 01:15

jo es la primera vegada k pujo de divisio :D , i ademes e guañat tots els partits ( porto 19 partits invicte, un altre record per mi).

tambe cal dir k la temporada k ve a IX no em sembla dificil.
si algu dels k ha pujat vol mirar la lliga k li a tocat o pot fer a http://www.stepi.org/todohattrick/.

algu sap quan es cobre per pujar de X a IX???

sort


Hem sembla que són 100000€ jaja.

Per cert, jo estic també a X. Aquesta temporada he quedat 2n. i ja porto prop d'un any jugant. És entretingut. Ho recomano :wink: .

#30 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2007 - 01:47

Aquesta temporada com l'anterior me tornat a quedar a les portes del ascens a VII :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#31 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 julio 2007 - 02:52

Nois... soc de VIII!! ueue! La llastima es que me tingut que conformar com a 2on, pero be, 36 punts de 42 possibles no esta gens malament!! Aixo si.. l'any que ve hem sembla que patire que donara gust.. jeje
Respecte el torneig, apunteu tambe a l'equip Llangardaix


Jo finalment he acabat 4rt a la X divisió amb la U.E. Balafia amb 22 punts (avui hem guanyat 0-5 contra un equip ja descès). Per ser la primera temporada a mitjes, no està gens malament. A part, cobraré 15.000 € per aquesta posició.

Per altra banda, l'altre equip que de moment encara tinc i que em donava la pasta per mantenir al Balafia, l'Atlètic Lleida, ha perdut la categoria en els últims 10 minuts de temporada (nosaltres empatàvem 1-1 contra el cuer a domicili i jugant amb deu homes, mentre que l'equip k estava inmediatament per sobre nostre, a 1 punt de diferència i fora del descens, estava perdent 2-0 al camp del 5è i teniem el gol-average a favor). Ha marcat en els minuts 81 i 88, i per tant ha enviat al meu segon equip a XI divisió.

Una llàstima, però bé, espero que almenys aquests c****** del hattrick em tornin el Balafia i no me'l facin desapareixer, que tenim un projecte bastant ambiciós. Salut.

I despres es queixen de les mafies dins el mon del futbol.... :lol: :lol: :lol:


com diuen al meu pais... la pela és la pela :lol: :lol:

#32 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2007 - 04:15

jo es la primera vegada k pujo de divisio :D , i ademes e guañat tots els partits ( porto 19 partits invicte, un altre record per mi).

tambe cal dir k la temporada k ve a IX no em sembla dificil.
si algu dels k ha pujat vol mirar la lliga k li a tocat o pot fer a http://www.stepi.org/todohattrick/.

algu sap quan es cobre per pujar de X a IX???

sort

Akesta pagina ta mal.. me diu q no me moc de categoria quan eh quedat 2on i pujo a VIII. Diria que cobraves sobre els 65.000.. ara no recordo be per aixo

#33 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2007 - 06:31

jo es la primera vegada k pujo de divisio :D , i ademes e guañat tots els partits ( porto 19 partits invicte, un altre record per mi).

tambe cal dir k la temporada k ve a IX no em sembla dificil.
si algu dels k ha pujat vol mirar la lliga k li a tocat o pot fer a http://www.stepi.org/todohattrick/.

algu sap quan es cobre per pujar de X a IX???

sort

Akesta pagina ta mal.. me diu q no me moc de categoria quan eh quedat 2on i pujo a VIII. Diria que cobraves sobre els 65.000.. ara no recordo be per aixo



avans mi e fixat i o an tret. posiblement o tornin a ficar dintre de poc

tambe es pot mirar aki http://alltid.org/

#34 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2007 - 06:36

Que be , Jo a la Copa jugo contra un bot :lol:

#35 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2007 - 03:36

Aquesta temporada com l'anterior me tornat a quedar a les portes del ascens a VII :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Doncs jo si que he pujat a VII.

Bones a tots, el meu equip es el Prosikitos C.F. i tambe estic interessat en participar a la Copa de HT que voleu organitzar. :oops: :oops: :oops:

#36 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2007 - 04:45

M'hi registraré i a veure que tal. He estat mirant pel Hattrik i es bastant xungo!!, ja he demanat equip!, suposo que m'ajudareu no gent? Almenys per començar!! Quan puga hem fare del Hattrick lleida i del MIC que molent molt! A veure que tal va....

#37 doraemonet

doraemonet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2007 - 07:24

ki la creara la copa

#38 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2007 - 10:01

jo tb m'apunto amb el meu ilustre club balonpedica birrense!!!

#39 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2007 - 10:05

conteu amb mi!!

#40 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2007 - 11:00

conteu amb mi!!


xo si tu tens una banda :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos