Ir al contenido


Foto
- - - - -

MADRID CAMPIÓ DE LLIGA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 junio 2007 - 09:55

felicitat madrid, no soc un home rencoros i els felicito degudamen, sinceramen deuen estar contents despres de 4 anys jeje
enhorabona, i k tots els madridistes o disfrutin!! el futbol es un joc i per saber jugar sa de saber perdre :wink:

#2 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 10:19

Em fa rabia dir aixo pero felicito el Madrid pel gran final de lliga que ha dut a terme. Pero per mi ni el Barça ni el Madrid se la mereixien la lliga perque no han jugat tal com s' esperava d' ells.
Amb les ganes que tenia de veure la cara de mapa del calderon ara me de quedar amb les ganes. Un altre any serà

#3 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 10:43

toma toma i toma. més perquè l'hagi perdut el barsa k perquè l'hagi guanyat el madrit. jo soc aficionat del madrit i despres de patir tan ni pillo una avui

#4 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 10:44

felicitats ja u vai dir qui guanyi la lliga es perque se laura merescut

Esportivament sa de reconeixer el merit de capello i tambe la importancia de jugadors com beckam i vannistelroi

#5 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 10:56

Au Marca-Sport-Mundo Deportivo-Calderon y tots els que van rajar de Capello, que es menjin les paraules.

Gran Capello, 2 anys, 2 lligues.

#6 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 11:37

felicitat madrid, no soc un home rencoros i els felicito degudamen, sinceramen deuen estar contents despres de 4 anys jeje
enhorabona, i k tots els madridistes o disfrutin!! el futbol es un joc i per saber jugar sa de saber perdre :wink:



tssssssssss
et dec 7 euros :lol:
ya tels donare qualsevol dia dakests

felicitats madrid!!!

#7 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 11:40

felicitat madrid, no soc un home rencoros i els felicito degudamen, sinceramen deuen estar contents despres de 4 anys jeje
enhorabona, i k tots els madridistes o disfrutin!! el futbol es un joc i per saber jugar sa de saber perdre :wink:



Com a seguidora del Madrid, em dono per felicitada. Moltes gràcies tot un detall de part teva. No esperava menys.

#8 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 11:42

toma toma i toma. més perquè l'hagi perdut el barsa k perquè l'hagi guanyat el madrit. jo soc aficionat del madrit i despres de patir tan ni pillo una avui



Penso el mateix que tu. Perquè quan guanyaven per 2, 3, 4... ja tiraven petardos i ja ho celebraven i les coses no es poden celebrar fins al final.
Ho vem demostrar la setmana passada i aquesta.
Felicitats per la part que et toca Vid!!!!! Oé, oé, oé, oé..... oé, oé.

#9 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2007 - 12:22

A cada porc li arriba el seu Sant Marti

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 12:26

que bonic que era veure lleida amb rojiguarres... El barça simplement a tirat la lliga en moments puntuals i el Madrid amb un joc mediocre pero efectiu, doncs mira, flor al cul i a la puta de la cibeles. Pasi el que pasi, sigui on sigui: ANTIMADRIDISTA ARA I SEMPRE!!!

#11 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 09:15

Pos si si, quin gran exit, amb un super final de lliga, extenuant y no apte per a cardìacs. I no tan sols pel ultim partit de lliga.



Per cert, hem va encuriosir la presencia d algun forero en la celebracio madridista a la ramba de ferran. No dirè noms. :wink:

#12 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:14

El madrid torna ser el de abans no dona ni un partit per perdut!
Despres de 4 anys ja tocaba guanyar la lliga!

#13 sicorista

sicorista

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 362 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:41

El madrid torna ser el de abans no dona ni un partit per perdut!
Despres de 4 anys ja tocaba guanyar la lliga!


ESPIRITU JUANITO

ya era hora k sortis




ANTIMADRIDISTA

#14 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 03:06

toma toma i toma. més perquè l'hagi perdut el barsa k perquè l'hagi guanyat el madrit. jo soc aficionat del madrit i despres de patir tan ni pillo una avui


No es per contradirte pero si ets tan aficionat del ''Madrit'' potser que ho escrivissis be, a mi m' es igual pero.

#15 xxxxCristobalxxxx

xxxxCristobalxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 07:37

como seguidor del Real club deportivo Espanyol, HALA MADRID!!menos el farsalona me alegro mil veces k la haya ganado el real madrid club de futbol sinceramente prefería el sevilla FC pero menos el farsa k la gane el madrid!
d un perico enhorabuena a los madridistas y a los muchisimos madridistas residentes en cornellá, d un perico GRÁCIAS MADRID!
anticulé siempre! 8)

#16 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:08

felicitat madrid, no soc un home rencoros i els felicito degudamen, sinceramen deuen estar contents despres de 4 anys jeje
enhorabona, i k tots els madridistes o disfrutin!! el futbol es un joc i per saber jugar sa de saber perdre :wink:



Com a seguidora del Madrid, em dono per felicitada. Moltes gràcies tot un detall de part teva. No esperava menys.

quina prepotencia...

PD: asroc, on esta la ronda de judas?

#17 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 09:40

felicitat madrid, no soc un home rencoros i els felicito degudamen, sinceramen deuen estar contents despres de 4 anys jeje
enhorabona, i k tots els madridistes o disfrutin!! el futbol es un joc i per saber jugar sa de saber perdre :wink:



Com a seguidora del Madrid, em dono per felicitada. Moltes gràcies tot un detall de part teva. No esperava menys.

quina prepotencia...

PD: asroc, on esta la ronda de judas?


Tu tens clar que significa prepotencia? Més que res pq m'ho has posat en dos posts.

La ignorància fa ser molt atrevit.

#18 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 09:41

A cada porc li arriba el seu Sant Marti



La IGNORÀNCIA fa ser molt atrevit.
I el temps li dona a cadascú allò que es mereix.

#19 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 junio 2007 - 12:12

felicitat madrid, no soc un home rencoros i els felicito degudamen, sinceramen deuen estar contents despres de 4 anys jeje
enhorabona, i k tots els madridistes o disfrutin!! el futbol es un joc i per saber jugar sa de saber perdre :wink:



Com a seguidora del Madrid, em dono per felicitada. Moltes gràcies tot un detall de part teva. No esperava menys.

quina prepotencia...

PD: asroc, on esta la ronda de judas?


Tu tens clar que significa prepotencia? Més que res <font color=red>perque</font> m'ho has posat en dos posts.

La ignorància fa ser molt atrevit.

no, soc tan extremadament incult que no el conec. a mes t'afegire un detall, soc tan absolutament ruc que no comprenc el proces d'utilitzacio d'un diccionari, series tan amable de fer-me un favor? escriume el significat de prepotencia... merci.

PD 1: ara fora conyes. no ets la unica que parla amb els jugadors despres de cada partit, per tan no ets la unica que te informacio que altres foreros no tenen. pero, si que ets la unica que la publica. que vols estar a la boca de tots els foreros i que el teu nick sigui tema de debat a causa de la informacio que dones? no se si es el teu afany, pero es la realitat que es dona cada vegada que escrius un post "bomba". jo aixo ho entenc com a prepotencia no se tu...

PD 2: respecte a la ultima frase que tanca el post... entenc que aixo ho dius perque no ens coneixem personalment. i? que passa que aixi no em pots fotre bronca i "dir-me les coses a la cara"? no has pensat que potser no et vull coneixer?

#20 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 12:21

toma toma i toma. més perquè l'hagi perdut el barsa k perquè l'hagi guanyat el madrit. jo soc aficionat del madrit i despres de patir tan ni pillo una avui


No es per contradirte pero si ets tan aficionat del ''Madrit'' potser que ho escrivissis be, a mi m' es igual pero.


no soc aficionat del Madrit, només he dit que si haguessa set un aficionat del madrit haguessa pillat una despres de patir tan que no veguis.
a mi clubs com madrit o el Farsa no em poden representa mai de la vida.

ANTIBARCELONISTA ara i sempre!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos