Ir al contenido


Foto
- - - - -

Celta, Real Sociedad y Gimnàstic nous equips de Segona A


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#1 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 05:57

Doncs aixo. Amb aquests resultats, aquests 3 equips son ja de Segona Divisió A.

Celta 2 Getafe 1
Valencia 3 Real Sociedad 3
Racing 0 Betis 1 (Betis salvat)
Ath. Bilbao 2 Levante 0 (Athletic salvat)
Espanyol 1 Deportivo 3 (partit on no es jugaven res)

#2 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 06:19

Me sap greu per la real sobretot

A bilbao ovacio fins el minut 90 i despres ja salvats mocadors gram aficio

#3 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 06:23

Me n'alegro que el Bilbao s'hagi salvat, pero em sap molt de greu que la Real Sociedad baixi a Segona Divisió A. Ha estat 40 temporades seguides a Primera Divisió i ara a Segona Divisió A. Espero que l'any que vé tornin a Primera Divisió i d'allà no baixin més de Primera.

#4 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 junio 2007 - 07:03

I destacar també el públic de Balaídos, s'han comportat exemplarment amb l'equip.

#5 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 07:09

Gran Mané, un exit més a la seva trajectoria com a entrenador.

Llàstima de la Real Societat. :roll:

#6 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 junio 2007 - 07:32

A mi em sap més greu lo del Celta. Pobre Hristo! Debutar a la Lliga amb un descens ha de ser un mal rotllo...

Abans que la Real hagués preferit que baixés el Betis...

Segons he sentit l'Athletic ja hauria fitxat al Lotina com a entrenador i a Irureta com a secretari tècnic per a la temporada vinent... Mané al paro de nou!!! Admiro i segueixo molt al Bilbao però en aquest aspecte (i si el que he sentit és cert) em sembla una acció força desagraida per part dels dirigents de l'Athletic Club de Bilbao.

#7 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 11:41

A mi em sap més greu lo del Celta. Pobre Hristo! Debutar a la Lliga amb un descens ha de ser un mal rotllo...

Abans que la Real hagués preferit que baixés el Betis...

Segons he sentit l'Athletic ja hauria fitxat al Lotina com a entrenador i a Irureta com a secretari tècnic per a la temporada vinent... Mané al paro de nou!!! Admiro i segueixo molt al Bilbao però en aquest aspecte (i si el que he sentit és cert) em sembla una acció força desagraida per part dels dirigents de l'Athletic Club de Bilbao.


bones apart de ser del lleida soc del athletic jo i confirmo que lo que has dit de irureta i lotina es fals, nomes son promeses electorals d'un candidat... ja que ara hi haura eleccions per la presidencia!

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:11

Me sap greu per la real sobretot

A bilbao ovacio fins el minut 90 i despres ja salvats mocadors gram aficio

Osti si, jo eh alucinat! Pensaba que farien festa grossa per la salvacio, i que va, acaba el partit i mocadors! Sort que s'han salvat.. que sino els tiren als lleons! (i mai mes ben dit!) :lol:

#9 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:47

Al bilbao tot es cantera..

#10 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 11:55

pobre Real :cry:

#11 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 12:47

A mi tambe em fa pena lo de la Real.

#12 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:56

A mi la Real no m'ha fet gens de pena...ja era hora de que baixesin algun cop...s'han estat un munt d'anys lliuran-se del descens.

#13 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 02:19

L'Erreala, una llàstima, un històric i amb una afició impressionant, la millor que ha passat per Tarragona, ha sobre tinc amics a Donosti, l'any vinent serà un bon desplaçamet, i si puja l'Eibar també!!!!

GORA ERREALA i GORA EIBAR!!!

#14 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 06:44

A mi la Real no m'ha fet gens de pena...ja era hora de que baixesin algun cop...s'han estat un munt d'anys lliuran-se del descens.



No siguis tan cruel. Pobre Real. Que t'ha fet la Real per a que vulguis que baixi?

#15 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 junio 2007 - 06:49

A mi la Real no m'ha fet gens de pena...ja era hora de que baixesin algun cop...s'han estat un munt d'anys lliuran-se del descens.


http://www.futbolme....AL SOCIEDAD&p=7

Home... jo veig molts més anys a mitja taula que patint per baix...

PD. Si no recordo malament la Real és l'únic equip que li hem guanyat 4 partits a Primera xD

#16 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 09:28

amunt villarreal!!

#17 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:12

I destacar també el públic de Balaídos, s'han comportat exemplarment amb l'equip.

a mi m'han fet mes pena les dos rosses que han sortit plorant.. :lol: :lol: :lol:

#18 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 junio 2007 - 10:14

I destacar també el públic de Balaídos, s'han comportat exemplarment amb l'equip.

a mi m'han fet mes pena les dos rosses que han sortit plorant.. :lol: :lol: :lol:


I jo no ho he vist??? :evil: :evil: :evil:

#19 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 11:09

La Real va començar a perdre la categoria fa unes quantes temporades, en el moment en que va abandonar la seva filosofia tradicional de treball amb jugadors de la pedrera o procedents de clubs convinguts. Al principi es va obrir la porta en comptagotes a jugadors exepcionals (Kodro, Karpin, Kovacevic) que es van donar coneixer a Donostia i amb els quals la Real va fer unes negocis extraordinaris. Però més endavant, la tendència inflacionista del futbol va portar jugadors cada vegada més mediocres, fins al punt que es recuperaven les velles glòries (les tres "K") i es presentaven com a reforços de "campanilles". La mala gestió ecoómica de l'anterior junta Astiazaran, i de l'actual Fuentes, han fet la resta. Resultat: el quart equip de la lliga amb més temporades a Primera perd la categoria.
A Donosti, fa temps han sorgit veuis crítiques que censuren l'estil de l'actual junta, sobretot pel que fa a la plantilla. Incoporar Bravos, Juanitos, Savios i altres herbes no ha aportat res nou i ha desnaturalitzat l'equip i l'imatge del club. La vella guardia "txapeldun" (Idigoras, Satrustegui, L. Ufarte, Zamora, etc) aboguen pel retorn als origens, i recorden insistentement a l'opinió pública que el filial es un dels millors equips de la Segona B.
La propera temporada a Segona A no es una tragedia, sinó una oportunitat històrica per recuperar l'estil i el sabor de sempre.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#20 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 11:12

A mi la Real no m'ha fet gens de pena...ja era hora de que baixesin algun cop...s'han estat un munt d'anys lliuran-se del descens.


Jo també soc molt feliç veien al Numància deambular per la Segona. I el dia que perdi la categoria, no m'estaré de recordar-t'ho. Estàs convidat a la cel.lebració.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos