Ir al contenido


Foto
- - - - -

RUBIO CONTINUA!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
41 respuestas en este tema

#21 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 10:34

Viladegut, Bonachera, Felipe i Esteban ho han intentat i no an fet res rubio es lunic que a demostrat que a SEGONA B pot fer coses


Rubio aquest any amb 7 partits MOLT MALAMENT, 2 victories, 5 derrotes...

#22 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 junio 2007 - 10:34

]El joc de Rubio + els 4 que fitxarem no massa cars per a mantenir el club + la marxa de Tevenet = Una merda de joc.


(aquesta temporada)-El joc de Felipe + grans jugadors + merda de joc = desastre.

(la temporada de l'ascens)-El joc de Rubio + jugadors discrets + merda de joc = ascens.

jo ja ser on triar e.

i la merda de joc que dius, jo aquesta temporada feia temps que no la veia. exceptuant 2 partits com a molt he vist el pitjor joc des de fa molts anys, tans que ni m'en recordo, i sobretot amb Felipe


Perque no parles de les altres 3 temporades :roll: :roll: :roll:

2 vegades descendits,
1 zona "tranquila"
--------------------------
Si vols conta aquesta temporada 2 de 6 guanyats


La gent que continui pensant que Rubio es el millor entrenador per el Unio Esportiva Lleida... una de dos:
1. No entenen de futbol...
2. Volen que desaparegui el club

:cry: :cry: :cry: :cry:

#23 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 11:23

]

]El joc de Rubio + els 4 que fitxarem no massa cars per a mantenir el club + la marxa de Tevenet = Una merda de joc.


(aquesta temporada)-El joc de Felipe + grans jugadors + merda de joc = desastre.

(la temporada de l'ascens)-El joc de Rubio + jugadors discrets + merda de joc = ascens.

jo ja ser on triar e.

i la merda de joc que dius, jo aquesta temporada feia temps que no la veia. exceptuant 2 partits com a molt he vist el pitjor joc des de fa molts anys, tans que ni m'en recordo, i sobretot amb Felipe


Perque no parles de les altres 3 temporades :roll: :roll: :roll:

2 vegades descendits,
1 zona "tranquila"
--------------------------
Si vols conta aquesta temporada 2 de 6 guanyats


La gent que continui pensant que Rubio es el millor entrenador per el Unio Esportiva Lleida... una de dos:
1. No entenen de futbol...
2. Volen que desaparegui el club

:cry: :cry: :cry: :cry:


les altres 3 temporades:

-la primera. un equip que renova practicament tota la plantilla que va estar a punt d'ascendir la temporada anterior però una d'economica té els seus riscos. I aquí t'admetré la inexperiencia de Rubio. L'error va ser de la directiva, de contracta'l sense practicament experiencia a les banquetes. Ell va tindre part de culpa a part del tros de plantilla que hi havia.


-La segona. un equip que es salva 3 jornades abans del final sense passar apuros i fent bons partits, entre d'ells el de la Copa del Rei amb una plantilla amb gran part de jugadors de 2B. Jo li dono bona nota vist de lo que disposava.

-La tercera: una plantilla que casualment perd 6 partits consectius en una epoca d'impagaments i un equip que està format pel segon pressupost més baix de segona està condemnat a baixar t'ho miris com t'ho miris. salvar-se hagues estat un gran triomf.

La gent que continui pensant que Rubio no es el millor entrendor per la Unio Esportiva Lleida... una de dos:
1. No recorda qui ha estat l'ultim i unic entrenador en ascendir-nos de categoria en fa més de quinze anys.

2. Vol fer invents com els d'aquesta tamporada i no pujar a 2A.

#24 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 11:30


Viladegut, Bonachera, Felipe i Esteban ho han intentat i no an fet res rubio es lunic que a demostrat que a SEGONA B pot fer coses


Rubio aquest any amb 7 partits MOLT MALAMENT, 2 victories, 5 derrotes...


Fa un any me vas dir que guanyar 2 partits de 7 amb vidal ere pq va arribar tard i amb 7 partits no es pot canviar res, pos rubio tb va agafar lequip amb 7 jornades i a sobre amb un equip que a 5 jornades del final ja no es jugava res i anvem pels camps amb jugadors desmotivats

#25 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 11:38


Viladegut, Bonachera, Felipe i Esteban ho han intentat i no an fet res rubio es lunic que a demostrat que a SEGONA B pot fer coses


Rubio aquest any amb 7 partits MOLT MALAMENT, 2 victories, 5 derrotes...


Fa un any me vas dir que guanyar 2 partits de 7 amb vidal ere <font color=red>perque</font> va arribar tard i amb 7 partits no es pot canviar res, pos rubio <font color=red>tambe</font> va agafar lequip amb 7 jornades i a sobre amb un equip que a 5 jornades del final ja no es jugava res i anvem pels camps amb jugadors desmotivats



Tot i que amb Vidal el equip va tirar cap amunt amb opcions de salvació amb Rubio aquest any a caigut en picat amb el perill serios de baixar a tercera.

Aquest any el mal tinc clarissim de qui es el culpable i no es de Rubio.

#26 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2007 - 11:52

Una mala noticia....

#27 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 09:07

No penso pagar el carnet per pagarli la nómina a aquest fantasma que te la mateixa idea de futbol que jo.

#28 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:11

Jo no deixare de ser soci perque rubio es quedi o perque rubio marxi!
Em de donar suport al lleida

#29 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:14

RUBIO es una gran merda kom a ntrenador!!!! i podeu dir el k vulgeu pro es un patan km a ntrenador!!!! 2 descensos kin desastre 1 ascens am un ekip ja fet!!! ooooo kin merit!!!! auvinga si lan fet fora dl seu ultim ekip i tot de lo dolen k es!!! es pitjo k bokeron!! Rubio = 3era!!!! ANTIRUBIO!!! RUBIO= malaltia del lleida

#30 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:17

jo crec que n´hi vulguen se poden fer les coses tan malament com les esta fen el Lleida

#31 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 04:45

Si es queda Rubio, marxen Planes i Tevenet. La temporada que ve amb un equip justet i Rubio d'entrenador, n'hi ha per tremolar.
Es que un entrenador que no li vol donar protagonisme a Tevent o, inclús, deixar-lo a la banqueta t'ho diu tot....

#32 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 05:51

Acabo de crear PLATAFORMA ANTIRUBIO

Recollirem firmes i les enviarem al club. A veure si entre tots conseguim els 120.000 € que vol per fotre el camp..... Ja tenim 1€ que el fico jo!

#33 xxxxCristobalxxxx

xxxxCristobalxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 07:21

Acabo de crear PLATAFORMA ANTIRUBIO

Recollirem firmes i les enviarem al club. A veure si entre tots conseguim els 120.000 € que vol per fotre el camp..... Ja tenim 1€ que el fico jo!

eres un borde y prefiero ahorrame comentarios extremadamente agresivos contra tu persona pork eres lo mas lamentable como ser humano :evil:
vamos a ver "Sr."azidman, a usted le gustaría k hicieran esto contra usted?verdad k no?pues respete la otra gente como puede ser yo k podemos pensar k rúbio nos puede ser útil como entrenador para el año k viene por lo tanto como este mensaje me parece lamentable pues yo puedo pensar d usted k es un sinverguenza y sin escrúpulos.
plataforma anti-rubio?o plataforma anti-azidman?respeto chaval, respeto y educacion k es lo k te falta ok?
dices k rubio no tiene idea d futbol blablablablabla, k si k si, mmm ponte tu a entrenar venga?mmm es posible k nos vayamos a 3a regional d golpe :evil:
q veguenza d post por Dios!

#34 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 junio 2007 - 07:54

Acabo de crear PLATAFORMA ANTIRUBIO

Recollirem firmes i les enviarem al club. A veure si entre tots conseguim els 120.000 € que vol per fotre el camp..... Ja tenim 1€ que el fico jo!

eres un borde y prefiero ahorrame comentarios extremadamente agresivos contra tu persona pork eres lo mas lamentable como ser humano :evil:
vamos a ver "Sr."azidman, a usted le gustaría k hicieran esto contra usted?verdad k no?pues respete la otra gente como puede ser yo k podemos pensar k rúbio nos puede ser útil como entrenador para el año k viene por lo tanto como este mensaje me parece lamentable pues yo puedo pensar d usted k es un sinverguenza y sin escrúpulos.
plataforma anti-rubio?o plataforma anti-azidman?respeto chaval, respeto y educacion k es lo k te falta ok?
dices k rubio no tiene idea d futbol blablablablabla, k si k si, mmm ponte tu a entrenar venga?mmm es posible k nos vayamos a 3a regional d golpe :evil:
q veguenza d post por Dios!


Aplica't el cuento quan dius que Planes és un petardo inútil... I jo almenys vull per entrenador algú que en sepigui bastant més que jo de futbol.

#35 xxxxCristobalxxxx

xxxxCristobalxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:08

Acabo de crear PLATAFORMA ANTIRUBIO

Recollirem firmes i les enviarem al club. A veure si entre tots conseguim els 120.000 € que vol per fotre el camp..... Ja tenim 1€ que el fico jo!

eres un borde y prefiero ahorrame comentarios extremadamente agresivos contra tu persona pork eres lo mas lamentable como ser humano :evil:
vamos a ver "Sr."azidman, a usted le gustaría k hicieran esto contra usted?verdad k no?pues respete la otra gente como puede ser yo k podemos pensar k rúbio nos puede ser útil como entrenador para el año k viene por lo tanto como este mensaje me parece lamentable pues yo puedo pensar d usted k es un sinverguenza y sin escrúpulos.
plataforma anti-rubio?o plataforma anti-azidman?respeto chaval, respeto y educacion k es lo k te falta ok?
dices k rubio no tiene idea d futbol blablablablabla, k si k si, mmm ponte tu a entrenar venga?mmm es posible k nos vayamos a 3a regional d golpe :evil:
q veguenza d post por Dios!


Aplica't el cuento quan dius que Planes és un petardo inútil... I jo almenys vull per entrenador algú que en sepigui bastant més que jo de futbol.

vale pero es k lo d planes ya es increible. ha acertado con los fichajes?excepto con tevenet y máyor rotundamente NO!ha sabido planificar bien la temporada, tampoco. asi ya me dirás, para mi, mi opinion k nada k mejor k se haya marchado planes, mejor k mejor.
y respecto a lo d rúbio...pork te metes?te lo he dixo a ti?se lo he dixo a azidman por meterse con rúbio, no a ti k yo sepa, verdad k no kieres k no te nombre, eso me dijistes pues tu a mi tampoco, sino deberé entender k yo tambien podré hacerlo. d buenas maneras te lo digo ok? :wink:

#36 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 junio 2007 - 08:15

Simplement he dit el de Rubio perquè no trobo adequat com a argument "posa't tu a entrenar", el lògic és que qualsevol d'aquí no sigui capaç d'entrenar un equip, per això ens dediquem a altres coses. Per mi Rubio no és vàlid per al Lleida, i tal com Planes no ha encertat enguany, ell ha fet temporades dolentes amb el Lleida.

I en el tema de la secretaria tècnica, a banda dels fitxatges que s'han pogut encertar o no (el desconeixment de la categoria pot haver influit), crec que és molt important la feina de catalogació de vídeos de jugadors, seguiments, contactes amb clubs argentins i africans...

I no vagis de víctima, que m'has nombrat quan t'ha interessat amb menys relació amb el tema del post que jo ara.

#37 xxxxCristobalxxxx

xxxxCristobalxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:18

Simplement he dit el de Rubio perquè no trobo adequat com a argument "posa't tu a entrenar", el lògic és que qualsevol d'aquí no sigui capaç d'entrenar un equip, per això ens dediquem a altres coses. Per mi Rubio no és vàlid per al Lleida, i tal com Planes no ha encertat enguany, ell ha fet temporades dolentes amb el Lleida.

I en el tema de la secretaria tècnica, a banda dels fitxatges que s'han pogut encertar o no (el desconeixment de la categoria pot haver influit), crec que és molt important la feina de catalogació de vídeos de jugadors, seguiments, contactes amb clubs argentins i africans...

I no vagis de víctima, que m'has nombrat quan t'ha interessat amb menys relació amb el tema del post que jo ara.

nunca voy d victima pork primero no soy ninguna víctima y segundo menos intentar ir d ese plan asi k no te ekivokes conmigo, yo digo las cosas k pienso y punto en pelota, al k le guste bien y al k no tambien.

#38 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:47

ANTIRUBIO SEMPRE!!!! ANTIRUBIO

RUBIO= MALALTIA DEL LLEIDA

#39 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:50

ANTIRUBIO SEMPRE!!!! ANTIRUBIO

RUBIO= MALALTIA DEL LLEIDA


res mes a dir :lol:

#40 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 18 junio 2007 - 09:20

SEGONS SEGRE RADIO, PRACTICAMENT SEGUR QUE RUBIO CONTINUARA.

on OWNED para segre radio!!xd!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos