Ir al contenido


Foto
- - - - -

Oficial: Santos marxa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
105 respuestas en este tema

#81 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 08:40

Santos ho te casi fet amb el Tenerife.


FONT: SEGRE



Tanqueu el post si us plau.

#82 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 10:39

si es font segre es clara

#83 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 10:40

Ostia Ilerlleida semx te vek aki k tabuxaren!!! k els i fas tio!!! am lo pacifik k es!!!

Si tio, amb lo bona persona que arribo a ser.. si esq no es pot ser bo en aquesta vida!! :lol: :lol: :lol:

#84 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 11:20

Ostia Ilerlleida semx te vek aki k tabuxaren!!! k els i fas tio!!! am lo pacifik k es!!!

Si tio, amb lo bona persona que arribo a ser.. si esq no es pot ser bo en aquesta vida!! :lol: :lol: :lol:


ejem ejem......... :lol:

#85 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 11:32

Ostia Ilerlleida semx te vek aki k tabuxaren!!! k els i fas tio!!! am lo pacifik k es!!!

Si tio, amb lo bona persona que arribo a ser.. si esq no es pot ser bo en aquesta vida!! :lol: :lol: :lol:


ejem ejem......... :lol:

q fort... com pots dubtar de la meva bona fe... que sapiguis que aixo m'ha sapigut greu!! Q soc molt sensible jo joder!! :cry:

#86 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 junio 2007 - 11:35

Ostia Ilerlleida semx te vek aki k tabuxaren!!! k els i fas tio!!! am lo pacifik k es!!!

Si tio, amb lo bona persona que arribo a ser.. si esq no es pot ser bo en aquesta vida!! :lol: :lol: :lol:


ejem ejem......... :lol:


Si ha tingut la santa paciència d’aguantar-me a mi més d’una vegada té que se bona persona segur, encara que també és una mica *****nàs.
Ara, si és sensible quan diu alló 'Q soc molt sensible jo ...' no ho sé :twisted:

#87 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 11:38

Ostia Ilerlleida semx te vek aki k tabuxaren!!! k els i fas tio!!! am lo pacifik k es!!!

Si tio, amb lo bona persona que arribo a ser.. si esq no es pot ser bo en aquesta vida!! :lol: :lol: :lol:


ejem ejem......... :lol:


Si ha tingut la santa paciència d’aguantar-me a mi més d’una vegada té que se bona persona segur, encara que també és una mica *****nàs.
Ara, si és sensible quan diu alló 'Q soc molt sensible jo ...' no ho sé :twisted:

Crec que hem vaig guanyar el cel el dia que me vaig tragar la muralla de Girona!! Mes et val que hem defensis despres de lo que me vas fer caminar.. I tu ja m'has vist plorar...i fins i tot hem vas fer fotos!! :oops: osigui que ja sas que soc moooooolt sensible jo!

#88 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 junio 2007 - 11:39

Ets un tio collonut, apa. I tots contents. :D

#89 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 12:26

Santos al Tenerife??? Nooooooo!!!!!! Santos al Getafe i punto!!!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ilerlleida, ell tan bon nen, tan petit!!!!! Benedicto XVI està en tramits de fer-lo Sant del Gol Nord!!!!!

#90 adriagpe

adriagpe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 12:29

Jo lo que trobo fortissim, no es que l Asley s hagi equivocat, sino que hi hagi gent que encara defensi que l Asley volia dir que en Santos sen anava de vacances..... es que es voler fer combregar amb rodes de moli.


Jo no defenso a ningú, només dic que no cal ocupar 4 pàgines criticant una persona encara que potser no tingui raó.

#91 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 02:11

Dixeu-ho estar!!! Tampoc es el primer cop que Asley diu una noticia que acaba no sent certa o no succeïnt i no demana disculpes, ni rectifica ni res. És el seu modus operandi.
El que més m'emprenya, personalment, es que quan se li demanen explicacions o que reconegui que s'ha equivocat, surt per peteneres i diu que si no se la respecta mai, que si només l'ataquem, que si aixó passa perque es una noia ....... en fi.


ets el puto amo jaja eres mi idolo!

#92 Procopio

Procopio

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 04:09

En el marca han confirmado la noticia:

El Getafe ficha a Santos por cinco temporadas

Paco Tela Hecolao - GETAFE
El mediapunta del Lleida Andrés del Campo Santos se ha comprometido con el Getafe CF, al que se incorporará la temporada que viene, por cinco temporadas a razón de 1,5 millones de euros por temporada.

El fichaje de Santos no ha sido nada fácil para el Getafe, así lo declaraba el propio jugador “Tenía ofertas económicamente más importantes como las del Tenerife o del Ashley Town inglés però mi corazón és azul del Getafe y por eso estoy aquí”

Santos, de 27 años, deja el Lleida después de cuatro temporadas en las que ha sido la gran estrella del conjunto azul. El futbolista madrileño ha disputado 21 encuentros en la presente liga marcando la friolera de 3 goles.

Se espera la llegada del jugador al aeropuerto de Getafe este miércoles por la mañana, el fichaje de Santos ha levantado una gran expectación entre la afición getafense, tanto es así que ya se han retirado 5000 entradas para en ver en directo la presentación del mediapunta madrileño que tendrá lugar a las 19.00h.

Fuente marca.con

#93 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 04:11

edit

#94 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 04:39

En el marca han confirmado la noticia:

El Getafe ficha a Santos por cinco temporadas

Paco Tela Hecolao - GETAFE
El mediapunta del Lleida Andrés del Campo Santos se ha comprometido con el Getafe CF, al que se incorporará la temporada que viene, por cinco temporadas a razón de 1,5 millones de euros por temporada.

El fichaje de Santos no ha sido nada fácil para el Getafe, así lo declaraba el propio jugador “Tenía ofertas económicamente más importantes como las del Tenerife o del Ashley Town inglés però mi corazón és azul del Getafe y por eso estoy aquí”

Santos, de 27 años, deja el Lleida después de cuatro temporadas en las que ha sido la gran estrella del conjunto azul. El futbolista madrileño ha disputado 21 encuentros en la presente liga marcando la friolera de 3 goles.

Se espera la llegada del jugador al aeropuerto de Getafe este miércoles por la mañana, el fichaje de Santos ha levantado una gran expectación entre la afición getafense, tanto es así que ya se han retirado 5000 entradas para en ver en directo la presentación del mediapunta madrileño que tendrá lugar a las 19.00h.

Fuente marca.con

Quina poca feina! xD home, d'aquesta noticia lo mes xungo es que se'l revi a l'aeroport de Getafe quan ell esta ara mateix a Madrid.. nose en quin punt viu de Madrid, pero no crec pas que tingui que agafar l'avio! :lol:

#95 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 04:44

Però al final on collons va el Santos? Jo vaig llegir que anava al Tenerife al diari (segre o manyana) i ara dieu que va al Getafe??? Que algu m'hu alcalri!!

Deu meu, així quins cracks ens quedaran? Mayor?, Keko?, deu meu...... :cry:

#96 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2007 - 05:36

http://www.zonablanquiazul.com/


Santos alcanza un acuerdo con el Tenerife
Martes, 19 de junio de 2007



Según apunta el diario " La Opinión " el C.D.Tenerife ha alcanzado un principio de acuerdo con el futbolista Santos del Lleida.

Según el representante del jugador, José María Orobitg, la pelota está en el tejado del Lleida. Club que posee los derechos del futbolista.

Habría que negociar la contraprestación económica para con el Lleida.

Dicho representante ha indicado que "el Tenerife tiene casi todas las posibilidades de hacerse con el futbolista"

El club que rivaliza con el C.D.Tenerife por el futbolista es el Xerez.

De confirmarse este fichaje, Alfonso Serrano lograría un futbolista que supone una vieja aspiración, y por la que ya trabajó la pasada temporada.

#97 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 06:10

i perquè no fem les coses bé alguna vegada i si volen a Santos que paguin la clausula de rescissió o sino ens el quedem, que ens anira molt bé

#98 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 junio 2007 - 06:12

El que han de fer és aprofitar-se d'aquesta "disputa" entre Xerez i Tenerife i treure'n el millor profit possible!!!

NO HEM DE MALVENDRE A UN JUGADOR COM ELL!!!!!!

#99 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 09:01

Quant nos donen per Santos.?¿

#100 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 junio 2007 - 12:39

Quant nos donen per Santos.?¿


en principi rondaria els 300.000€ :twisted:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos