Ir al contenido


Foto
- - - - -

Millor jugador de la lliga


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
42 respuestas en este tema

Encuesta: Millor jugador de primera divisio? O el que mes a decidit (90 member(s) have cast votes)

Millor jugador de primera divisio? O el que mes a decidit

  1. Sergio Ramos (1 votos [2.70%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 2.70%

  2. Beckam (2 votos [5.41%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 5.41%

  3. Van nistelroi (11 votos [29.73%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 29.73%

  4. Messi (11 votos [29.73%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 29.73%

  5. Iniesta (0 votos [0.00%])

    Porcentaje de voto: 0.00%

  6. Dani Alves (3 votos [8.11%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 8.11%

  7. Kanoute (2 votos [5.41%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 5.41%

  8. Palop (2 votos [5.41%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 5.41%

  9. Villa (3 votos [8.11%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 8.11%

  10. Silva (2 votos [5.41%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 5.41%

Votar Invitados no pueden votar

#21 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2007 - 10:30

para mi lo es van nistelrooy del madrid el jugador mas decisivo sin lugar a dudas, después palop portero del sevilla y por decir un tercero dani alves del sevilla.
para mi esos 3 los mejores d esta liga.
messi?eing?si si, decisivo por supuesto con un gol con la mano por supuesto k es decisivo pork evito una derrota clara del barcelona ante el real club deportivo espanyol 8)
messi dedicate al baloncesto :lol:
iniesta?eing?k ha hecho iniesta?pero si la mitad de la liga se la ha pasado en el bankillo?bueno puede k tambien sea decisivo en como hacer un buen calentamiento antes d salir a jugar, si si, puede ser :lol:

Pero tu quina lliga has vist??? Tu has vist realment jugar al Iniesta aquest any??? si a jugat sempre de titular i el tio s'ha sortit!! Aixo es mirar els colors de la samarreta i no el que realment pasa dins el camp. I estem parlan del millor jugador, no del mes decisiu o el mes important, sino que per merits propis, no del seu equip, a sigut el millor.

#22 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2007 - 10:36

doncs jo encara l'hagues votat mes, per llest i per tenir els collons de fer-ho en un partit tan important sabent el risc que tenia...


Marcar un gol amb la mà i celebrar-ho com o va fer crec que es penós i ja deu ser el segon que marca aquesta temporada...

Podrien aprendre dels que tenen per sota:
En un partit del juvenils del Barça si no recordo malament, el Barça va marcar un gol quan hi havia un jugador del Espanyol lesionat al camp i no van parar el joc. L'entrenador del Barça va obligar als seus jugadors a deixar-se marcar un gol per fe justicia al resultat i finalment van guanyar.

Rijkard hagues pogut fer el mateix.


Asroc aixo va ser un error de larbitre al igual que el gol de sergio ramos amb ma de van nistelroi contra el depor, al final tot es compensa.

Aixo va ser al barsa alevi, pero va ser un gest desportivitat que larbitre no pot fer res, en canvi el gol de messi lavia danular ell

No es el primer ni lultim gol que es fara amb la ma per desgracia

Pero bueno mentres no es sigui neutral es impossible dialogar, i aixo que fa 2 o 3 jornades nomes del gol semblant que va fer el madrid

Lo que dic jo sempre, prouta pena tenen els pobres que sempre tenen laficio en contra i mai sels reconeix res, es la feina menys valorada del mon la de arbitre, al meu entendre els millors arbitres haurien de cobrar mes

Jo crec que la lliga la guanyarà el madrid i se la mereix mes que el barsa a pesar de ser cule pero si el barsa acaba guanyant l'haurà guanyat sense ajudes, perque el que li han regalat tambe li an pres en altres partits al igual que el madrid. Per mi larbitre es una excusa de perdedors i u dire a tothom sigui de lequip que sigui

#23 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2007 - 10:38

doncs jo encara l'hagues votat mes, per llest i per tenir els collons de fer-ho en un partit tan important sabent el risc que tenia...


Marcar un gol amb la mà i celebrar-ho com o va fer crec que es penós i ja deu ser el segon que marca aquesta temporada...

Podrien aprendre dels que tenen per sota:
En un partit del juvenils del Barça si no recordo malament, el Barça va marcar un gol quan hi havia un jugador del Espanyol lesionat al camp i no van parar el joc. L'entrenador del Barça va obligar als seus jugadors a deixar-se marcar un gol per fe justicia al resultat i finalment van guanyar.

Rijkard hagues pogut fer el mateix.


Asroc aixo va ser un error de larbitre al igual que el gol de sergio ramos amb ma de van nistelroi contra el depor, al final tot es compensa.

Aixo va ser al barsa alevi, pero va ser un gest desportivitat que larbitre no pot fer res, en canvi el gol de messi lavia danular ell

No es el primer ni lultim gol que es fara amb la ma per desgracia

Pero bueno mentres no es sigui neutral es impossible dialogar, i aixo que fa 2 o 3 jornades nomes del gol semblant que va fer el madrid

Lo que dic jo sempre, prouta pena tenen els pobres que sempre tenen laficio en contra i mai sels reconeix res, es la feina menys valorada del mon la de arbitre, al meu entendre els millors arbitres haurien de cobrar mes

Jo crec que la lliga la guanyarà el madrid i se la mereix mes que el barsa a pesar de ser cule pero si el barsa acaba guanyant l'haurà guanyat sense ajudes, perque el que li han regalat tambe li an pres en altres partits al igual que el madrid. Per mi larbitre es una excusa de perdedors i u dire a tothom sigui de lequip que sigui

joder, que es futbol.. que seria del futbol sense la polemica, els insults, les batuses entre aficions rivals.. no tindria interes!

#24 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2007 - 09:56

Hem sorprèn que Iniesta no tingui cap vot. Ha fet una temporada absolutament espectacular. Per mi, el millor del barça.

El Messi ha fet coses impressionants cap al final de la lliga, però l'Iniesta ha estat algo continuo: el millor des de la primera jornada.

#25 Aiespik

Aiespik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2007 - 10:02

Esta encuesta es tendenciosa!!
Aquí faltan los Milito, Gaby y Diego!!

Por cierto, Gaby Milito tiene un pie en la Juve, por si os interesa. 20 millones de Euros tienen la culpa...

#26 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 15 junio 2007 - 12:27

jo crec ke els gols de van nistelroy crec ke han decidit moltissim.

#27 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 09:20

Per mi es molt lleig, que un jugador com Messi se li estigui donant tota aquesta publicitat, quan jugadors com ell son una lacra per al futbol.

Piscines, mans, comedies, gangositat, trampes..... es la vergonya pel futbol. Ell i la federació per permetre ho. Nose si ho vau sentir, pero la setmana pasada el diari alema BILD, el taxaba de lacra per al futbol i de actitud vergonyosa.


Es lamentable, que gent com ell, es fiquin com a exemple per als nens que pujen, on aprenen que fer trampes esta be.

#28 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 09:58

Azidman treute l'escut merengue que portes a dins duna put@ vegada abans d'esciure al foro. No rep osties en cada partit el Messi, oi?? que va.. tot son piscines i mans.. oi?? Perque no carregues contra el Aguero que va fer el mateix o moltisims altres jugadors?? Joder, que es futbol i al futbol coses aixins sempre pasaran! I per aixo hem de tatxar els jugadors com a "lacres del futbol"??? Si jo ara al proxim partit faig un gol amb la ma estare destrosant aquest esport?? Crec que per aixo hi ha un arbit, i jo la veritat, prefereixo una piscina o un gol amb la ma que un cop de colze del zidane o una entrada de les del Figo que fan retirar a un jugador. Messi es increible i tot el que li vulguis vere de dolent son les teves ganes de tocar els collons tio, no t'enganyis.

#29 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:19

Una cosa, es que una vegada en facis alguna.... Ho ha fet fins el RVN....

L altra es que cada partit ho vagis a buscar... que fins i tot els arbitres li criden l atenciò abans de començar el partit.


Per cert, nose si heu vist el video de l agresio a la mare del Messi que estava assistin a un judici.... ara sabem a qui ha sortit el fill...



#30 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 12:45

Si el messi es una lacra del futbol ojala nhi hagi moltes mes, driblang i marxan per velocitat ningu com ell

Per cert el gol del messi amb el getafe tambe et va semblar antiesportiu o de xorra?

#31 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:03

Jo canviarie la pregunta i serie qui a estat la revelacio de la lliga.?¿

#32 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 04:12

Per cert el gol del messi amb el getafe tambe et va semblar antiesportiu o de xorra?


Els jugadors fan gols. I si aixo li sumes que entrenes driblan conos.... pos no es dificil fer ho quan et trobes una defensa semblant....

#33 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 05:20

jo crec k el millor jugador de 1a divisio a set van nistelroi, basicament perk gracies a ell el madrid es campió

#34 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 09:54

Per cert el gol del messi amb el getafe tambe et va semblar antiesportiu o de xorra?


Els jugadors fan gols. I si aixo li sumes que entrenes driblan conos.... pos no es dificil fer ho quan et trobes una defensa semblant....


Si mira si son jugadors semblans que el porter del getafe a guanyat el zamora, i no crec que sigui gracies a ell nomes

#35 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:51

Per mi els mes destacats e insisius han set Messi i Silva.

#36 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:55

doncs jo encara l'hagues votat mes, per llest i per tenir els collons de fer-ho en un partit tan important sabent el risc que tenia...


Marcar un gol amb la mà i celebrar-ho com o va fer crec que es penós i ja deu ser el segon que marca aquesta temporada...

Podrien aprendre dels que tenen per sota:
En un partit del juvenils del Barça si no recordo malament, el Barça va marcar un gol quan hi havia un jugador del Espanyol lesionat al camp i no van parar el joc. L'entrenador del Barça va obligar als seus jugadors a deixar-se marcar un gol per fe justicia al resultat i finalment van guanyar.

Rijkard hagues pogut fer el mateix.


Mira que no m' agrada gens pero gens, gens el Barça (oi Xuso?!), pero tothom hem vist gols amb la mà de Raul, R. Carlos (salvant un gol), per no referirme als altres equips... Això no deixa de ser valid i per tant no es pot anular ni res.

#37 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 junio 2007 - 07:27

diumenge amb la lesio de van nistelroy em pensava ke el madrid es kedaria sense la Lliga.

#38 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 10:17

diumenge amb la lesio de van nistelroy em pensava <font color=red>que</font> el madrid es kedaria sense la Lliga.


jo tambe o pensaba pero mira, el reyes va fer la seva feina

#39 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 01:32

FORLAN!!!!!!!

#40 adriagpe

adriagpe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2007 - 01:46

El més decisiu Van Nistelrooy, sense ell el Madrid no hagués estat campió. Però tot i així crec que te més qualitat Messi, i que d'aquí pocs anys guanyarà el Balon de Oro, o uns quants...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos