Ir al contenido


Foto
- - - - -

Fora democracia de web


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
28 respuestas en este tema

#1 tikitaka

tikitaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 11:34

no entro mes hem treieu missatges

#2 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 12:14

no entro mes hem treieu missatges

Adeu. Tu sabras el que has dit.

#3 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 12:17

tikitaka te tota la rao a mi tambe m'han eliminat missatges a tort i a dret, i un dels administradors m'amenaçe en posar fotografies compromeses.

#4 tikitaka

tikitaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 12:59

ilerlleida m' assembla molt be que barris cap a casa, tens molta personalitat pero els fets son els fets, esta clar que es una web privada
i es fa el que vol, doncs adeu, perque la web es menys interessant que el propi equip.

#5 tikitaka

tikitaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 01:03

.. per cert ilerlleida et dic el que vaig dir: que ahir vaig trobar a tres jugadors del lleida de martxa que teniem molt morro. Sense paraules (politicament incorrecte).

#6 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 junio 2007 - 01:08

tikitaka te tota la rao a mi tambe m'han eliminat missatges a tort i a dret, i un dels administradors m'amenaçe en posar fotografies compromeses.


Tens tota la rao pero a mi son DOS administradors que em borren els missatges. Ahir vam parlar amb les mans i a partir d'ara ja no borraran cap mes post :lol: :lol:

Per cert. Em sembla que el missatge de tikitaka es a http://www.unioespor...ewtopic&t=12641

#7 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2007 - 01:15

Jo crec que mai m'han borrat cap missatge pero m semble molt fort que borrin tants missatges a la gent. No crec que lo que digon sigui x a tant.
Crec que aixo se li va una mica de les mans a qui mane.

#8 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 02:10

Doncs si que es veritat si un Dia vaig obrir un nou post i mel van borrar vaig enviar un missatge privat comentanlo i me va dir e administrador que ell no sabie res de res. :evil:

#9 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 02:19

tikitaka te tota la rao a mi tambe m'han eliminat missatges a tort i a dret, i un dels administradors m'amenaçe en posar fotografies compromeses.


Tens tota la rao pero a mi son DOS administradors que em borren els missatges. Ahir vam parlar amb les mans i a partir d'ara ja no borraran cap mes post :lol: :lol:

Per cert. Em sembla que el missatge de tikitaka es a http://www.unioespor...ewtopic&t=12641


Jo tambe els haure de treure el pols doncs als administradors aixi no men borraran mes, esque es un no para post que penjo post q em borren...

#10 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 02:48

no entro mes hem treieu missatges


No està tret el teu missatge, el tenies publicat a fotos del lleida i està a altres temes:

http://www.unioespor...ewtopic&t=12641

#11 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 junio 2007 - 04:10

tikitaka te tota la rao a mi tambe m'han eliminat missatges a tort i a dret, i un dels administradors m'amenaçe en posar fotografies compromeses.


Tens tota la rao pero a mi son DOS administradors que em borren els missatges. Ahir vam parlar amb les mans i a partir d'ara ja no borraran cap mes post :lol: :lol:

Per cert. Em sembla que el missatge de tikitaka es a http://www.unioespor...ewtopic&t=12641


Jo tambe els haure de treure el pols doncs als administradors aixi no men borraran mes, esque es un no para post que penjo post q em borren...


Imagina't com son que fins i tot nomes saben repetir el que diem els usuaris :roll:

#12 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 04:16

Percert, un dels administradors m'ha fet saber que a partir d'ara el salut oficial del foro sera el Sieg Shinji! i que qui no ho faci aixi abans de cada post que publiqui sera rapidament exterminat a les camares de gas del camp d'esports.

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2007 - 05:36

Percert, un dels administradors m'ha fet saber que a partir d'ara el salut oficial del foro sera el Sieg Shinji! i que qui no ho faci aixi abans de cada post que publiqui sera rapidament exterminat a les camares de gas del camp d'esports.


jo ho corroboro, es mes, haureu de baixar la mirada mentres jo estiga al mateix forum que vosaltres.



PD: m'acabo d'aixecar de la migdiada, i el que dire ara no ho hauria de dir un moderador, pero ho dire, xq n'estic fins la punta del capullo:


A vegades tinc la sensacio de que el 50% dels que postejen tenen un DÈFICIT IMPORTANT de comprensió del text, i consequentment de processar be l'informacio que es desprén d'ells (dels textos, no fos cas que ara se us anés l'olla a aquest 50% i ho entengueu malament)

No us culpo a vosaltres de aquesta manca de comprensió (el nivell d'escritura d'algun usuaris fotria vomitar sang al mateix Pompeu Fabra que al cel estigui) sino a la basura de sistema educatiu, nois i noies, calleu, i apreneu, perque m'esteu tocant massa els collons.

I NO, NO HI HA DEMOCRÀCIA JODER! QUE SEMBLA QUE NO US ENTRI AL CAP!

#14 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 junio 2007 - 06:06

Sieg Shinji!
Pot aquest aquest humild servidor obrir un post en aquest foro moderat per la teva gran presencia ?

#15 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 06:11

Sieg Shinji!
Pot aquest aquest humild servidor obrir un post en aquest foro moderat per la teva gran presencia ?


SIEG SHINJI

Pero com pot ser que un home fet i dret com tu rrj es deixi manipular per aquest criajo.

AMO I SENYOR SHINJI PUC EXECUTAR A RRJ PER DEIXAR-SE MANIPULAR PER TU O GRAN I EXEMPLAR MODERADOR

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2007 - 06:15

Sieg Shinji!
Pot aquest aquest humild servidor obrir un post en aquest foro moderat per la teva gran presencia ?


SIEG SHINJI

Pero com pot ser que un home fet i dret com tu rrj es deixi manipular per aquest criajo.

AMO I SENYOR SHINJI PUC EXECUTAR A RRJ PER DEIXAR-SE MANIPULAR PER TU O GRAN I EXEMPLAR MODERADOR



vassalls meus esteu tots perdonats, podeu anar en pau.

#17 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 06:17

Sieg Shinji!
Pot aquest aquest humild servidor obrir un post en aquest foro moderat per la teva gran presencia ?


SIEG SHINJI

Pero com pot ser que un home fet i dret com tu rrj es deixi manipular per aquest criajo.

AMO I SENYOR SHINJI PUC EXECUTAR A RRJ PER DEIXAR-SE MANIPULAR PER TU O GRAN I EXEMPLAR MODERADOR



vassalls meus esteu tots perdonats, podeu anar en pau.


SIEG SHINJI

GRACIES NOSTRE SENYOR

#18 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 06:27

que malament està el personal!! xd

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2007 - 06:43

que malament està el personal!! xd



tu a callar i a fer el salut oficial, que cony t'has cregut, que aixo es una democràcia o que?

#20 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2007 - 10:11

Sieg Shinji!

:lol: :lol: :lol: :lol: (k me parto), deixeu de "prendre" akelles fulles verdes, pel vostre bé :lol: :lol: :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos