Ir al contenido


Foto
- - - - -

Trobo a faltar un davanter com tu,Bilic!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
27 respuestas en este tema

#21 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2007 - 09:02

Bilic era molt bon jugador!

#22 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2007 - 09:11

Jo realment no tinc res contra els pobles petits, al contrari, has sigut tu qui ha començat a faltar al meu municipi.
Despres, aixo de Laieta la puteta ja deixa clar quin tipus de persona ets. Per qui no ho sapiga, aquesta dona va ser un exemple de resistencia davant l'invasor durant la guerra civil, i la bona gent de St Feliu li va fer la vida impossible, la van denunciar als franquistes, perque aquest poble era majoritariament ultraconservador i pro-franquista. Dir aixo ja et descriu.

#23 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 30 marzo 2007 - 09:13

Nois, us ensenyare quin es l'estil del Sr. LleidaOK.
Jo realment no tinc res contra els pobles petits, al contrari, has sigut tu qui ha començat a faltar al meu municipi.
Despres, aixo de Laieta la puteta ja deixa clar quin tipus de persona ets. Per qui no ho sapiga, aquesta dona va ser un exemple de resistencia davant l'invasor durant la guerra civil, i la bona gent de St Feliu li va fer la vida impossible, la van denunciar als franquistes, perque aquest poble era majoritariament ultraconservador i pro-franquista. Dir aixo ja et descriu.


D'on no n'hi ha no en raja...

#24 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2007 - 09:23

Et demano perdó Lukather :cry: :cry:
Es que m'has picat i he saltat amb lo del tema Sant Feliu.
Les meves sinceres disculpes noi, em repenteixo d'haver-ho dit i d'haver-te afectat a la teva localitat, tan sols ho he fet per fer una sana rivalitat però m'he passat.

Vaig a esborrar els post on m'he equivocat :wink:

#25 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2007 - 09:26

OK, accepto les disculpes. Jo tambe em disculpo amb els habitants de Sant Feliu de Codines perque ho he pagat en part amb ells, i no en tenen cap culpa. No està be generalitzar i ho he fet.

#26 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2007 - 09:32

OK. Jo tambe em disculpo amb els habitants de Sant Feliu de Codines perque ho he pagat en part amb ells, i no en tenen cap culpa.


I jo als de Mollet del Vallès que com bé has dit, sempre que he jugat a Mollet m'han tractat de maravella. :roll:
Per ultim, lo de la Laieta ho he dit per picar-vos, si ho se, va patir greus acusacions i se'n va anar del poble despreciada per tothom, jo també ho vaig repudiar quan evidentment en vaig saber l'història, no sé ni com he dit això quan en debats l'he defensada i tot....saps per que Lukather??Per que defensava la llibertat d'expressió, com jo i com tots de fet :wink:

Una abraçada company, bona nit i Visca el Lleida a 2aA!!
Ojalà tinguessim al Bilic de nou, segur que de pet a 2aA :)

#27 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2007 - 09:53

Quan veig que en situacions terboles s'acava imposant el seny, es quan penso que encara hi ha una mica d'esperança per aquest mon.

#28 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 marzo 2007 - 04:49

Mira, allà haguessis fet grans amics, son molt catalanistes, jo i alguns altres teníem grans piques amb els joves afeccionats (bé, això de joves, tan joves com jo :lol: o menys i tot) portaven sempre 2 o 3 estelades en contra de la meva voluntat, en vaig retirar 1 almenys, algo es algo :D
La vaig afagar i la vaig fotre fora del camp :twisted: 8)
Simple anècdota :roll:

Mireu-lo, aqui esta, el gran defensor de la llibertat d'expressió!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos