Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lliga Boja!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
8 respuestas en este tema

#1 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 marzo 2007 - 12:32

Feia temps que no obria un post, pero os volia dir qe trobo que aquesta lliga esta molt boija, no pel qens esta pasan a casa nostra, sino perque al dia davui estic segur qe CAP equip esta al 100 % segur desta alli adalt ni tan se vols el Terrassa que feia jornades ningu diria que li treurien el lideratge doncs be els resultats mes impactants daquesta jornda per mi han set:

- Badalona 3 - Hospitalet 0 (deu nido la golejada del badalona al hospi que serveix per apretar mes la lliga)

- Terrassa 0 - Vilajoyosa 1 (el Lider cau, i li pasa el lideratge al Huesca)

- Benidorm 2 - Alicant 0 (realment entenc perque van costar tan aqui a casa i perque tenen a un aspiran a pichichi de la 2a B)

- Alcoyano 0 - Sant Andreu 1 (el Alcoyano ha anat de mes a menos aquesta lliga i sembla que li agrada guanyar als de dalt pero segueix am els mals resultats am els de debaix)

simplement el resum daquesta jornada es que els que eren 1er, 3er, 4rt, 5e han perdut, i el que abans estabe el 8é o sigui naltres estabem a 5 punts del playoff ara aquesta diferencia baixa fins al 10 é lloc el orihuela que esta també a 5 punts.

Valoracio global de la jornada:

Encara que per mi i per tots era un gran fracas el resultat del 0-0 contra el valencia mestalla gracies a la bojeria daquesta lliga estem a 4 punts de pujar i continuem estan a 9 punts del primer. Tot es possible encara.

pd: No am aquest comentari defenso ni molt menys al nostre fracasat entrenador, no estic a favor dun canvi dentrenador ja que crec qe un altre canvi ens faria perdre les poqes possibilitats de pujar, pero si que siusplau no aguanti a la banqueta la temporada qe be, PASI EL QE PASI (com si pujem a 2a A)

VISCA EL LLEIDA!

APUNTEUVOS TOTS A LA PLAY PARTY DE SOSES, Unio esportiva lleida un dels patrocinadors de la festa! www.playparty.org

#2 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 marzo 2007 - 10:02

coi... si en comptes de disatnciar-nos, hem retallat 1 punt al play off!

#3 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 marzo 2007 - 10:29

Doncs si que es Impresionant 8O

#4 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 marzo 2007 - 01:18

es increible.

lo del terrassa segur ke hi ha ven poca gent ke ho entengui.

Anaven destacats hi ara ja no van liders, kina ratxa.

#5 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 marzo 2007 - 08:32

coi... si en comptes de disatnciar-nos, hem retallat 1 punt al play off!


Pues sí, ara imagina't com hagues estat si haguesim guanyat a Paterna, tan sols estaríem a dos punts dels play-offs, si si increible 8O

Lliga boja 8O , ja us ho vaig dir que el grup III es sens dubte el més fort i el més igualat de tots els grups de 2aB :roll:

#6 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 marzo 2007 - 08:34

El Terrassa, ha sumat 2 punts dels ultims 18....

Sobre la lliga boja, la temporada passada, el mes de decembre, estavem en zona de decens i amb un parell d'empats vam sortir. Coses rares del futbol.

#7 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 marzo 2007 - 08:39

El Terrassa, ha sumat 2 punts dels ultims 18....

Sobre la lliga boja, la temporada passada, el mes de decembre, estavem en zona de decens i amb un parell d'empats vam sortir. Coses rares del futbol.


Ueppppp ojo amb el Terrassa eh, que està perdent comba d'una manera alarmant eh, jo encara veig que tindràn problemes per entrar als play-off i tot eh com continuin amb aquesta nefasta ratxa de resultats.

No entenc el seu cas, un equip que anava sobradíssim i que feia un gran futbol i que de cop i volta es vegi envoltat en aquesta crisi tan greu, jo crec que l'entrenador els hauría de fer de psicòlec no?, amb el sentit que ara més que mai els hauría de motivar perquè no perdin més punts, dic jo, tot i que això ens beneficia i de quina manera perque de debò jo crec que el Terrassa o espavila o tindrà problemes per classificar-se, ja ho vaig dir fa unes setmanes i el temps m'està donant la raó.

#8 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 marzo 2007 - 08:51

El Terrassa es classificarà pels play offs pero segur que no ho farà com a líder. Evidentment nosaltres també.

#9 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 marzo 2007 - 06:27

Parece que nadie quiera jugar la promocion de ascenso.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos