Ir al contenido


Foto
- - - - -

portada


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
1 respuesta en este tema

#1 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 marzo 2007 - 08:50

No eh fet mai cap suggeriment ni re, crec que el portal esta molt ben fet i tot aixo, pero no entenc el perque es va prescindir de ficar una portada com deu mana. Que la cronica no quedi ficada com si fos un simple post. No entenc perque ja no es publiquen fotos ni imatges en la portada com es feia abans amb un titular. Nose, ara entres, i lo unic que sembli que pots fer en aquest portal es escriure post i llegir-los, i precisament ultimament, i pels motius que siguin, no apeteix gaire llegir els post publicats i menys encara contestarlos, per lo que l'atractiu del portal queda reduit a cap. Nose, es podrien fer moltes mes coses, moltes mes croniques ficades en portada i que la gent pugui fer alguna coseta mes. Mes noticies del Lleida sobretot. Que les noticies del Lleida no ens les tinguem que enterar per un post, sino per una noticia ben redactada, amb imparcialitat, objectiva, i amb la seva foto. Nose.. jo no en se gaire d'aixo, pero que si el problema son els mitjans, jo m'ofereixo per lo que vulgueu. Pero intenteu que la web sigui algo mes que un simple foro.

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 marzo 2007 - 09:24

tens rao.. pero aqui el qui penja es el webmaster.. si puguessim penjar els moderadors ja ho fariam xq costa res.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos