Ir al contenido


Foto
- - - - -

El millor revulsiu contra el Terrassa sera el 12


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#21 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 01 marzo 2007 - 09:00

Els pots de fum diria que tampoc estan permesos, són més fàcils de tirar sense que et pillin, però em sembla que el club rep igual. Conclusió = pots de fum fora de casa xD.

#22 orgull_blau

orgull_blau

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 5 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2007 - 09:09

Que s'asta preparan desde la peña Ilergetes, si es pot saber, clar? Es per si podem ajudar "amb alguna cosa" jeje. Doncs avere si es vritat i fem que el gol nord sigui sol una sola veu, i aquesta veu sigui per animar tant sols a la nostra gloriosa UE LLEIDA!! Força Lleida!

#23 PAQUITO

PAQUITO

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2007 - 09:14

pues a camps com el oviedo i del rayo etc... cada partit porten pots de fum de aquestos i si li fiquesin una multa no portarien mai mes!!
aixo crec jo xd lo que pase que la nostra aficio sempre te que se correcta per 1 partit no pase rres, ya se que li ficaran una multa pero... per 1 partit!!

visca el lleida!!

#24 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2007 - 09:20

Quina alineacio creieu que fara el boqueron aquest disabte? Jo crec que fara un equip força ofensiu... i ho pagarem...

#25 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2007 - 09:37

lo que tenim que fer es portar pots de fum blau, allo no fa mal a ningu fa bonic al camp, les bengales son diferents allo si dones al cap algun jugador o algo pues si pero els pots de fum podriem portar.

jo portare dues trompetes que fan soroll avere si el camp d'esports es com feie molts anys.


FEM QUE EL CAMP D'ESPORTS SIGUI UN FORTI!!!
VISCA EL LLEIDAA!!


Ah es veritat ke si tires un pot de fum al cap d'algu no fa mal xDD

#26 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 marzo 2007 - 09:41

No recordeu la que se va liar pel pot del fum l'any de l'ascens a 2A ??? xddd --> El que en vam apendre es que s'ha de fer anar als partits ke se juga fora de casa, aixi no multen al nostr club

Es poden hasta comprar XXX globos blaus a paper WC, na3 portarem banderes, fer molt soroll i sobretot abans de comensar el partit ben d'hora quan escalfen els jugadors estar alli yaa animant !!

#27 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 01 marzo 2007 - 09:56

lo que tenim que fer es portar pots de fum blau, allo no fa mal a ningu fa bonic al camp, les bengales son diferents allo si dones al cap algun jugador o algo pues si pero els pots de fum podriem portar.

jo portare dues trompetes que fan soroll avere si el camp d'esports es com feie molts anys.


FEM QUE EL CAMP D'ESPORTS SIGUI UN FORTI!!!
VISCA EL LLEIDAA!!


Ah es veritat <font color=red>que</font> si tires un pot de fum al cap d'algu no fa mal xDD


Aquí ningú ha parlat de tirar coses al cap de ningú.

#28 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 marzo 2007 - 11:32

jo no crec ke per molt ke animem ni hagi prop per guanyar.

com no millorin el joc malament rai.

#29 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2007 - 11:52

Si tirem el bocata de la mare al cap d'algu, tambe pot fer mal.. jo els pots de fum havia pensat tirar-los abans d'entrar a l'estadi, quan la gent encara estigui a fora de l'estadi per animar una mica el ambient.

#30 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 marzo 2007 - 09:47

es una abreciatura de 4 partits
Terrassa
Osca
Espanyol
Bendidorm

TOEB

i 3 es juguen a casa. aquesta es l'oportunitat per mirar a dalt fins a final de temporada

Tens tota la rao! aquets partits son la clau

#31 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 marzo 2007 - 01:05

Si us plau, estem atravessant uns moment difícils tan esportivament, com pel club, com pel consell d'administració... ara només ens faltaria multes económiques o tancament de camp...

perquè recordeu que no es el mateix tirar un pot de fum al camp d'esports que igual el tanquen un mes que tirar-ho al del barza que fan pagar 1000 euros i sol.lucionat.

Animem amb les nostres veus, pitos, botzines... però deixem els objectes que puguin repercutir al club.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos