Jump to content

- - - - -

Quantes penyes hi ha?

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#21 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Posted 10 October 2005 - 05:20 PM

ESTIMADO Y NUNCA BIEN APRECIADO MOB.
NO SOY EL PADRE DE CHABI,UN CHAVAL QUE SE LA PASA TODO EL PARTIDO ALENTANDO,COSA QUE VOS SEGURAMENTE,CREO,IGUALAS.
QUE NO HABLE CATALAN O NO LO ESCRIBA NO SIGNIFICA QUE NO QUIERA A LA TERRA FERMA.CON ESTA ACTITUD ME DEMOSTRAS QUE SOS UN AUTORITARIO Y UN DICTADOR COMO FRANCO,QUE PROHIBIA AL PUEBLO CATALAN,GALLEGO,VALENCIANO,BALEAR Y VASCO A HABLAR EN SU LENGUA,PERO VOS HACES LO MISMO,POCO MENOS QUE IMPONES A LA GENTE HABLAR EL CATALAN PARA SER ACEPTADO COMO LLEIDATANO.LAMENTABLEMENTE,FUI UNO DE LOS POCOS QUE LOS DEFENDIO CUANDO SE LOS QUERIAN COMER CRUDO POR EL HUMITO AZUL QUE CAYO AL CAMPO LA LIGA PASADA,Y ENCIMA LOS APOYAVAMOS.CUANDO FUERON A HABLAR EL TORNEO ANTERIOR,NO ESTABA PORQUE ESTABA TRABAJANDO.PERO AHORA VEO EL APOYO DE USTEDES CUANDO CIERRAN EL CULO Y NO CRITICAN LO QUE HICIERON EN EL CLUB QUE NOS TIRARON TODAS LAS BANDERAS Y EL BOMBO.
Y LA PIRULETA,ME LA PASO POR EL CULO,ESTIMADO Y QUERIDO MOB.

bla bla bla bla bla aixó m'ho dius a la cara pimpineli :wink: saps on trovar-me

P.S.- tu de que ens vas defensar dels fum blau? no te penjis medalletes que ens defensem solets els Ilergetes.

#22 Mariolero

Mariolero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 10 October 2005 - 05:22 PM

jajajajaja CAPO eres genial !!! Tienes todo mi apoyo :twisted:

#23 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 posts
  • 0 topics

Posted 10 October 2005 - 05:37 PM

ESTIMADO Y NUNCA BIEN APRECIADO MOB.
NO SOY EL PADRE DE CHABI,UN CHAVAL QUE SE LA PASA TODO EL PARTIDO ALENTANDO,COSA QUE VOS SEGURAMENTE,CREO,IGUALAS.
QUE NO HABLE CATALAN O NO LO ESCRIBA NO SIGNIFICA QUE NO QUIERA A LA TERRA FERMA.CON ESTA ACTITUD ME DEMOSTRAS QUE SOS UN AUTORITARIO Y UN DICTADOR COMO FRANCO,QUE PROHIBIA AL PUEBLO CATALAN,GALLEGO,VALENCIANO,BALEAR Y VASCO A HABLAR EN SU LENGUA,PERO VOS HACES LO MISMO,POCO MENOS QUE IMPONES A LA GENTE HABLAR EL CATALAN PARA SER ACEPTADO COMO LLEIDATANO.LAMENTABLEMENTE,FUI UNO DE LOS POCOS QUE LOS DEFENDIO CUANDO SE LOS QUERIAN COMER CRUDO POR EL HUMITO AZUL QUE CAYO AL CAMPO LA LIGA PASADA,Y ENCIMA LOS APOYAVAMOS.CUANDO FUERON A HABLAR EL TORNEO ANTERIOR,NO ESTABA PORQUE ESTABA TRABAJANDO.PERO AHORA VEO EL APOYO DE USTEDES CUANDO CIERRAN EL CULO Y NO CRITICAN LO QUE HICIERON EN EL CLUB QUE NOS TIRARON TODAS LAS BANDERAS Y EL BOMBO.
Y LA PIRULETA,ME LA PASO POR EL CULO,ESTIMADO Y QUERIDO MOB.

Catalunya, País Valencià i les Illes són el mateix poble.

Viska il.lergetes, Viska festa blava, Viska el Lleida.

#24 Piparata

Piparata

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,423 posts
  • 0 topics

Posted 10 October 2005 - 05:54 PM

COllons! Com es caldeje l' ambient! Jo comprenc als dos bàndols!

#25 pikacho

pikacho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,912 posts
  • 0 topics

Posted 10 October 2005 - 06:22 PM

Gorka Publicat: 09 Oct 2005 - 22:20 Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

Que passa gent!! d'aqui un temps la penya ASMULLARAKS ja estarà al Gol Nord per fer força soroll!! no us la descuideu a les vostres oracions. Gracies a tots

De que va aquesta penya Gorka??¿?

#26 Duff_126

Duff_126

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,919 posts
  • 0 topics

Posted 10 October 2005 - 07:26 PM

Gorka Publicat: 09 Oct 2005 - 22:20 Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

Que passa gent!! d'aqui un temps la penya ASMULLARAKS ja estarà al Gol Nord per fer força soroll!! no us la descuideu a les vostres oracions. Gracies a tots

De que va aquesta penya Gorka??¿?

Doncs haviam si veniu haviat!

#27 ker

ker

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 posts
  • 0 topics

Posted 21 April 2006 - 04:18 PM

jo eske flipo..amb lo poc que costa entendre que estem alli per el lleida no per sre mes o menys.. ami k kollons mimporta k la festa blava siguin 20, 50 o 1000 esk no minporta, ni akesta ni cap altra k no sigui la meva. menteneu? al= ara perdre el meu temps pensan si son amics, si es fiken noms si son de dretes o eskeres... krek k al camp solamen iavia una peña k feia nosa.. i señors.. ya no ies.. suposo k sabeu de ki parlem!

no podem foternos a crits entre nal3..kuan lunik keste de cridar aki es: LLEIDA LLEIDA LLEIDA LLEIDA..

mireu feu el k vulgueu..pro avegades no se si una peña crida mes k una altra per animar a lekip o per ferse veure mes...

tot i aixi..

aupa totes les peñes..k mal k mal serem els 4 k vindrem a veure els partits..

VISCA EL LLEIDA

VISCA ELS ILERGETES

!!

#28 Pau

Pau

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 posts
  • 1 topics

Posted 21 April 2006 - 08:32 PM

Doncs jo a aquests dels Asmullaraks ja fa unes setmanes que els veig eh..!
Joder hi han tres penyes i ja hi han problemes... 8O 8O

#29 efectivament

efectivament

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 posts
  • 0 topics

Posted 22 April 2006 - 04:24 PM

Jo si que els vec...

#30 Ilerlleida

Ilerlleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 22 April 2006 - 07:19 PM

No comprenc que es el que ens vol fer entendre el Capo... q hem fet de mal els ilergetes?

#31 Pau

Pau

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 posts
  • 0 topics

Posted 22 April 2006 - 07:28 PM

La qüestió calentar l'ambient. s'ha calentat ell sol, si vol escalfar-se que encengui el foc a terra i que s'hi foti dintre.

#32 Ilerlleida

Ilerlleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 22 April 2006 - 07:35 PM

Jo ja recordo la temporada pasada que tambe ens va tirar merdes a nosaltres i floretes a la seva penya no se pq... Recordo que recriminava que es parles de nosaltres i no de ells i que ells animaven mes que nosaltres.... No se quin sentit te tot aixo entre penyes que defensem el mateix..

#33 rvidal21

rvidal21

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 posts
  • 0 topics

Posted 22 April 2006 - 09:10 PM

Per la vostra informacio els Asmullaraks ja som penya oficial i amb els estatuts!!!

#34 cristian_15

cristian_15

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,022 posts
  • 0 topics

Posted 22 April 2006 - 09:26 PM

doncs si ens vam formarcom a penya oficial si no vaig malament a finals d' octubre i començaments de novembre

#35 Gorka

Gorka

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 posts
  • 0 topics

Posted 22 April 2006 - 09:53 PM

A la penya ASMULLARAKS fa des de l'Octubre que som penya, som 10 socis/es i estem oberts a noves incorporacions. Som catalans i la politica la deixem fora l'estadi. Anem al camp a animar al nostre Lleida i no als polítics ni la política. Quan jo vaig començar a animar al lleida no hi havia ni Ilergetes, ni Festa Blava, hi havien els Xuts i ja està. El que hem d'acaonseguir tos plegats és unitat de les penyes, i intentar aportar el màxim de gent i força al camp perque si no hu fem nosaltres no hu farà ningú!!! Visca el LLEIDA i TOTES LES PENYES!!!! VISCA CATALUNYA!!!! :lol: :lol: :lol:

#36 qaixal

qaixal

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,320 posts
  • 0 topics

Posted 23 April 2006 - 09:17 AM

Que s'haura fet del xuts?!?!?!

Recordeu el vell gol nord amb els xuts???

Recordeu la gran bandera que cobria la penya en cada gol????

Recordeu aquella bateria de botzines que es van montar a les antigues balles del camp¿?¿?

Recordeu aquella bandera llarga que ocupava la banda de "OREI PALAU"??

#37 ker

ker

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 posts
  • 0 topics

Posted 23 April 2006 - 11:30 AM

cal mes inversió,més color, més caliu..

ia partits que fa pena l'afició..

va tots al cam mecagundeu!!!

#38 Avi_Siset

Avi_Siset

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 posts
  • 4 topics

Posted 23 April 2006 - 07:04 PM

la eurolleida encara volta per la general alta

Son una gent encantadora

#39 pixtic

pixtic

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 0 topics

Posted 24 April 2006 - 03:29 PM

No comprenc que es el que ens vol fer entendre el Capo... q hem fet de mal els ilergetes?

si es el que em penso que es fot un munt de temps que no apareix pel camp, o si mes no s'ha canviat d'ubicacio... aixi que lo que es diu animar no anima massa...

#40 ker

ker

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 posts

Posted 24 April 2006 - 05:16 PM

el meu problema es k nose ni ki es el Capo..be..keifarem!

^^'

aguuur

x crt.. kin fallo akest ultim partit e.. no entenc km podem perdre dakesta manera.. farem algo de bo?

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users