Algú que hi hagi anat, si pot, que en faci 5 cèntims. Moltes gràcies! ![]()
Assemblea del club
Escrito 14 junio 2014 - 03:13
Escrito 14 junio 2014 - 06:12
Assemblea informativa que ha comptat amb una seixantena de socis-abonats i que ha transcorregut en un àmbient distés i molt cordial per a la junta.
Resumint a grans trets el que s'ha dit:
- Pel que fa a l'aspecte econòmic, la temporada 2014/2015 ha tornat a acabar amb superàvit. Es manté la política de sostenibilitat de l'entitat (no gastar més del que s'ingressa).
- Pel que fa a l'aspecte social s'ha insistit en que la prioritat no és baixar preus entrades, sinó que la gent es faci soci. Actualment som uns 2600 socis i comptant les credencials (futbol base, etc) uns 3.200. En 3 anys hem augmentat gairebé en un miler els nou abonats.
- La setmana que ve es presentarà la nova campanya d'abonats. Ens han mostrat els dos cartells que la il.lustraran sota els lemes "Orgull de ser del Lleida" i "100% lleidatans i orgullosos" (un cop més, grans cartells).
- Tanmateix s'ha ensenyat el cartell dels actes del 75é aniversari del Lleida (es preveuen durant tota la temporada diferents actes i un museu).
- Pel que fa a l'aspecte esportiu, dimarts confirmaran si Seligrat continua o, en cas negatiu, el seu recanvi.
- Total tranquilitat en la confecció de la plantilla. Si hi ha baixes, es cobriran amb solvència.
- Xineta a Imaz. Jordi Esteve: " Al Lleida només hi caben els jugadors compromesos, tant si són de fora com pels de Lleda" (pinta que acabarà marxant també).
- Objectiu esportiu novament intentar l'ascens.
- Pel que fa a l'apartat de precs i preguntes, no hi ha hagut res destacable, llevat d'alguna crítica al sistema tàctic de l'equip. L'anècdota que ha arrencat els somriures dels assistents ha estat la petició d'un soci que ha demanat que es pugués serir cervesa amb alcohol al camp.
- L'assemblea ha acabat amb un pica-pica.
En general, ha estat un acte molt interessant en un escenari únic com és la nostra Seu Vella.
Personalment, cal lamentar, un cop més, la escasa assistència d'abonats (hem comptabilitzat l'assistència d'aproximadament un 5% dels que estaven citats). Després tothom es queixarà, criticarà, trobarà coses malfetes..., però a l'hoa de la veritat, els de sempre.
PD. L'última frase la dirigeixo als QUE PODENT ASSISTIR, NO HO HAN FET.
PD2. Amb ganes ja de renovar el carnet i que comenci la nova temporada.
FORÇA LLEIDA!!!
- webmaster, sant_tornemi y Blau19 ho han agraït
Escrito 14 junio 2014 - 06:17
Hola ILER,
Moltes gràcies pel resum, només dir que jo he arribat a les 10:40 i ja no m'han deixat entrar. Com jo estavem fora una desena més.
Salutacions.
Assemblea informativa que ha comptat amb una seixantena de socis-abonats i que ha transcorregut en un àmbient distés i molt cordial per a la junta.
Resumint a grans trets el que s'ha dit:
- Pel que fa a l'aspecte econòmic, la temporada 2014/2015 ha tornat a acabar amb superàvit. Es manté la política de sostenibilitat de l'entitat (no gastar més del que s'ingressa).
- Pel que fa a l'aspecte social s'ha insistit en que la prioritat no és baixar preus entrades, sinó que la gent es faci soci. Actualment som uns 2600 socis i comptant les credencials (futbol base, etc) uns 3.200. En 3 anys hem augmentat gairebé en un miler els nou abonats.
- La setmana que ve es presentarà la nova campanya d'abonats. Ens han mostrat els dos cartells que la il.lustraran sota els lemes "Orgull de ser del Lleida" i "100% lleidatans i orgullosos" (un cop més, grans cartells).
- Tanmateix s'ha ensenyat el cartell dels actes del 75é aniversari del Lleida (es preveuen durant tota la temporada diferents actes i un museu).
- Pel que fa a l'aspecte esportiu, dimarts confirmaran si Seligrat continua o, en cas negatiu, el seu recanvi.
- Total tranquilitat en la confecció de la plantilla. Si hi ha baixes, es cobriran amb solvència.
- Xineta a Imaz. Jordi Esteve: " Al Lleida només hi caben els jugadors compromesos, tant si són de fora com pels de Lleda" (pinta que acabarà marxant també).
- Pel que fa a l'apartat de precs i preguntes, no hi ha hagut res destacable, llevat d'alguna crítica al sistema tàctic de l'equip. L'anècdota que ha arrencat els somriures dels assistents ha estat la petició d'un soci que ha demanat que es pugués serir cervesa amb alcohol al camp.
- L'assemblea ha acabat amb un pica-pica.
En general, ha estat un acte molt interessant en un escenari únic com és la nostra Seu Vella.
Personalment, cal lamentar, un cop més, la escasa assistència d'abonats (hem comptabilitzat l'assistència d'aproximadament un 5% dels que estaven citats). Després tothom es queixarà, criticarà, trobarà coses malfetes..., però a l'hoa de la veritat, els de sempre.
PD. L'última frase la dirigeixo als QUE PODENT ASSISTIR, NO HO HAN FET.
PD2. Amb ganes ja de renovar el carnet i que comenci la nova temporada.
FORÇA LLEIDA!!!
Escrito 14 junio 2014 - 06:20
Hola ILER,
Moltes gràcies pel resum, només dir que jo he arribat a les 10:40 i ja no m'han deixat entrar. Com jo estavem fora una desena més.
Salutacions.
Si...és una cosa que m'ha extranyat molt. Crec que el raonable hagués deixat un marge de 15-20 minuts pel que han arribat tard. Suposo que són els protocols establerts.
Escrito 14 junio 2014 - 06:22
La cara de ruc és de record quan veus que a un periodista que arriba més tard que tu si que el deixen entrar.
Si...és una cosa que m'ha extranyat molt. Crec que el raonable hagués deixat un marge de 15-20 minuts pel que han arribat tard. Suposo que són els protocols establerts.
Escrito 14 junio 2014 - 06:47
Gràcies ILER.
Escrito 14 junio 2014 - 10:02
No se li ha escapat res.
Escrito 14 junio 2014 - 10:16
http://www.laxarxa.c...vpKRDuV.twitter
La "xuleria" característica que no falti ![]()
En teoria fa bona pinta tot el que heu comentat... jo avui estava fora pero ja tinc ganes de renovar el carnet, per exemple.
Felicitats als que si heu pogut anar-hi!
El lapsus quan s'ha parlat de l'entrenador em dona la sensació de que tindrem nou entrenador, pero vaja... (espero no equivocar-me
)
Escrito 14 junio 2014 - 10:24
després del que he hagut de manegar a casa per assistir, arribo tard i em trobo (ens trobem) amb les portes tancades, la veritat ho trobo bé, era una xarrada informativa no l´anomenament de el Campechano II com a rei.
Estic enfadat.
Escrito 14 junio 2014 - 11:09
Escrito 15 junio 2014 - 08:55
Una primera part del resum de l'assemblea: http://lo-lleidata.b...del-lleida.html
I una segona part: http://lo-lleidata.b...-lleida_15.html
I la tercera part: http://lo-lleidata.b...leida_6776.html
Espero que us sigui útil a tots aquells qui per motius de feina no hi vau poder assistir.
- webmaster, Enciam, samilof and 1 other like this
Escrito 15 junio 2014 - 10:39
Una primera part del resum de l'assemblea: http://lo-lleidata.b...del-lleida.html
I una segona part: http://lo-lleidata.b...-lleida_15.html
Encara me'n falta...
Collons, aixo si que es un pedazo de resum, es una assitencia On-Line a l'Assemblea jaja.
![]()
- Enciam y babunski ho han agraït
Escrito 15 junio 2014 - 03:42
Dubte... s'ha explicat quin sera l'objectiu esportiu de l'any que ve? O segueixen sense mullarse, per no tindre pressio?
Escrito 16 junio 2014 - 05:36
gracies per explicar ILER tot el que es va parlar!
ilergeta22 no podia anar de cap manera si no ho hagues fet
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos