Jump to content

Photo
* * * * - 2 votes

Round 2, Lleida - Jaén

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
347 replies to this topic

#201 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 05 June 2013 - 12:49 PM

L'Ajuntament?  :nono:

A part de que com dius la situació del camp era a les afores fins fa no tant, aquest camp no el va construir l'Ajuntament de Lleida sino l'organització juvenil Joventut Republicana, i al 1939 va ser confiscat com a "botí de guerra" (tal qual) per la Falange. Un temps després és quan va passar a mans de l'Ajuntament.

Perdo, gràcies per l'aclaracio!!

#202 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 05 June 2013 - 01:53 PM

Per cert, ja que vaig rajar tant de la política d'entrades de la setmana passada, crecque és just que reconegui la que directiva ha fet canvis i ha facilitat que el soci pugui acollir-se a una promoció adquirint diverses entrades.

• samilof likes this

#203 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 05 June 2013 - 02:04 PM

Per cert, ja que vaig rajar tant de la política d'entrades de la setmana passada, crecque és just que reconegui la que directiva ha fet canvis i ha facilitat que el soci pugui acollir-se a una promoció adquirint diverses entrades.

Jo tinc la sensacio que la gent de la directiva entra asiduament al forum, per que totes i cada una de les propostes, reclamacions... s'en fan eco..

per exemple... tambe ficaba que obririen l'estadi 1h15mins abans... que al finalitzar el partit obririen les portes de sortida que no es van obrir... i tot aixó ho vaig llegir x aqui, igual que els packs d'entrades x a socis....

enhorabona... crec q aquest any hi ha molt bona sintonia afició, jugadors i directiva

#204 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • 7 topics

Posted 05 June 2013 - 02:05 PM

Ja ho vaig dir en un post anterior, que era un altre encert de la directiva el haver ficat aquestos preus i la facilitat als socis de conseguir entradas a un preu més econòmic. 

Una altra cosa...."peazo de entrenamiento del equipo esta mañana....." Es increible, us ho juro!!! Aquestos tios es deixen la pell en cada segon del entrenament...he estat veient-los prop de 3 quarts d´hora i m'he quedat flipat de la intensitat, les ganes, l'esforç, el companyerisme, els ànims, les forces, ....inclus ha entrat un xaval d'aquestos que estan provant a veure un rato l'entreno i ha preguntat..."Aixi entrenen sempre????? Jajajajaja....s'ha degut acollonir!!

Doncs això que IMMMMMMPRESSIONANT !!!! Ara....si destaca un tio per sobre de tots en tot el que he dit abans...aquest es......MOLO !!!!! Aquest tio té els collons d'ESPARTACO i el vull al meu equip per sempre...RENOVAACIÓ JAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!

Estiguem tranquils amb aquesta plantilla perque encara no han dit la última despres de lo d'aquest diumenge a LEGANES.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#205 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 05 June 2013 - 03:40 PM

Acabaen de penjar aquest video de promocio del partit d'aquest diumenge :aplaudiment:

http://www.youtube.c...h?v=iyiFT8vswD4

Gran video!!

VISCA EL LLEIDA!!

• RoD and Calderon like this

#206 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 05 June 2013 - 03:44 PM

Brutal! lleida_esportiu_zps8e138cde.gif

#207 Segureño

Segureño

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 posts
  • 0 topics

Posted 05 June 2013 - 04:22 PM

Raúl Gaitán i Diego Cascón no hi jugaràn. Baixes sensibles... per a Cascón tenim alternativa, però lo de Gaitán és més fotut.

Segons he llegit, el Lleida no té cap baixa, no?

#208 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 05 June 2013 - 04:26 PM

Raúl Gaitán i Diego Cascón no hi jugaràn. Baixes sensibles... per a Cascón tenim alternativa, però lo de Gaitán és més fotut.

Segons he llegit, el Lleida no té cap baixa, no?

Bé, es una de les ocasions en que el mal "ajeno" em plene de alegria. No alegria per que estiguin fotuts, sino perque seran una columna menos que derribar el proxim diumenge!

Nosaltres no tenim cap baixa, tots els jugadors estan OK.

#209 Segureño

Segureño

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 posts
  • 0 topics

Posted 05 June 2013 - 04:54 PM

Cascón és segur que no anirà a Lleida. Gaitán és dubte... acabo de llegir que s'incorporarà a entrenar amb la resta del grup dijous, però no sé com anirà per a jugar diumenge. L'alternativa a Cascón és Migue Montes, juga exactament a la mateixa posició i fa la mateixa funció. I a mi personalment m'agrada més que Cascón, que porta ja un temps forma de forma, així que per mi està bé.

#210 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 05 June 2013 - 05:05 PM

Compte amb Biel que duu 2 targetes grogues, i sino m'equivoco si en veu una diumenge és la tercera i es perd la tornada.. i allí, sigui quin sigui el resultat patirem i molt!
De la mateixa manera ells porten l'equip molt carregat de targetes per els partits contra l'Alavés :)

#211 jiennenseblanco

jiennenseblanco

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 31 posts
  • 0 topics

Posted 05 June 2013 - 05:10 PM

Cascón es baja segura, lo de Gaitán no se sabe, pero a día de hoy Gaitán es mas importante que Cascón.

#212 Segureño

Segureño

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 posts
  • 0 topics

Posted 05 June 2013 - 05:57 PM

De la mateixa manera ells porten l'equip molt carregat de targetes per els partits contra l'Alavés :)

Juanma i Nino en tenen 2.

#213 peplleida

peplleida

Newbie

• Usuaris
  • Pip
  • 5 posts
  • 0 topics

Posted 05 June 2013 - 07:08 PM

Ja estan disponibles les entrades pel Lleida Jaén! Socis al lateral 3 entrades per 18 euros i no socis 25. Més info aquí; http://ves.cat/gFcN

#214 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 05 June 2013 - 07:49 PM

Ja estan disponibles les entrades pel Lleida Jaén! Socis al lateral 3 entrades per 18 euros i no socis 25. Més info aquí; http://ves.cat/gFcN

collons, que en fa de hores que ho sabem jaja

#215 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 05 June 2013 - 08:20 PM

Acabaen de penjar aquest video de promocio del partit d'aquest diumenge :aplaudiment:

Gran video!!

VISCA EL LLEIDA!!

La setmana passada demanàvem un vídeo motivador i se l'han currat de valent. Com diria aquell, "gallina de piel"

#216 pixtic

pixtic

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 4 topics

Posted 05 June 2013 - 10:03 PM

Entrada dels aficionats de l'Alavés al camp del Jaen.

http://youtu.be/jYN_SMU8fIg

#217 Segureño

Segureño

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 posts
  • 0 topics

Posted 05 June 2013 - 11:11 PM

Això va ser una vergonya, però la majoria de l'afició del Jaén vam tractar molt bé a la gent que va vindre de Vitoria, i excepte els incidents dels 4 tontos de sempre que ni estmen al club ni els agrada el futbol, no va passar res i hi va haver molt bon rollo.

#218 Ilerda

Ilerda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 posts
  • 1 topics

Posted 06 June 2013 - 12:11 AM

Gran video!!

VISCA EL LLEIDA!!

video aquest me le mirat unes 50 vegades es bonissim i em fike la pell de gallina  :be:

#219 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 06 June 2013 - 02:09 AM

Entrada dels aficionats de l'Alavés al camp del Jaen.

http://youtu.be/jYN_SMU8fIg

jojojojo quina fauna que hi ha pel camp del jaen..  :osti:

Som-hi Lleida!!!

#220 Segureño

Segureño

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 posts
  • 0 topics

Posted 06 June 2013 - 02:53 AM

La mateixa fauna que hi ha a qualsevol camp d'Espanya. ;)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users