Per cert, ja que vaig rajar tant de la política d'entrades de la setmana passada, crecque és just que reconegui la que directiva ha fet canvis i ha facilitat que el soci pugui acollir-se a una promoció adquirint diverses entrades.
Ja ho vaig dir en un post anterior, que era un altre encert de la directiva el haver ficat aquestos preus i la facilitat als socis de conseguir entradas a un preu més econòmic.
Una altra cosa...."peazo de entrenamiento del equipo esta mañana....." Es increible, us ho juro!!! Aquestos tios es deixen la pell en cada segon del entrenament...he estat veient-los prop de 3 quarts d´hora i m'he quedat flipat de la intensitat, les ganes, l'esforç, el companyerisme, els ànims, les forces, ....inclus ha entrat un xaval d'aquestos que estan provant a veure un rato l'entreno i ha preguntat..."Aixi entrenen sempre????? Jajajajaja....s'ha degut acollonir!!
Doncs això que IMMMMMMPRESSIONANT !!!! Ara....si destaca un tio per sobre de tots en tot el que he dit abans...aquest es......MOLO !!!!! Aquest tio té els collons d'ESPARTACO i el vull al meu equip per sempre...RENOVAACIÓ JAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!
Estiguem tranquils amb aquesta plantilla perque encara no han dit la última despres de lo d'aquest diumenge a LEGANES.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!