Per començar, no sóc jo qui ho faria, ho fariem entre tots els socis que ens estimem la UE Lleida, que som pocs però hem de ser forts i estar units. Si vas anar a lo de LLEIDA PEDRA PICADA, allà hi havia gent amb bastantes influències i diners que s'estima de veritat el club. No estem dient que nosaltres, uns xavals <font color=red>que</font> no en tenim ni idea, dirigiriem el club, estem dient de trobar una solució entre tots els socis que obri una nova etapa i canvii la manera d'actuar de la directiva.
Perquè si com bé saps, la Junyent suda de tot, ens quedem sense futbol, sense res!
Hem dit de comprar una plaça a 1a o 2a catalana, però això suposo que s'hauria de parlar covocant una reunió i fent fort aquest projecte.
Només hem ofert una possible sortida, si tot aquest merder acaba malament i la teva actitud passota, enfotente'n del que hem proposat seriosament 4 o 5 xavals si que no aporta rés de bo, a no sé que t'ho hagis passat bé enfotente'n de nosaltres.
O sigui que t'agrairiem que enlloc d'enfotrete'n proposesis alguna cosa si ens quedem sense futbol.
De bon rollo eh!
Jo no me n'enfoto pas, l'unic que dic es que es una idea que pels temps que corren es impossible, la gent no esta per fotre diners a un club a 1ra regional, ademes un dels altres problemes del Lleida ha sigut que tota aquesta gent que fot diners nomes s'ha mogut per interessos (com es logic) nomes calia veure com al acabar la reunio al grup d'Almacelles se'ls hi van acostar una colla de buitres a donar targetes i telefons de contacte.
El futbol romantic i maco que ens agradaria a tots no es possible i menys en una ciutat on ni els ultims anys a 2na A passavam dels 4 mil espectadors (i la 2na A es una lliga potent).
I et repeteixo, i per aixo tambe he parlat en primera persona, per que tambe m'hi incloc, i per que a mi tambe m'ha passat pel cap tot aixo, pero ara per ara no es viable, o almenys no es viable que ho moguem nosaltres per que ningu ens pendria en serio per raons obvies.
Abans d'acusar a algu d'enfotre's o de qualsevol cosa per l'estil, llegeix primer el que escrius i si ho trobes realista o no, i per altra banda com ja em coneixes, a mi no em pots dir que me n'estic enfotent i que me'n vagi a veure el Barça quan des de nen sent soci xD