Ir al contenido

Foto
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
543 respuestas en este tema

#441 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 03:01

es presenta posa 70.000€ i ara treballa per trobar-los?
presenta 3 millons de euros?
1 milio de euros per temporada durant 3 anys.

Que treballara pero fins a finals de setmana no podra presentar-ho tot?
pos per que et presentes si no tens les coses apunt?

El dijous 30 em de inscriurens amb el nou nom

Prous enganys sisplau!

Ja n'hem tingut prou amb la desaparició de la UE lleida

#442 iribar

iribar

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 junio 2011 - 03:38

una posible solucion de emergencia:

todos los que vivais en Lleida capital, ir a la Paeria, con algun pancarta gritando: ANABEL FORA, VOLEM EL GRUP ALMACELLES
igual asi acaba dimitiendo, entra el grup almacelles y podemos seguir en segunda b. no me fio ni un pelo de la junyent. se ha reido en la cara der todos los socios y simpatizantes del Lleida, y lo seguira haciendo. ofrece 70.000 euros en la subasta y se ve que no los tenia, y ahora empieza a buscarlos. aqui el juez, el alcalde, los administradores concursales deberian ser mas duros y decirle o los tienes o que pase la opcion b (el grup almacelles) y no perder tanto el tiempo. y ojito que villar y cia nos quieren en tercera

#443 mikepoch

mikepoch

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 28 junio 2011 - 04:29

CAGADA TOTAL (...una més)!!! Quin estiu més penós... Ni fitxatges, ni osties!!! No sabem ni si la nostra capital tindrà futbol...

En fi... La solució podría ser aquesta:
La Junyent l'acaba de liar parda no inscribint el "nou" Lleida a 2a B. Per completar el Grup III fan pujar al CF Montañesa i això fa pujar a la UE Tàrrega a 3a.

Cap equip de la capital però dos de la província a Tercera. Que més volem?!!!

Ara el problema només està en "triar" equip. O bé UE Tàrrega o CF Balaguer...

P.d.- Ironia malparida. Disculpes... Tinc lo cap saturadíssim!!!

#444 Delleidaidellleida

Delleidaidellleida

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 59 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 04:30

Diu que han presentat un nom a Madrid ? QUI !!!

No se com està el tema però el jutge encara no ha signat, no ? Si el jutge no ha signat, la Unitat Productiva encara no té propietari i per tant no es de ningú i si no és de ningú ningú pot presentar res. Dic jo, no se que opineu.

Es que si a Madrid accepten de ‘ningú’ qualsevol gestió, qualsevol de nosaltres pot contactar amb Madrid i fer les gestions que calguin, no creieu ?

Anabel: si us plau. Per primera vegada siguis decent i renuncia a la UP. Saps perfectament que no podràs fer front ni als 70.000 euros, ni als avals ni a la SAE. El més honrat que pots fer és comunicar que et retires, que no ets capaç de tirar endavant i així donaràs pas a un altra opció que pot ser Almacelles o desert, però no estarem tots esperant a veure que fas i al final, com altres vegades, comprovar que no has fet res.

Pregunto: Si ara té problemes per reunir 70.000 euros, com pensa fer front a les despeses que s’originen a qualsevol empresa ?

Heu pensat que si ara no pot pagar aquest mísers (per a ells es clar) 70.000 euros més endavant no podrà pagar res de res, igual que va fer la temporada passada ?

Si us plau Anabel: retirat i torna a casa teva i gràcies per tot el que no has fet.

#445 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 28 junio 2011 - 05:05

N'estic fins als collons de tanta incertesa... Espero que la Junyent espavili i ho presenti tot a temps perquè si no se'n arrepentirà d'haver vingut a enfonsar la il·lusió d'un històric com la UE LLEIDA.

#446 Ilerdense

Ilerdense

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 28 junio 2011 - 05:06

Diu que han presentat un nom a Madrid ? QUI !!!

No se com està el tema però el jutge encara no ha signat, no ? Si el jutge no ha signat, la Unitat Productiva encara no té propietari i per tant no es de ningú i si no és de ningú ningú pot presentar res. Dic jo, no se que opineu.

Es que si a Madrid accepten de ‘ningú’ qualsevol gestió, qualsevol de nosaltres pot contactar amb Madrid i fer les gestions que calguin, no creieu ?

Anabel: si us plau. Per primera vegada siguis decent i renuncia a la UP. Saps perfectament que no podràs fer front ni als 70.000 euros, ni als avals ni a la SAE. El més honrat que pots fer és comunicar que et retires, que no ets capaç de tirar endavant i així donaràs pas a un altra opció que pot ser Almacelles o desert, però no estarem tots esperant a veure que fas i al final, com altres vegades, comprovar que no has fet res.

Pregunto: Si ara té problemes per reunir 70.000 euros, com pensa fer front a les despeses que s’originen a qualsevol empresa ?

Heu pensat que si ara no pot pagar aquest mísers (per a ells es clar) 70.000 euros més endavant no podrà pagar res de res, igual que va fer la temporada passada ?

Si us plau Anabel: retirat i torna a casa teva i gràcies per tot el que no has fet.

Vista la teva ignorància sobre el tema em veig obligat a esclarir-te alguns aspectes:

En primer lloc, el que ha demanat a Madrid és un nom per la nova S.A.D., simplement això. El nom d'una empresa es demana al Registre Central que és a Madrid. El que demanes és un certificat mitjançant el qual és permès de crear una Societat amb aquella denominació. Dit d'una altra manera, el que es demana és permís per obtenir aquell nom d'empresa. Òbviament, Lleida Unió Esportiva no ho permeten perquè conté les mateixes paraules que Unió Esportiva Lleida.

En la sol•licitud es poden posar diversos noms i segurament ja haurà estat acceptat un dels que haurà proposat. L'únic que la premsa només ha sabut que han rebutjat la denominació Lleida Unió Esportiva.

Sobre els 70.000 euros: El problema no és en aquests diners (recordar que Annabel Junyent va dir en la reunió amb els socis que els abonaria del seu propi patrimoni). El problema és en l'aval del milió d'euros. Ni ella ni ningú farà les operacions pertinents per obtenir aquesta quantitat abans de saber si serà l'adjudicatària. Per tant, deu tenir aparaulats aquests diners i falta consumar l'aval. Tots aquests tràmits tenen la seva complicació sobretot si aquell que avala ha de demanar un crèdit bancari. En altres paraules: només té el compromís (suposo que verbal) d'algú amb qui ho ha negociat i no depèn exclusivament d'ella l'obtenció dels diners. Fixeu-vos si és difícil que fins i tot el jutge li ha donat temps per presentar-lo fins el dia 6. Els d'Almacelles també tindrien aquest problema, no us penseu que anirien al caixer i traurien un milió d'euros...

Sobre la inscripció en la competició: per inscriure el Lleida, primer cal constituir la nova S.A.D. i això porta uns dies tot i que no molts. Una vegada la nova SAD s'hagi constituït tot serà més fàcil per inscriure el club en la Segona B.

Esperem esdeveniments i quan se solucioni tot, cap a bé o malament, ja analitzarem la situació. Però fins llavors, deixem treballar i si us plau NO DIFAMEU, INSULTEU NI INVENTEU!! s'ha de parlar amb propietat i coneixement.

#447 -MVT13-

-MVT13-

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 05:26

Segons he escoltat a Catalunya Radio, i tal com he llegit també aqui en els darrers missatges, el nom de Lleida Unió Esportiva (el que havia proposat la Junyent) no ha estat acceptat per la seva semblança amb Unió Esportiva Lleida. N'ha presentat 9 de diferents, algún o altre serà vàlid. Una altra cosa serà que ens agradi més o menys...

Veurem que passarà, no pinta massa bé... El que veig clar és que el problema està en l'aval i en la conversió a SAD. Els 70000 euros no hauria de tenir problema en abonar-los el dia 30. No hauria...

#448 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 06:21

A que s'estan pasant el lleida pels collons tot ja s'han carregat el equip i ara encara es volen carrega la il·lusió dels que de veritat estimen el equip?

#449 ilergeta22

ilergeta22

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 28 junio 2011 - 06:31

ATENCIÓ,ATENCIÓ....M'HAN COMENTAT QUE AQUESTA TIPARRACA NO TÉ ELS AVALS NI FOTRA UN DURO...DEIXARÀ QUE DILLUNS O DIMARTS ARRIBI LA FI DEL PLAÇ I ES DESVINCULARÀ DEL TEMA DIENT QUE TOT ÉS MOLT COMPLICAT I BLA,BLA,BLA... JA HO FA PER QÜESTIÓ D'ORGULL I PER XULERIA JA QUE ALS JUTJATS TOTHOM SABIA QUE ÉS VA MARCAR UN FAROL.... DE MOMENT NO PUC DIR LES FONTS.
ESTIC QUE REVENTO...

#450 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 28 junio 2011 - 06:32

ATENCIÓ,ATENCIÓ....M'HAN COMENTAT QUE AQUESTA TIPARRACA NO TÉ ELS AVALS NI FOTRA UN DURO...DEIXARÀ QUE DILLUNS O DIMARTS ARRIBI LA FI DEL PLAÇ I ES DESVINCULARÀ DEL TEMA DIENT QUE TOT ÉS MOLT COMPLICAT I BLA,BLA,BLA... JA HO FA PER QÜESTIÓ D'ORGULL I PER XULERIA JA QUE ALS JUTJATS TOTHOM SABIA QUE ÉS VA MARCAR UN FAROL.... DE MOMENT NO PUC DIR LES FONTS.
ESTIC QUE REVENTO...

Com sigui veritat podem dir que l'Annabel és una autèntica cabrona!

DE VERITAT EM PETA ELS OUS COLLONS!!!!!!!!!!!!!
HAVER DEIXAT PAS ALS DEMÉS!"

O sento pero no podia més i algú ho havia de dir!!!!!!!!!!!!

#451 ilergeta22

ilergeta22

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 28 junio 2011 - 06:36

ESTIC QUE REVENTO...

LO PITJOR ÉS QUE ELS D'ALMACELLES NO PODEN FER-SE CÀRREC QUAN ELLS SI HO TENEN TOT DOCUMENTAT I SIGNAT...RECOLLONS

#452 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 06:41

ESTIC QUE REVENTO...

Ja pot ser totalment cert ya company.
Si acaba pasant aixo ja pot corre ben lluny per enganyar-nos altre cop!
Sembla critic tot aixo.. més del que em pensava i tot.

#453 beep

beep

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 junio 2011 - 06:42

ESTIC QUE REVENTO...

LO PITJOR ÉS QUE ELS D'ALMACELLES NO PODEN FER-SE CÀRREC QUAN ELLS SI HO TENEN TOT DOCUMENTAT I SIGNAT...RECOLLONS

Vist que no ha presentat res del que se li ha demanat, i que tampoc ho farà, i que el 30 de juny ja està aquí, el jutge o qui sigui no pot treure-la fora i que siguin els d'Almacelles els guanyadors de la subhasta??

#454 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 06:44

Pero el problema es que no estarem inscrits a segona B, no ni tenen prou en fer desapareixer la ue lleida que ara a de jugar amb nosaltres?
no puc més de veritat.

#455 KRLOS

KRLOS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 06:45

ESTIC QUE REVENTO...

mala P U T A!!! que marxo ya aquesta paia, mos enganya dia si dia tambe, mos diu una de cal per fer-ni una d'arena!uff...quina rabiaaa

#456 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 06:46

El problema serio el tindra si ens la torna a clavar!!! mala puta

#457 golnord

golnord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 06:55

Era lògic que una persona que no es podia pagar la casa tingues 70.000 euros a la butxaca.

#458 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 28 junio 2011 - 07:43

ESTIC QUE REVENTO...

De moment són rumors, però si això es confirma, vaia tela...

#459 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 junio 2011 - 07:51

Quina impotencia de no poder fer res amb tot aixo.

Jo crec que hauriem d'organtizar una manifestació o algo. Ens em de fer sentir !!!

#460 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 07:53

Quina impotencia de no poder fer res amb tot aixo.

Jo crec que hauriem d'organtizar una manifestació o algo. Ens em de fer sentir !!!

Per a que després siguem 30 persones només?
Jo o trobo bé si! pero la gent hauria de anar-hi.

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos