Jo començo a estar molt cremat ( i no del sol).
Ja en som dos, i per desgracia jo també del sol :lol:
Escrito 27 junio 2011 - 10:48
Jo començo a estar molt cremat ( i no del sol).
Escrito 27 junio 2011 - 11:16
Escrito 28 junio 2011 - 01:10
Atenció al tweet d'Iñigo Blanco crec que es signifacatiu:
El 'O jo o ningú' me temo que deixarà Lleida sense futbol a Segona B. I no només serà culpa d'una persona. Hi ha moltes parts implicades.
Sempre he estat optimista però crec que l'any que ve ens quedarem sense futbol... :cry:
Escrito 28 junio 2011 - 02:49
Escrito 28 junio 2011 - 03:10
Escrito 28 junio 2011 - 03:18
Escrito 28 junio 2011 - 07:27
Escrito 28 junio 2011 - 07:33
Futbol en veurem però a 2ªB té tota la pinta que no perquè en 2 dies s'acaba el plaç d'inscripció i el club de la Junyent encara ni existeix.
Ens reiem dels 6.000 euros del FC Lleida però de que serveix dir que poses 70.000 si no els tens? Si ho se em presento i n'ofereixo 100.000 que jo tampoc els tinc xD
Escrito 28 junio 2011 - 10:32
Escrito 28 junio 2011 - 10:40
Escrito 28 junio 2011 - 11:21
Escrito 28 junio 2011 - 11:33
Escrito 28 junio 2011 - 11:54
Escrito 28 junio 2011 - 11:55
Eren tan "bones" propostes, que si no fos per la Junyent ja estariam a 4a Catalana, que potser hi acabarem igual però almenys encara hi ha esperança
Escrito 28 junio 2011 - 12:04
Escrito 28 junio 2011 - 12:11
tranquil, tots estem una mica nerviosos aquestos dies.. Nomes vull aclarir-te una cosa, els administradors concursals van dir que amb la venta dels actius i diners embargats i altres ingressos pagarien a bastanta gent i pagarien un tant per cent molt alt d'aquesta deuta. De fet el concurs es fa per evitar lo d'abans....que un feia fallida i deixava el pufo, ara el que es fa es intentar pagar a tothom que es pugui.
I lo d'amiga meva, jo, no la conec personalment a la Junyent...pero tinc molt clar que lo que ha passat era questió de temps...un equip amb tant deute esta en fallida técnica i això ha sigut gracies als Tatxo, Massana, Llauradó, etc.etc....aquest any, el passat, el vinent....pero hagués acabat passant això. Això si que hi pots pujar de peus. Ja se que fot i molt, peró almenys els que tenim una edat sabiam que això era questió de temps, ja s'ha acabat la agonia i tant de bó puguem començar amb un club sanejat que jo des de que soc soci i fa mes de 45 anys...sempre he vist al Lleida endeutat.
Totalment d'acord amb tu.
Per mi, encara que no sigui UELleida, seguirà sent lo Lleida de tota la vida, es digui com es digui...tant de bo aixo acabi bé...o lo menys malament possible i puguem seguir tenint futbol.
Escrito 28 junio 2011 - 01:13
Escrito 28 junio 2011 - 01:25
Escrito 28 junio 2011 - 01:31
tranquil, tots estem una mica nerviosos aquestos dies.. Nomes vull aclarir-te una cosa, els administradors concursals van dir que amb la venta dels actius i diners embargats i altres ingressos pagarien a bastanta gent i pagarien un tant per cent molt alt d'aquesta deuta. De fet el concurs es fa per evitar lo d'abans....que un feia fallida i deixava el pufo, ara el que es fa es intentar pagar a tothom que es pugui.
I lo d'amiga meva, jo, no la conec personalment a la Junyent...pero tinc molt clar que lo que ha passat era questió de temps...un equip amb tant deute esta en fallida técnica i això ha sigut gracies als Tatxo, Massana, Llauradó, etc.etc....aquest any, el passat, el vinent....pero hagués acabat passant això. Això si que hi pots pujar de peus. Ja se que fot i molt, peró almenys els que tenim una edat sabiam que això era questió de temps, ja s'ha acabat la agonia i tant de bó puguem començar amb un club sanejat que jo des de que soc soci i fa mes de 45 anys...sempre he vist al Lleida endeutat.
Per mi, encara que no sigui UELleida, seguirà sent lo Lleida de tota la vida, es digui com es digui...tant de bo aixo acabi bé...o lo menys malament possible i puguem seguir tenint futbol.
Escrito 28 junio 2011 - 02:42
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos