Ir al contenido

Foto
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
543 respuestas en este tema

#421 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 27 junio 2011 - 10:48

Jo començo a estar molt cremat ( i no del sol).

Ja en som dos, i per desgracia jo també del sol :lol:

#422 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 junio 2011 - 11:16

Atenció al tweet d'Iñigo Blanco crec que es signifacatiu:

El 'O jo o ningú' me temo que deixarà Lleida sense futbol a Segona B. I no només serà culpa d'una persona. Hi ha moltes parts implicades.

Sempre he estat optimista però crec que l'any que ve ens quedarem sense futbol... :cry:

#423 KRLOS

KRLOS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 01:10

Atenció al tweet d'Iñigo Blanco crec que es signifacatiu:

El 'O jo o ningú' me temo que deixarà Lleida sense futbol a Segona B. I no només serà culpa d'una persona. Hi ha moltes parts implicades.

Sempre he estat optimista però crec que l'any que ve ens quedarem sense futbol... :cry:

siguis optimista crec que tindrem futbol, el que estar clar que no entem res i pasen moltes coses que nosaltres no ens enterem, pero hem de confiar que veurem futbol, sino mecagon tot el que es mou

#424 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 28 junio 2011 - 02:49

Futbol en veurem però a 2ªB té tota la pinta que no perquè en 2 dies s'acaba el plaç d'inscripció i el club de la Junyent encara ni existeix.

Ens reiem dels 6.000 euros del FC Lleida però de que serveix dir que poses 70.000 si no els tens? Si ho se em presento i n'ofereixo 100.000 que jo tampoc els tinc xD

#425 iribar

iribar

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 junio 2011 - 03:10

que gran razon tienes Rod
cuando la que sabemos dijo que ponia unos 70.000 euros debio ponerlos encima de la mesa en ese instante. ya puestos, yo o cualquiera de nosotros tambien hubieramos podido decir que poniamos 200.000 euros y a partir de aqui a buscar como esta haciendo ella. encima tiene guasa el tema ya que el juez le ha dado ciertos dias de margen. y yo me pregunto, ¿porque el juez no pasa al plan b?, es decir opcion almacelles pero ya. esta señora sin benet detras no es nadie, estaria en condiciones iguales o peores que nosotros.
yo personalmente confio en que haya futbol en Lleida y de segunda division b. ademas no dijo el alcalde que habria futbol seguro en lleida y de segunda b.

#426 iribar

iribar

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 junio 2011 - 03:18

hay muchos foristas en este foro, quizas y digo solo quizas, reuniendo dinero entre todos hubieramos podido superar los teoricos 70.000 euros de la junyent (y digo teoricos, porque de momento no aparecen por ningun lado)
una verguenza en toda regla que una persona que quiera hacerse cargo de un club de segunda b no disponga por ella misma de 70.000 euritos.
pide tiempo, esta mas claro que el agua, no dispone ahora mismo de este capital. y voy mas alla, hay que fiarse de una persona asi?, ya nos la jugo una vez, y nos la volvera a jugar. si por desgracia consigue reunir esa cantidad, el club volvera a estar en manos de una persona que solo busca enriquecerse a costa del Lleida.

#427 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 28 junio 2011 - 07:27

a part dels 70.000 euros, no ens oblidem que va oferir un aval d´un milió, i el tema del aval també es prou important.

#428 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 28 junio 2011 - 07:33

Futbol en veurem però a 2ªB té tota la pinta que no perquè en 2 dies s'acaba el plaç d'inscripció i el club de la Junyent encara ni existeix.

Ens reiem dels 6.000 euros del FC Lleida però de que serveix dir que poses 70.000 si no els tens? Si ho se em presento i n'ofereixo 100.000 que jo tampoc els tinc xD

una cosa no treu l´altra, si el minim per "la puja" son 67.300 euros i en ofereixes 6.000 automàticament quedes fora ( a part de ser una mica o bastant ridicul), i aixó tampoc vol dir que els tinguin , ni que tinguin l´aval que es demana, resumint. penós ,( per no dir algo mes fort).

#429 simplicio

simplicio

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 10:32

Jo pel que m'han dit, lo mes complicat es lo de la conversió en SAD. Que tant els 70000 e. com l'aval no els hi feia massa mal de cap...es veu que per fer la conversió en SAD demanen moltes coses i aixó va lent. Veure'm, però si entre avui i demà no es presenta....a jugar contra el Massalcoreig....de futbol sala!!!! jaja

#430 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 10:40

Avere com acaba tot només ser que per dijous em de estar inscrits amb nou nom i tot..

#431 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 junio 2011 - 11:21

I jo que pensava que tot estave "atado y bién atado". Ah, no, que no ho pensava i ja me temia que a aquestes alçades estaríem així.

Dintre de tres dies el futur CE Lleida UE 1939 serà nou equip de 4arta catalana.

Des d'aquí vull agrair a tots els que han fet possible això, un vell objectiu de tots els lleidatans.

#432 simplicio

simplicio

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 11:33

Atado i bien atado todo, no crec que ho tingues cap de les 3 candidatures. Això si, si com diu LaManyana, que si la Junyent no ho presenta queda desert..jo dels altres m'ho faria mirar. Eren tan "bones" propostes, que si no fos per la Junyent ja estariam a 4a Catalana, que potser hi acabarem igual però almenys encara hi ha esperança

#433 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 28 junio 2011 - 11:54

4 coses importants de cara als dos dies de nervis que falten i segons el diari Segre:

1- "Junyent ha d'acreditar que ha iniciat els tràmits per constituir una SAE " (que no vol dir que l'hagi de constituir-la en dos dies, ja que això ho suposo impossible. Acreditar que has començat a fer les gestions pertinents no deu ser tant complicat.

2- "El 30 de juny venç el “blindatge judicial” de la resolució de liquidació, que autoritzava la continuïtat de l’activitat de la SAE. l'administració concursal estudia si és possible fer la inscripció condicionada a l'acabament del termini judicial, el 6 de juliol, però admet que l'ideal seria fer-ho dins del termini federatiu" (entenc amb això que si el dia 30 Junyent no ho té tot en regla, els administradors, per via judicial, intentarien passar altre cop per sobre del reglament de la Federació i allargar-ho fins al dia 6 com diu el jutge.

3- "La Paeria ha consultat al grup d'Almacelles si segueix interessat en l'adjudicació i ha respost que sí. A més, s'ha declarat disposat a acollir de formar immediata el club en cas que Junyent hi renunciés. "

4- Subies també va recomanar que el guanyador "es desplaci a Madrid i parli amb la Federació". (s'ha demostrat que la federació farà tot el possible per esborrar-nos del mapa, així que no ho trobo una opció poc pràctica, però si necessària).

Nois, la cosa està molt complicada!

#434 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 junio 2011 - 11:55

Eren tan "bones" propostes, que si no fos per la Junyent ja estariam a 4a Catalana, que potser hi acabarem igual però almenys encara hi ha esperança

Si no fos per la Junyent, segurament mai no hauríem entrat en la VERGONYA que hem fet amb la llei concursal, deixant de pagar 28 milions d'euros de deute. Em pregunto quanta gent ha treballat pel Lleida i es quedarà sense cobrar.

Hagués preferit que el club petés per totes bandes abans de fer aquesta VERGONYA. Ah, no, que la UE Lleida ha petat i JA NO EXISTEIX, perquè se la va fundir la teva amiga. I para colmo, resulta que havent tingut tot el temps del món per preparar-se, ha estat incapaç de fer-ho! A més d'estar pelada és una inepta!!!

I és bén clar que jo volia una altra opció, però la volia un cop ja s'havien passat per la pedra EL MEU EQUIP, que és el que jo sento des de sempre i segueixo des que era un crio. I ara arriben uns paios del Vallés, que havien intentat per activa i per passiva aconseguir 5 clubs més per fer-hi el mateix, i m'han de vindre de salvadors???

JUAS!!!

PD: sento si la resposta està fora de to. No tinc res personal contra tu o la Junyent, però és que m'ofén que em vulguin fotre el pèl.

#435 simplicio

simplicio

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 12:04

tranquil, tots estem una mica nerviosos aquestos dies.. Nomes vull aclarir-te una cosa, els administradors concursals van dir que amb la venta dels actius i diners embargats i altres ingressos pagarien a bastanta gent i pagarien un tant per cent molt alt d'aquesta deuta. De fet el concurs es fa per evitar lo d'abans....que un feia fallida i deixava el pufo, ara el que es fa es intentar pagar a tothom que es pugui.
I lo d'amiga meva, jo, no la conec personalment a la Junyent...pero tinc molt clar que lo que ha passat era questió de temps...un equip amb tant deute esta en fallida técnica i això ha sigut gracies als Tatxo, Massana, Llauradó, etc.etc....aquest any, el passat, el vinent....pero hagués acabat passant això. Això si que hi pots pujar de peus. Ja se que fot i molt, peró almenys els que tenim una edat sabiam que això era questió de temps, ja s'ha acabat la agonia i tant de bó puguem començar amb un club sanejat que jo des de que soc soci i fa mes de 45 anys...sempre he vist al Lleida endeutat.
Per mi, encara que no sigui UELleida, seguirà sent lo Lleida de tota la vida, es digui com es digui...tant de bo aixo acabi bé...o lo menys malament possible i puguem seguir tenint futbol.

#436 ilergeta22

ilergeta22

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 28 junio 2011 - 12:11

tranquil, tots estem una mica nerviosos aquestos dies.. Nomes vull aclarir-te una cosa, els administradors concursals van dir que amb la venta dels actius i diners embargats i altres ingressos pagarien a bastanta gent i pagarien un tant per cent molt alt d'aquesta deuta. De fet el concurs es fa per evitar lo d'abans....que un feia fallida i deixava el pufo, ara el que es fa es intentar pagar a tothom que es pugui.
I lo d'amiga meva, jo, no la conec personalment a la Junyent...pero tinc molt clar que lo que ha passat era questió de temps...un equip amb tant deute esta en fallida técnica i això ha sigut gracies als Tatxo, Massana, Llauradó, etc.etc....aquest any, el passat, el vinent....pero hagués acabat passant això. Això si que hi pots pujar de peus. Ja se que fot i molt, peró almenys els que tenim una edat sabiam que això era questió de temps, ja s'ha acabat la agonia i tant de bó puguem començar amb un club sanejat que jo des de que soc soci i fa mes de 45 anys...sempre he vist al Lleida endeutat.

Totalment d'acord amb tu.
Per mi, encara que no sigui UELleida, seguirà sent lo Lleida de tota la vida, es digui com es digui...tant de bo aixo acabi bé...o lo menys malament possible i puguem seguir tenint futbol.

#437 Escoda

Escoda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 01:13

Si ella porta la situació allà a on volia ,i ara diu que no té temps, ho sento, és una incompetent.

#438 Skinner

Skinner

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 01:25

Ens ha tornat ha enganyar...

#439 socdel_lleida

socdel_lleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2011 - 01:31

no cal tenir una edat per adonar-te'n de la mala gestió que s'ha duut a terme durant molts anys als despatxs del Camp d'Esports

#440 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 28 junio 2011 - 02:42

A veure aqui nongú vetlla pel bé i l'estima del club! collons!

Si no disposes d'aquesta quantitat o bé no et presentis o deixa pas a altres grups que potser si que tenen més interés.
I si guanyes la subhasta dijous no diguis que el dilluns començaràs a treballar fes-ho a partir d'aquell moment.

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos