Jo no soc el futbolero del futbol plus cullons!!!!!!!!!
Escrito 01 febrero 2010 - 07:30
Escrito 01 febrero 2010 - 08:16
l'Artesa de Lleida vam guanyar 3-7 en un partit extrany a collons! Es van avançar els locals 2-0 al minut 30 de manera increible, el primer gol en fora de joc de 2 metres. L'Artesa va fallar lo indefinible i sort que abans del descans vam aconseguir fer el 2-1. A la segona meitat no hi va haver color, al minut 10 ja haviam remontat 2-3 i als 15 2-4. En una jugada fortuita ens fan el 3-4 (pa matarnos) pero poc desprès fem el 3-5 i els apuntillem amb el 6é i 7é gol, alguns molt macos. l'Alfarràs va donar la sorpresa a l'empatar a Balàfia 1-1. Es dona la circumstància que el Alfarràs, 4rt per la cua, a aconseguit empatar els 2 partits contra el Balàfia i un contra l'Artesa de Lleida.. veure per creure... Ilergeta22, tens algun vincle amb Artesa de Lleida? Ei.. doncs m'agrada aquest post...
I vaig jugar en la meua etapa de juvenil alguna temporada..gran poble i bona gent..
sobretot MOLT bona gent

Escrito 01 febrero 2010 - 09:12
Escrito 01 febrero 2010 - 09:16
Escrito 01 febrero 2010 - 09:27
Escrito 01 febrero 2010 - 09:34
Escrito 01 febrero 2010 - 09:37
Jo sempre he sigut més de Cola-Cao que de Nesquik.
doncs jo més de Nesquik la veritat

Escrito 01 febrero 2010 - 09:40
jo era de colacao..
Escrito 01 febrero 2010 - 09:41
jo era de colacao..
ja no u ets???:O
Escrito 01 febrero 2010 - 09:43
us enrecordeu del conguitos??? fa anys que no en menjo...encara en fan?
Jo n'he menjat ultimament però penso que motius de "politicament correctes" ja no es diuen conguitos... i els lacasitos existeixen??
Escrito 01 febrero 2010 - 09:45
Escrito 01 febrero 2010 - 09:49
Trobo a faltar al Fary. Allò si que era música!
anirè al concert d'Estopa que faràn aqui Lleida... han marcat la meva infantesa xdd
Escrito 01 febrero 2010 - 09:53
Jo n'he menjat ultimament però penso que motius de "politicament correctes" ja no es diuen conguitos... i els lacasitos existeixen??
Si que en fan si. Cada cap d'any lacasitos SI. Raim NO :roll:
Escrito 01 febrero 2010 - 10:12

Escrito 01 febrero 2010 - 10:13
I tu et vols fer respectar? no t'ho han dit que per a que la gent et respecti has de tenir un minim d'educació amb l'altra gent??Com us agrada desviar el que dic!!!!!!!! ANEU A CAGAR!!!!! Estic fart que m'acusin d'una cosa que no és certa. I que passa que ho digui per aqui eh! A més, hi ha gent d'aquest forum que està registrada en el forum de futbolplus. Per això ho comento cullons!!!! Pero seguiu parlant de tonteríes. Seguiu!!!!!!!!!! :twisted:
Escrito 01 febrero 2010 - 10:26
En sèrio han canviat el nom als Conguitos???? Se m'ha caigut un mite... I els Lacasitos sí existeixen, l'altre dia en acabar de sopar en una hamburgueseria a Barcelona ens van obsequiar amb un paquetet d'aquells que n'hi van 4 o 5. Que només serveix per tenir més ganes de menjar-ne, vaja.
Escrito 01 febrero 2010 - 10:33
I tu et vols fer respectar? no t'ho han dit que per a que la gent et respecti has de tenir un minim d'educació amb l'altra gent??Com us agrada desviar el que dic!!!!!!!! ANEU A CAGAR!!!!! Estic fart que m'acusin d'una cosa que no és certa. I que passa que ho digui per aqui eh! A més, hi ha gent d'aquest forum que està registrada en el forum de futbolplus. Per això ho comento cullons!!!! Pero seguiu parlant de tonteríes. Seguiu!!!!!!!!!! :twisted:
ginobili, es tracta de pasar d'ell

Escrito 01 febrero 2010 - 10:53
Crec que les truites de riu a l'hivern passen les unes de les altres, i a la primavera forniquen i s'estimen fins a rebentar. Un món preciós aquest de les truites de riu.
Oh, i quan pugen corrent amunt fins a les capceleres? És preciós, se'm salten les llàgrimes!
Escrito 01 febrero 2010 - 10:54
mentres et prens el vas de colacao calentet, brutal 8)
Escrito 01 febrero 2010 - 10:57
Crec que les truites de riu a l'hivern passen les unes de les altres, i a la primavera forniquen i s'estimen fins a rebentar. Un món preciós aquest de les truites de riu.
Oh, i quan pugen corrent amunt fins a les capceleres? És preciós, se'm salten les llàgrimes!
I ben cuinades, lo bones que estan!
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos