I ara qué... a desmantellar al Benavent ?
Posted 08 June 2009 - 09:15 AM
Posted 08 June 2009 - 11:00 AM
Respecte a l'autobús d'aficionats de l'Olesa, son la penya Green Warriors, una penya apolítica ideològicament però que la lien per allà on van....vau tindre sort els de Benavent de que no vinguessin. Es veu que el conductor al GPS va ficar Benavent... però es va equivocar de Benavent.
Posted 08 June 2009 - 12:16 PM
Perdona, que l'Alcarràs no te cap jugador de Lleida ciutat... no me'n recordava... osigui, no podem fitxar a ningú de les comarques de Lleida per que clar... putejem els seus equips (i putejem als jugadors també?..) llavors tenim que fitxar a gent de mes enllà de la panadella.. però clar.. també els hi desmantellarem els equips.. i son catalans com nosaltres!! Es que mira que som males persones, eh?! bha.. ni cas. Pregunta a un jugador si vol jugar al Benavent, Alcarràs, Tàrrega o Lleida... a part, això digueu-li al club, nosaltres sols som simples aficionats.Doncs si n'hi ha algun de bo i accepta la oferta de la UE Lleida... Benvingut sigui!!!
Clar, els de Lleida ciutat contal sigui per la UE Lleida els altres equips de la comarca els hi porta fluixa, que es fotin no?
Percert...... algú a sentit aquesta temporada que el Lleida estigues interessat en fitxar a ningú de cap equip de Lleida..??....
Jo no critico al club, sinó a l'actitud d'alguns aficionats del Lleida (o potser tots els aficionats, no ho se) amb els altres equips de la comarca
Posted 08 June 2009 - 08:42 PM
El cas de Marc Puigvert és molt similar, suplent de Ballesteros durant gran part de la temporada, no ha defraudat en les seves actuacions, i fins i tot ha disputat els dos últims partits decisius per al Benavent contra Vilafranca i Olesa.
Es cert que es van perdre el Green Warriors ... per sort la veritat. Varem estar molt tranquils sense ells. Tot i això l'any que ve tindran una segona oportunitat per trobar Benavent al mapa ...
Posted 08 June 2009 - 08:53 PM
Posted 08 June 2009 - 09:11 PM
Crec que simplement algú ha expressat l'alegria del hitòric ascens i potser s'han confòs termes. Jo sincerament també desitjo el millor al Lleida com no! Ara no el puc veure tant, però no puc negar que en el camp d'esports es va forjar ara ja fa uns anys la meva gran aficció al futbol. Per tant crec que tots els lleidatans que ens agrada el futbol li debem quelcom al Lleida.
Tot i això jo m'en alegro moltíssim per l'ascens del Benavent i espero que els lleidatans també sentin aquest èxit com una mica seu també, ja que com algú ha comentat anteriorment, molts dels jugadors de la plantilla han sortit de la pedrera del Lleida i de les seves comarques.
Posted 08 June 2009 - 09:32 PM
Som la regió menys representada del país i si encara així ens tirem pedres al damunt anirem pitjor.
Sirà bonic tornar a viure un derbi lleidatà a 3ª. Ànims i a formar un bon bloc per a mantenir-se!
Posted 08 June 2009 - 09:35 PM
Posted 08 June 2009 - 11:22 PM
Els jugadors crescuts a ponent, acabar al lleida es lo millor que els hi pot pasar, per poder fer algún diner, per jugar en un gran estadi de 1a divisió davant 3000 lleidatans i comensar a olorar el que és el futbol professional: tota una gran oportunitat ben apropet de casa.
El lloc del Lleida es la 2A i si ho fem amb jugadors d'aqui, del benavent, el balaguer, el montsó, l'alcarràs i si convé del camp de terra de la ONU de la mariola n'estarem plenament orgullosos.
Posted 10 June 2009 - 07:47 PM
crec que el benavent pot passar algo similar com el mollerussa. algun dia no molt tard. fara un pet. que tornada a la categoria que li toca.
Posted 10 June 2009 - 10:09 PM
Posted 11 June 2009 - 11:39 AM
No cal tirar gaire lluny per saber-ho...Bones TEVENET, en que et bases per dir que no molt tard fara un pet?
Posted 11 June 2009 - 12:36 PM
Si algo em sap greu esque vingui aqui al foro algún motivat del benavent dient que si els hi ham de desmantelar mig equip per ser algo, quan no fa tant estavem colze a colze amb Tenerifes, Celtes, Sportings i altres equips. I hi tornarem a ser, i no nomès conseguirem això sinó que els jugadors d'aqui per fi, puguin complir la il.lusió de ser futbolistes i guanyar-se la vida amb això.
Els jugadors crescuts a ponent, acabar al lleida es lo millor que els hi pot pasar, per poder fer algún diner, per jugar en un gran estadi de 1a divisió davant 3000 lleidatans i comensar a olorar el que és el futbol professional: tota una gran oportunitat ben apropet de casa.
El lloc del Lleida es la 2A i si ho fem amb jugadors d'aqui, del benavent, el balaguer, el montsó, l'alcarràs i si convé del camp de terra de la ONU de la mariola n'estarem plenament orgullosos.
El que ha escrit aquest missatge no es cap seguidor del Benavent, nomès es un personatge que va criticant de manera sistematica el club.
Crec que ja ni a prou de tirar merda sobre el Benavent i els seus aficionats, es normal que estiguin contents i que vulguin que el seu club continui progressant, i clar volen que les seves "estrelles" no marxin, aquesta no es cap actitud prepoten.
Sembla que volgueu que a la provincia de Lleida nomes i hagi el Lleida i aixo no es aixi.
Aixo si despres tots els mals son per culpa del barça.
Posted 11 June 2009 - 01:41 PM
Si algo em sap greu esque vingui aqui al foro algún motivat del benavent dient que si els hi ham de desmantelar mig equip per ser algo, quan no fa tant estavem colze a colze amb Tenerifes, Celtes, Sportings i altres equips. I hi tornarem a ser, i no nomès conseguirem això sinó que els jugadors d'aqui per fi, puguin complir la il.lusió de ser futbolistes i guanyar-se la vida amb això.
El que ha escrit aquest missatge no es cap seguidor del Benavent, nomès es un personatge que va criticant de manera sistematica el club.
Crec que ja ni a prou de tirar merda sobre el Benavent i els seus aficionats, es normal que estiguin contents i que vulguin que el seu club continui progressant, i clar volen que les seves "estrelles" no marxin, aquesta no es cap actitud prepoten.
Sembla que volgueu que a la provincia de Lleida nomes i hagi el Lleida i aixo no es aixi.
Aixo si despres tots els mals son per culpa del barça.
Gran resposta ! Jo també crec que hi ha molta gent que li molesta que el Benavent sigui a 3ª divisió, però com a mínim durant una temporada hauran d'apendre a conviure amb aquest fet.
O_K-95, això caldrà veure-ho o es que disposeu de la veritat absoluta i ho sabeu tot?
Sincerament alguns aneu molt equivocats per al meu entendre. Això si, com he dit molts cops, respecto l'opinió de tothom.
Posted 11 June 2009 - 02:46 PM
A vegades flipo amb les discusions tant artificials que es creen per aquí.
Posted 11 June 2009 - 03:13 PM
Sí, jo crec que portem uns dies sense dormir i estem pensant en suicidar-nos per tal de no veure al Benavent a 3ª.
Penso igual.
Jo m'alegro que hagi pujat el benavent. Crec que ningú ha dit, "quina ràbia, ha pujat el benavent", que tampoc passaria res. Es que sembla que hi ha qui vulgui crear polémica d'on no n'hi ha. Jo crec que lo que molesta són coses com lo que es diu en el primer missatge d'aquest post i no que el benavent estigui a 3a.
Posted 11 June 2009 - 03:36 PM
Sí, jo crec que portem uns dies sense dormir i estem pensant en suicidar-nos per tal de no veure al Benavent a 3ª.
Tota la rao!
Millor que el bevanet estigui a 3era no passa res
Posted 11 June 2009 - 03:48 PM
Posted 11 June 2009 - 04:55 PM
Jo ja he tret el fiador a la meva pistola, si veieu una esquela al Diari els proxims dies, ja ho sabeu.
Adeu companys de foro! :'(
PD: no, al igual !
Posted 11 June 2009 - 10:03 PM
La cosa es que durant anys han estat a 3era Tarrega i Balaguer, inclús el Balaguer disputant fases d'ascens a 2na B, i ningú del Lleida va dir re, al contrari!! Tothom animava el Balaguer. Inclús recordo la final de la copa Catalunya que va disputar el Barça i el Balaguer al Camp d'Esports, en que la majoria era gent de Lleida que animava al Balaguer, i un dels cantics que es sentien era el "l'any que ve, Lleida - Balaguer! Cantat per aficionats del Lleida quan ja estavam amb peu i mig a 2na B. Aixó si... ara apareix el Benavent, conflictes per tot arreu.. em recordeu una mica als de l'Espanyol, que busqueu la confrontació per on no existeix. Aquest debat, al fi i al cap, l'heu provocat els de Benavent per una cosa que ni tan sols es rumor.
El Tàrrega també va jugar una fase d'ascens com a campió de Tercera, va acabar pujant el Mar Menor si no recordo malament.
PD. Per què collons recordo jo aquests detalls?
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users