Ir al contenido


Foto
- - - - -

Oscar Rubio s'estrena amb l'Elx


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 25 mayo 2009 - 11:26

Buscant el gol de porteria a porteria del porter del Rayo Vallecano m'he trobat amb que l'Elx ha capgirat el partit al minut 90 per mitjà d'Oscar Rubio i crec que és el seu primer gol. Un molt bon gol la veritat.

Felicitats també a un altre gran jugador que ha passat per la Terra Ferma.

<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/thjI4Dt-Jbg&hl=es&fs=1&rel=0&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/thjI4Dt-Jbg&hl=es&fs=1&rel=0&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="660" height="525"></embed></object>

#2 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 25 mayo 2009 - 12:41

felicitats al porter del rayo i a oscar, que l'ha ficat per l'escuadra! pero tinc una petita qüestio, els dos porters no estan obligats a portar samarretes de diferents colors? he vist que els dos anaven de taronja...

#3 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 25 mayo 2009 - 02:48

gran gol d'Oscar. Felicitats!

#4 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 mayo 2009 - 04:51

cobeño va imitar al porter qe el va impedir jugar en el sevilla, com es palop, enorabona per ell.... daltra banda tambe destacar el golas de loscar rubio qe a servit per donar la victoria al seu equip, seu mereix el pobre oscar que des de que va marxar del lleida no a trobat un eqip fix, tot i que ja porta unes dos temporades si no vaig mal errat a lelx.

contestant al pixtic si no vaig mal errat no tenen perque se diferents els colors de les camisetes dels porters, ja que en teoria no proibeix una mala visibilitat per a larbitre com si fos en el cas de que siguesin els jugadors de camp els que anessin iguals.

#5 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 25 mayo 2009 - 05:12

igual tens rao, pero que pasaria si un porter remates un corner? si no recordo malament el valdes una vegada va fer unes declaracions explicant-ho, pero no ho recordo gaire be...

#6 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 25 mayo 2009 - 06:51

A l'elx, tant Oscar Rubio com Santos, son titulars.

#7 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 07:26

Felicitats Oscar, aquest el necessitaves.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos