Ir al contenido


Foto
- - - - -

Ruben Garcia


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
9 respuestas en este tema

#1 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2008 - 08:32

Segons l'Sport, el Lleida després de no poder fitxar a Reche, intentarà fitxar a l'ex blau Ruben Garcia.

#2 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2008 - 10:11

Si està al nivell de la temporada d´ascens a Segona A i la primera temporada de Segona A serà una peça clau, això si no se si es factible fitxarlo pq ara tenim un pressupost baix i ell deu de cobrar bastant. Si fitxa serà un gran reforç pel mig camp. Jo aposto per aquest equip titular mes o menys:

Eduardo, galan, Jon Moya, Casado,dani Marin, Ruben, Gabernet, Mikel Alvaro, David Giménez, Marc Sellarés, Figuerola O Parra.

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 agosto 2008 - 12:26

Doncs jo estaria encantat amb la tornada de Ruben, jugador amb experiència, i si les lesions l'han respectat, pot ser un jugador important, i no oblidem, que al igual que Dani Marin, poden ensenyar moltes coses a la jove plantilla.

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2008 - 01:12

No crec que estigui per la labor de tornar a Lleida. Si vingues, seria un reforç de luxe dins l'austeritat d'aquest any.

#5 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 agosto 2008 - 02:57

Ruben és Déu.

#6 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 22 agosto 2008 - 04:33

Algú sap perquè ha quedat descartat? Ha renovat amb el Ferrol? Per qui ha fitxat?

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2008 - 10:14

Algú sap perquè ha quedat descartat? Ha renovat amb el Ferrol? Per qui ha fitxat?

On es diu que l'haiguin descartat? Lo que hem sembla que estava a l'espera de que li arribes alguna oferta de 2na A, sino provablement acceptaria la del Lleida. No se si la cosa a canviat en les ultimes hores, perque en el mundillo del futbol.. donde dije digo, digo Diego!

#8 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 agosto 2008 - 10:43

Algú sap perquè ha quedat descartat? Ha renovat amb el Ferrol? Per qui ha fitxat?

On es diu que l'haiguin descartat? Lo que hem sembla que estava a l'espera de que li arribes alguna oferta de 2na A, sino provablement acceptaria la del Lleida. No se si la cosa a canviat en les ultimes hores, perque en el mundillo del futbol.. donde dije digo, digo Diego!


Es el que es va dir. Espera ofertes de 2A. Ho sento per ell, però espero que no tingui ofertes de 2A. Ruben és un jugador que m'agrada i no em faria res que tornés al Lleida.

Ruben, no me lo tengas en cuenta, pero me gustaría volver a verte en el Lleida.

#9 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 agosto 2008 - 11:00

Algú sap perquè ha quedat descartat? Ha renovat amb el Ferrol? Per qui ha fitxat?

On es diu que l'haiguin descartat? Lo que hem sembla que estava a l'espera de que li arribes alguna oferta de 2na A, sino provablement acceptaria la del Lleida. No se si la cosa a canviat en les ultimes hores, perque en el mundillo del futbol.. donde dije digo, digo Diego!


Ho vaig dir per lo que posa en l'apartat "altes i baixes" (sota de la foto que obra el portal). Estava en l'apartat "interessen" i vaig veure que habia "caigut" al de "descartats"...

Jo també vaig sentir lo de les ofertes a 2a A i (em sap greu per ell) creuo els dits per que torni!!! Seria una incorporació immillorable per al mig del camp d'anguany.

#10 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 agosto 2008 - 11:35

He llegit al segre d'avui que amb la incorporació de Miki es tanquen les possibles negociacions amb el Ruben.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos