Ir al contenido


Foto
- - - - -

Santos es baixa i povedano torna


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
14 respuestas en este tema

#1 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 01:05

El migcampista Andrés del Campo Santos serà baixa pel partit de diumenge i crec que es una baixa molt important, ja que penso que estavem començant a veure el millor Santos, jugador que crec que ha de ser titular indiscutible. Per una altra banda torna Povedano, jugador que penso que també es mereix una oportunitat. Jo si fos l'entrandor posaria a Mayor de mitja-punta i deixaria a Luismi a la banqueta, ja que penso que mayor jugant d'esquenes a la porteria pot ser molt últil per a que Keko i el propi Mayor augmentin el seu rendiment!!

PD: Què passa, també mesborrareu el post???
VISCA EL LLEIDA!!!

#2 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 01:09

no men cansaré de repetir-ho!! jo crec que mayor a de ser titular... de veritat que faria molta feina, més de la que us penseu. Ara amb Sergio rebria millors pilotes i les aprofitaria no com abans que no teniem un gran organitzador

#3 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 01:16

Tevenet, keko, tato, pablo sierra...encara seguiu pensan que mayor te un lloc al 11 titular quan poden jugar aquets 4 jugadors a la seva posicio? Li donen 10.000 voltes al mayurdom

#4 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 01:26

joder per a una cosa interesan qe crec qe escriuen aquests 2 usuaris qe torno a repetir, qe per a mi qe son el mateix tio!! i va i acaben am la xorrada de mayor...

avere si os entereu!! QE TENIM A KEKO! OMAR! TATO! JOAN TOMAS! LUISMI!!! de moment mayor aurien de canviar molt les coses per a qe jugues....


#5 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 01:30

AVer espabilat acás Joan Tomas es una fora de serie no?? jaja

#6 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 02:56

realment, em sento força estupid contestante pero be, o fare....


com a minim se qe joan tomas es molt mes bo qe mayor...dubto, bastan que hi hagi algu daquest foro, menys el teu clonik, que pensi diferent a mi...

et serveix aquesta resposta?

#7 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 03:03

Com t'he de dir que el dap_1987 no se qui es... potser algu que pensa com mi? jo si que hem sento estúpid contestant-te a tu que repeteix lo mateix 50 vegades... no saps dir res mes? i sisi el joan tomas es un fora de serie, un krak mediatic, la creme de la creme segur que o demostrara, que pasa senyor que si algu no pensa com tu, ja no té raó no? lúnic que te raó es el senyor castigador...buhhhhh fora solament es pot opinar l'únic que diu el senyor castigador... Perque no fem el foro... unioesportivacastigador.com??? així el nen estarà content

PD: el dia que marqui Mayor callaras la boca i t'hauras d'empasar les teves paraules

#8 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 06:11

Tevenet, keko, tato, pablo sierra...encara seguiu pensan que mayor te un lloc al 11 titular quan poden jugar aquets 4 jugadors a la seva posicio? Li donen 10.000 voltes al mayurdom


Ja veus.......no 10.000 voltes sinò 10.000 milions de trillons de billlons de voltres :lol:

el Máyor aquest es molt i molt dolent, es una greu errada del senyor Planes i Miñambres perquè ejo encara no m'explico que carai li van veure amb aquest Máyor, jo es que no ho entenc.

A veure si al 30 de juny li foten porta perquè ha estat un fracàs de fitxatge amb tota regla, quin desastre.
Portem unes temporades tenint uns davanters que foten pena, Nakórs,Arnals, Lezauns,Nachos Francos,Máyors....pfffffff, els dos unics que salvo són Mate Bilic i Keko, i a veure a l'espera de Tato a veure que tal rendeix.

#9 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 07:04

Home, comparar Nakor amb Mayor, com que no...
Encara que la seva ultima temporada no fos molt brillant, ha estat un davanter decisiu en el Lleida, essent el pitxitxi del'equip durant varies temporades.

#10 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 07:12

Home, comparar Nakor amb Mayor, com que no...
Encara que la seva ultima temporada no fos molt brillant, ha estat un davanter decisiu en el Lleida, essent el pitxitxi del'equip durant varies temporades.


I tant Lukather i tant,per la mort de Deu, jo el Nakór aquell es la cosa més ruin,gandula i poca-vergonya que he vist mai al Camp d'Esports, es més petardo que un tro en plenes falles de Valencia home!!! :lol: :lol:
Sinò mira el que t'estic dient....Val, va pirar del Lleida al Castelló com una rata de claveguera en busca de 2 billetets més i com rendeix??Una merda rendeix, perquè no veus que es un inútil i més dolent que el cagar??
Si es suplent absolut al Castelló i ojooooooooooo, que se'l volen treure de sobre a final de temporada....Si el volíen "repatriar" de nou al Lleida al mercat d'hivern home....Va home va!!

Lukather, que no recordes que en cada partit tan sols creva mitja oportunitat de gol, es que no arribava ni a una??
Pichichi??Home, m'ho estas fotent a huevo eh!!Acabo de dir quins davanters teníem, que vaya fila, que ni els de Full Monty foten tant el pena com els darrers davanters que hem tingut al Lleida els darrers anys.

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 08:41

Lleidaok... tu no has vist gaires partits del Nakor.. com be diu el Lukather, l'ultima temporada del Nakor va ser pauperrima, pero les anteriors va ser un jugador clau dins l'equip i un killer, l'any del ascens, va estar lesionat justament fins el dia del Llorca - Lleida (1r partit de la 2na etapa de Rubio) i a partir d'alli va començar la remonatada, i si no recordo malament va fer 9 o 10 gols en mitja temporada, i el primer any a 2na A també va fer golets, pero ja es notava el seu declivi, i ara, amb aixo si que et dono la rao, esta acabadissim, i no el vull per res al Lleida, era un gos i un vividor i aixi ens va anar.

#12 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 09:12

Nakor va ser un bon jugador per al lleida al seu temps... però la ultima temporada sha de dir que va estar força fluixet

#13 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2007 - 01:06

no men cansaré de repetir-ho!! jo crec que mayor a de ser titular... de veritat que faria molta feina, més de la que us penseu. Ara amb Sergio rebria millors pilotes i les aprofitaria no com abans que no teniem un gran organitzador



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#14 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2007 - 09:48

és una llàstima que santos sigui baixa, ja que m'encante aquest jugador, ja que encara que faci un mal partit, com li pot passar a tot jugador, corre i lluita al camp com el primer. :wink:

#15 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 febrero 2007 - 03:40

tan santos com povedano estan lesionats.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos