Ir al contenido


Foto
- - - - -

Fotos U.E. Lleida - C.D. Eldense


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
20 respuestas en este tema

#1 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 09:24

www.peradelleida.com

#2 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 10:32

Molt bones fotos de la Lorena (sort que no us queia bé!!!)

#3 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 10:38

Molt bones fotos de la Lorena (sort que no us queia bé!!!)

ajja, tens rao amb lo de la lorena, apart d'aixo molt bones fotos!

#4 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 10:38

Molt bones fotos de la Lorena (sort que no us queia bé!!!)



:D :D :D :D

#5 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 10:38

Molt bones fotos. Que maca ets Lorena!!! :oops: :oops: :oops: :oops:

#6 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 10:51

Molt bones fotos de la Lorena (sort que no us queia bé!!!)


Ja no és una qüestió de si cau o no cau be. Cosa que en el meu cas mai he donat cap opinió sobre aquest tema.
El problema és que quan érem a la porta principal després del partit, hi havia molta gent. Després de sortir la Lorena érem els de sempre.
I AIXÒ QUE HEM GUANYAT EL PARTIT !!!
Personalment he anat a veure un partit de futbol del meu equip i no pas a una senyoreta que ha donat un cop de peu a una pilota calçada amb unes sabates de ¿tigre? i amb uns talons que el pobre jardiner tindrà feina una setmana per tapar els forats.
Fotos ? Si. És clar. Ha format part de l’espectacle de poble que hem donat.

#7 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 11:07

Molt bones fotos de la Lorena (sort que no us queia bé!!!)


Ja no és una qüestió de si cau o no cau be. Cosa que en el meu cas mai he donat cap opinió sobre aquest tema.
El problema és que quan érem a la porta principal després del partit, hi havia molta gent. Després de sortir la Lorena érem els de sempre.
I AIXÒ QUE HEM GUANYAT EL PARTIT !!!
Personalment he anat a veure un partit de futbol del meu equip i no pas a una senyoreta que ha donat un cop de peu a una pilota calçada amb unes sabates de ¿tigre? i amb uns talons que el pobre jardiner tindrà feina una setmana per tapar els forats.
Fotos ? Si. És clar. Ha format part de l’espectacle de poble que hem donat.



Res més a dir. Per cert, molt bones fotos, feie temps k no veiem la celebració de tants gols...i a casa...

#8 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 11:08

Molt bones fotos de la Lorena (sort que no us queia bé!!!)


Ja no és una qüestió de si cau o no cau be. Cosa que en el meu cas mai he donat cap opinió sobre aquest tema.
El problema és que quan érem a la porta principal després del partit, hi havia molta gent. Després de sortir la Lorena érem els de sempre.
I AIXÒ QUE HEM GUANYAT EL PARTIT !!!
Personalment he anat a veure un partit de futbol del meu equip i no pas a una senyoreta que ha donat un cop de peu a una pilota calçada amb unes sabates de ¿tigre? i amb uns talons que el pobre jardiner tindrà feina una setmana per tapar els forats.
Fotos ? Si. És clar. Ha format part de l’espectacle de poble que hem donat.



Res més a dir. Per cert, molt bones fotos, feie temps k no veiem la celebració de tants gols...i a casa...



Bé RRJ, veig que a més et falla la memòria perquè, si no s'ha borrat hi ha un post on hi posava si faria el xut de mig camp i tu hi vas posar alguna cosa. Per altra banda la paraula senyoreta, no l'acabo d'adecuar al teu vocabulari per tant, l'entenc que està dita amb "rintintin". I el jardiner... doncs es la seva feina.... tapar forats (al camp!!!!).
Espectacle de poble...? Algun problema amb la gent de poble? Perquè som molts i tu dius q no tens cap problema amb la Lorena, Doncs menos mal perquè si n'arribes a tenir!!!!

Newteam!!!!! no sé si va per mi això de res més a dir, però suposo que si ja que has agafat part del que havia escrit!!!! Ja m'explicaràs!!!!

AH! I me n'alegro que fossiu "ELS DE SEMPRE" fora esperant la sortida!!! (no sé que té a veure!!!) Que ens vas trobar a faltar????

#9 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 11:41

Ja no és una qüestió de si cau o no cau be. Cosa que en el meu cas mai he donat cap opinió sobre aquest tema.
El problema és que quan érem a la porta principal després del partit, hi havia molta gent. Després de sortir la Lorena érem els de sempre.
I AIXÒ QUE HEM GUANYAT EL PARTIT !!!
Personalment he anat a veure un partit de futbol del meu equip i no pas a una senyoreta que ha donat un cop de peu a una pilota calçada amb unes sabates de ¿tigre? i amb uns talons que el pobre jardiner tindrà feina una setmana per tapar els forats.
Fotos ? Si. És clar. Ha format part de l’espectacle de poble que hem donat.

Newteam!!!!! no sé si va per mi això de res més a dir, però suposo que si ja que has agafat part del que havia escrit!!!! Ja m'explicaràs!!!!


Exactament amb això estic d'acord, i sk semble mentida k en el partit d'ahir gairebé fos més protagonista ella, k no l'ekip, amb les coses k havien passat durant la setmana i k si perdíem ves a saber en kin lloc ens haguessim col·locat. A més dels posts, k van tenir més èxit els d'ella k no pas els del lleida, tema bàsic i principal d'akesta web. Molt trist...

I el problema no és la Lorena, sinó k se li hagi donat tanta importància.

#10 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 11:57

Ja no és una qüestió de si cau o no cau be. Cosa que en el meu cas mai he donat cap opinió sobre aquest tema.
El problema és que quan érem a la porta principal després del partit, hi havia molta gent. Després de sortir la Lorena érem els de sempre.
I AIXÒ QUE HEM GUANYAT EL PARTIT !!!
Personalment he anat a veure un partit de futbol del meu equip i no pas a una senyoreta que ha donat un cop de peu a una pilota calçada amb unes sabates de ¿tigre? i amb uns talons que el pobre jardiner tindrà feina una setmana per tapar els forats.
Fotos ? Si. És clar. Ha format part de l’espectacle de poble que hem donat.

Newteam!!!!! no sé si va per mi això de res més a dir, però suposo que si ja que has agafat part del que havia escrit!!!! Ja m'explicaràs!!!!


Exactament amb això estic d'acord, i sk semble mentida k en el partit d'ahir gairebé fos més protagonista ella, k no l'ekip, amb les coses k havien passat durant la setmana i k si perdíem ves a saber en kin lloc ens haguessim col·locat. A més dels posts, k van tenir més èxit els d'ella k no pas els del lleida, tema bàsic i principal d'akesta web. Molt trist...

I el problema no és la Lorena, sinó k se li hagi donat tanta importància.



Doncs dic jo que si no es dona importància a una persona... no se li va al darrera amb crits de Lorena, Lorena.... ni se surt al diari a primera pàgina esperant el moment oportú de fer fotos a la Lorena... ni es publiquen en aquesta pàgina web si vols arribar tan lluny....

Qui pugués ser la Lorena!!!!!! Envejeta, envejeta.....

#11 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 12:00

Esteu desvariant el post i tal..

#12 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 12:08

Qui pugués ser la Lorena!!!!!! Envejeta, envejeta.....


Mare meua...ja pot triunfar, pk sinó tant rollo per no res... :lol: :lol: :lol:

#13 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 12:18

Mare meua...ja pot triunfar, pk sinó tant rollo per no res... :lol: :lol: :lol:



NEWTEAM!!!! No ho dubtis que triunfarà... pots dubtar del que vulguis però d'això no, dona!!!!!

#14 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 01:18

Bones fotos y salut ¡¡¡

#15 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 08:05

Molt bones fotos de la Lorena [size=9][/size](sort que no us queia bé!!!)




:D :D :D :D


:D :D :D :D :!: :!: :!: :!: :!:

#16 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2007 - 09:30

Molt bones fotos.

#17 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2007 - 01:50

Bones Fotos

#18 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 11:37

Tens tota la rao, Asley.
Per que no tinguis que buscar, efectivament, a un post hi vaig posar que com a minim podria cantar l'himne del Lleida. Res mes. Ni be ni malament, pero ja que muntem l'espectacle i ens costa uns diners que sels guanyi.
De poble ? Jo soc de poble i amb molt orgull, pero si ens queixem que Lleida es provinciana, no donem aquests espectacles, si us plau.

#19 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 03:52

BONES FOTOS!

#20 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2007 - 04:31

VERGONYA DE SER DEL LLEIDA!! Per la unica cosa que m'alegro de no poder haver anat a vere el Lleida aquest diumenge es per no tindre que veure com el meu club fa de circ i ens deixa sense la poca dignitat que ens queda!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos