Ir al contenido


Foto
- - - - -

us enrecordeu dels derbys amb osasuna???


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
11 respuestas en este tema

#1 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 04:45

Us recordeu de quin ambient hi havia la camp d'esports els anys seguits que vam coincidir a 1ª i a 2ª??? i quan anavam al sadar?? ....
-un any vam entrar un paio de mollerussa ultraborratxo entre dos com aquella peli (este muerto esta muy vivo) i dspres es va quedar tot el partit a la grada dormint.
-un altre any vam entrar gratis tot l'autobus gràcies a uns d'indargorri (vam entrar super aviat i la poli no se'n va donar).
-un altre any vam estar junts a la grada de IG amb la flipada de la pasma que no sabien a qui treure d'aquella grada ja que anavam amb les bufandes i samarretes canviades....
-un altre any tres que venien al bus no van anar al futbol i van tornar a lleida tres dies despres.
i es que cada partit era una història...


Posted Image
Posted Image

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 06:13

jo vaig tindre la sort d' assistir a 1 lleida - osasuna el de fa 5 o 6 anys, pero partits com akells no n'he vist mai mes, a vere si els podem tornar a veure dintre de poc a 1ra! :P

Salut i Força Lleida!!

#3 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 06:28

si tenim sort potser coincidim a la kopa del rei

#4 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 08:43

millor a primera no? jo no e tingut la sort de assistir akets partits :(

#5 Ruben

Ruben

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 09:37

La veritat es que jo he timgut la sort de coneixer als integt¡rants de la penya " 7 de Julio" i son una autentica canya. Aixo si es una afició i ademes (no se si nomes es amb el catalans) pero sempre porten un bon rotllo alucinant. A l'ultim partit que van jugar aqui vaig anar amb dos amics a veure el partit al gol sud amb tots ells i quan va marcar el Lleida nosaltres tres vam celebrar el gol (com es normal), doncs be tots ens van apaludir acte seguit ens van passar l'ampolla de Calimotxo!!!!!

AUPA OSASUNA I FORÇA LLEIDA !!!!!!!!!!!

#6 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 09:41

Són molt bona gent aquests de Indar Gorri..com es normal clar q no es porten b amb tothom...amb xusma feixista com Ultra Sur no són benvinguts a Pamplona! jejeje

#7 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 09:58

Jo dels millors records que tinc del Camp d'Esports són els partits contra osasuna. Era increible, ells aqui nosaltres alli. Encara recordo la última vegada que van venir, un aficionat d'osasuna em va dir que el que guanyes aquell partit pujaria a primera (i aixi hauria estat si no ens haguessin robat el partit contra l'Extremadura) vam guanyar nosaltres, gol de Simeon de cap...quin partit. Un altre aficionat al despedir-se em va dir que ens veuriem a primera. Grans temps aquells, grans temps. A veure quan es repeteixen...

#8 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 11:00

Jo recordo molt be els derbis contra osasuna ja que el primer partit que vaig nar al camp desport va ser a primera i curiosamen contra osasuna... a primera divisio nomes e vis aqei partit del lleida llastima que van perdre... ne vis mols de lleides osasunes a casa i recordo aqet a pesar de la derrota i la del famos gol del simeon

#9 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 11:24

encara corre la celebracio del gol de Simeon per miequipo.com, tots dintre de la porteria un damunt del altre celebrant amb euforia akell gran gol...kinsa record, kins temps! Esperem no tardar gaire a repetirlos, i si es a 1ra millor!!!

Salut i Força Lleida!!!!

#10 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2004 - 11:50

jo recordo un partit, sen mol petit entre lleida i osasuna, tot el gol sud ple de seguidors de losasuna i cantan el ola don petit am els del lleida

#11 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 04 agosto 2004 - 11:03

Posted Image

#12 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 01 septiembre 2004 - 01:38

Si jo m'en recordo la temporada 97-98 a segona q el Lleida venia 'duna molt mala trajectoria i era l'últim i va qdar 5è,va guanyar 2-1 el Lleida l'Osasuna es va abançar i la dinámica semblava la mateixa pero Antonio Calderón de mig camp va marcar 1 golás q va fer l'empat i Besirovic q aqella setmana fitxava x 1 altre eqip va marcar el definitiu 2-1 i va fer l'unic gol oficial en lliga amb la samarreta del Lleida,pq en copa li va fer 1 munt al Nàstic.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos