Ir al contenido


Foto
- - - - -

LA FEDERACIO DONE PER PERDUT EL PARTIT DEL BALAGUER


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#1 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 02:57

aixi tal qual federacio ha donat per perdut el partit del balaguer, amb reus per 3-0 tot els informes medics i 10 baixes.que opineu?

#2 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 03:35

Que es just , I mes si tenen un filial doncs q agafin 10 jugadors del Filial , I els del Filial agafin Juvenils..

#3 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 enero 2007 - 03:43

Doncs jo trobo que no és gens de just perquè ja hi ha hagut precendents en la història del futbol. Si no recordo malament l'At. de MAdrid va ajornar un partit contra el Las Palmas (crec) perquè la plantilla tenia gastroenteritis.

Per tant, l'argumentació que ha degut donar la FCO o qui sigui qui controli això ha estat sense rigor ni fons. Com sempre els lleidatans som l'últim cul d'aquest món.

#4 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 03:50

Que es just , I mes si tenen un filial doncs q agafin 10 jugadors del Filial , I els del Filial agafin Juvenils..


Jo tmb ho trobo just. Tmb cal dir que algunes baixes eren per motius laborals.

#5 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 20 enero 2007 - 03:53

Doncs jo trobo que no és gens de just perquè ja hi ha hagut precendents en la història del futbol. Si no recordo malament l'At. de MAdrid va ajornar un partit contra el Las Palmas (crec) perquè la plantilla tenia gastroenteritis.

Per tant, l'argumentació que ha degut donar la FCO o qui sigui qui controli això ha estat sense rigor ni fons. Com sempre els lleidatans som l'últim cul d'aquest món.


És veritat, ara mateix no sé siera el Las Palmas o un altre, i si es senta un precedent...

#6 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 05:27

Reus :evil:

#7 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 05:33

Doncs jo trobo que no és gens de just perquè ja hi ha hagut precendents en la història del futbol. Si no recordo malament l'At. de MAdrid va ajornar un partit contra el Las Palmas (crec) perquè la plantilla tenia gastroenteritis.

Per tant, l'argumentació que ha degut donar la FCO o qui sigui qui controli això ha estat sense rigor ni fons. Com sempre els lleidatans som l'últim cul d'aquest món.



Aquest cop t'he de donar la raó.

#8 bruno_saltor_viscal

bruno_saltor_viscal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 396 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 05:43

jo crec ke tenin filial no tenien motiu de ajornament

#9 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 20 enero 2007 - 08:54

jo crec <font color=red>que</font> tenin filial no tenien motiu de ajornament

cal recordar que el filial jugava a la mateixa hora o amb una diferencia de temps molt petita... jo tambe soc dels que ho troba injust, i mes si el reus va estar d'acord en aplaçar-lo.

#10 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 20 enero 2007 - 08:59

Del tema del partit de l'Atlético de fa uns anys (que de filial ells també en tenien) ara m'ha sortit el dubte si no pot ser que per Primera i Segona les decisions el prenguin des de la LFP i a Segona B i Tercera sigui la RFEF qui decideixi.

#11 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 enero 2007 - 09:05

Del tema del partit de l'Atlético de fa uns anys (que de filial ells també en tenien) ara m'ha sortit el dubte si no pot ser que per Primera i Segona les decisions el prenguin des de la LFP i a Segona B i Tercera sigui la RFEF qui decideixi.


La decisió ha vingut per part de la Federació Catalana de Futbol, avui surt al Segre la noticia. Ànims Balaguer !!!

#12 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 09:28

Totalment justa la decisió!

#13 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 10:14

Justa o injusta el balaguer va presentarse a reus amb 10 jugadors podrien haver avisat abans, jo tambe penso que es justa al igual que injus que a latmadrid se li suspengues el partit, que per cert va ser contra el gran rival del las palmas, el tenerife

#14 OrgullBlau

OrgullBlau

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 11:14

Es totalment injust pero totalment,el filial no esta per si falten efectius al primer equip esta per formar jugadors i els problemes del primer equip son seus i el filial no ha de pagar quedanse sense jugadors importants que tambe te la seva lliga, pero bueno en aquest portal com sempre i no se perque la malloria va contra el Balaguer sense ser culpable, els pobles de Lleida ens tindriem que donar suport,tambe per part dels aficionats.

#15 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 enero 2007 - 01:23

Es totalment injust pero totalment,el filial no esta per si falten efectius al primer equip esta per formar jugadors i els problemes del primer equip son seus i el filial no ha de pagar quedanse sense jugadors importants que tambe te la seva lliga, pero bueno en aquest portal com sempre i no se perque la malloria va contra el Balaguer sense ser culpable, els pobles de Lleida ens tindriem que donar suport,tambe per part dels aficionats.


No estem(almenys jo) en contra del Balaguer ni molt menys, però els que fem servir la lògica veiem que la decisió totalment justa.A part de que eñ balaguer disposa d'un filial, i d'un juvenil a preferent que akell dia no jugava, va presentar unes "baixes" médiques simplement vulgars, semblaven papers firmats per cadascun d'ells!

Bueno tot i aquesta decisió esperem que tiri endavant!!!

#16 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 enero 2007 - 01:52

La federacion son unos Hijos de puta sin quitar palabra y tienen mania a los equipos de LLeida .

#17 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 enero 2007 - 01:56

Dient que el Balaquer es de Lleida i que la que ha decidit això es la Federació Catalana em sembla que no cal donar cap més explicació. queda tot entès

#18 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 enero 2007 - 02:05

yo creo que en estas categorias se tendria que tener un poco mas de criterio ,los equipos de tercera no tienen un filial de en el futbol profesional :roll:

#19 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 21 enero 2007 - 04:37

yo creo que en estas categorias se tendria que tener un poco mas de criterio ,los equipos de tercera no tienen un filial de en el futbol profesional :roll:

Aquesta temporada només el R.Madrid té un filial a la/les lliga/es proffesional/s

#20 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 enero 2007 - 12:17

tu piensas,que es lo mismo un filial en 2b,que en tercera o segunda regional




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos