Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bravo Espanyol


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
88 respuestas en este tema

#81 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 enero 2007 - 08:43

p......banderas :?

#82 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 enero 2007 - 10:24

bé, primer de tot, saludar a tothom, ja que aquest és el meu primer missatge al fòrum, encara que fa temps que llegeixo i volia registrar-me! :P

Sobre el tema, la veritat és que l'espanyol no em cau gens bé, és una entitat que sense el Barça no és res, és el seu mirall, i amb qui ha d'ofegar tot el seu malestar per ser un equip de 2a. No entenc aquestes "rabietes" de nens petits del seu president, com tampoc entenc com encara parlen de la victoria amb el Barça, sembla que en tota la seva història no han fet res més que guanyar aquest partit al Barça (merescudament).

Apart, la seva afició és penosa, omplint de banderes espanyoles o amb simbologia feixista l'estadi Luís Companys, parlo de les brigades aquelles, però n'hi ha d'altres que es salven, no vull generalitzar massa.

Bé, una salutació a tothom! :wink:

#83 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2007 - 03:02

un altre pensador :x

#84 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2007 - 11:55

bé, primer de tot, saludar a tothom, ja que aquest és el meu primer missatge al fòrum, encara que fa temps que llegeixo i volia registrar-me! :P

Sobre el tema, la veritat és que l'espanyol no em cau gens bé, és una entitat que sense el Barça no és res, és el seu mirall, i amb qui ha d'ofegar tot el seu malestar per ser un equip de 2a. No entenc aquestes "rabietes" de nens petits del seu president, com tampoc entenc com encara parlen de la victoria amb el Barça, sembla que en tota la seva història no han fet res més que guanyar aquest partit al Barça (merescudament).

Apart, la seva afició és penosa, omplint de banderes espanyoles o amb simbologia feixista l'estadi Luís Companys, parlo de les brigades aquelles, però n'hi ha d'altres que es salven, no vull generalitzar massa.

Bé, una salutació a tothom! :wink:


Bahh típic comentari d'un cule

A mi, com a nastiker, seria un gran somni arribar a guanyar al Barça com valtrus vau fer!!! pq no ho podem celebrar com una GRANDIOSA VICTORIA??? pels equips humils, digali Espanyol, Llevant... tenim uns altres objectius, el q us tindria q fer vergonya es a valtrus amb els presupostos q teniu i perdre algun partit!!! com esteu fent, empatant contra el BETIS :lol: :lol: i després us creieu els amos del mon!!

I parlant de seguidors, jo vaig estar a Montjuic, i Brigades serien uns 50 com a molt!!! En canvi tota la resta del estadi sumaria molts més pericos, per 4 matats no s'ha de representar a tota una afició!!! Pq sinò els culers sou uns nazis i a sobre no sabeu el q sou si espanyols o catalans!!! pq dintre de boixos i ha una barreja!!!

Au nazis salut!

#85 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2007 - 02:49

bé, primer de tot, saludar a tothom, ja que aquest és el meu primer missatge al fòrum, encara que fa temps que llegeixo i volia registrar-me! :P

Sobre el tema, la veritat és que l'espanyol no em cau gens bé, és una entitat que sense el Barça no és res, és el seu mirall, i amb qui ha d'ofegar tot el seu malestar per ser un equip de 2a. No entenc aquestes "rabietes" de nens petits del seu president, com tampoc entenc com encara parlen de la victoria amb el Barça, sembla que en tota la seva història no han fet res més que guanyar aquest partit al Barça (merescudament).

Apart, la seva afició és penosa, omplint de banderes espanyoles o amb simbologia feixista l'estadi Luís Companys, parlo de les brigades aquelles, però n'hi ha d'altres que es salven, no vull generalitzar massa.

Bé, una salutació a tothom! :wink:


Bahh típic comentari d'un cule

A mi, com a nastiker, seria un gran somni arribar a guanyar al Barça com valtrus vau fer!!! <font color=red>perque</font> no ho podem celebrar com una GRANDIOSA VICTORIA??? pels equips humils, digali Espanyol, Llevant... tenim uns altres objectius, el q us tindria q fer vergonya es a valtrus amb els presupostos q teniu i perdre algun partit!!! com esteu fent, empatant contra el BETIS :lol: :lol: i després us creieu els amos del mon!!

I parlant de seguidors, jo vaig estar a Montjuic, i Brigades serien uns 50 com a molt!!! En canvi tota la resta del estadi sumaria molts més pericos, per 4 matats no s'ha de representar a tota una afició!!! <font color=red>perque</font> sinò els culers sou uns nazis i a sobre no sabeu el q sou si espanyols o catalans!!! <font color=red>perque</font> dintre de boixos i ha una barreja!!!

Au nazis salut!


El futbol no es questio de pressupostos company sino ara mateix el nastic tindria 0 punts recordau. Guanyar tots els partits es impossible, a mes te recordo que i a un equip am major pressupost i esta davall del barsa a la classificacio

Esta molt be guanyar a un gran pero com diu irureta i molts altres "solo son 3 puntos mas" i millor guanyar als rivals directes per laverage

#86 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2007 - 03:00

bé, primer de tot, saludar a tothom, ja que aquest és el meu primer missatge al fòrum, encara que fa temps que llegeixo i volia registrar-me! :P

Sobre el tema, la veritat és que l'espanyol no em cau gens bé, és una entitat que sense el Barça no és res, és el seu mirall, i amb qui ha d'ofegar tot el seu malestar per ser un equip de 2a. No entenc aquestes "rabietes" de nens petits del seu president, com tampoc entenc com encara parlen de la victoria amb el Barça, sembla que en tota la seva història no han fet res més que guanyar aquest partit al Barça (merescudament).

Apart, la seva afició és penosa, omplint de banderes espanyoles o amb simbologia feixista l'estadi Luís Companys, parlo de les brigades aquelles, però n'hi ha d'altres que es salven, no vull generalitzar massa.

Bé, una salutació a tothom! :wink:


Bahh típic comentari d'un cule

A mi, com a nastiker, seria un gran somni arribar a guanyar al Barça com valtrus vau fer!!! <font color=red>perque</font> no ho podem celebrar com una GRANDIOSA VICTORIA??? pels equips humils, digali Espanyol, Llevant... tenim uns altres objectius, el q us tindria q fer vergonya es a valtrus amb els presupostos q teniu i perdre algun partit!!! com esteu fent, empatant contra el BETIS :lol: :lol: i després us creieu els amos del mon!!

I parlant de seguidors, jo vaig estar a Montjuic, i Brigades serien uns 50 com a molt!!! En canvi tota la resta del estadi sumaria molts més pericos, per 4 matats no s'ha de representar a tota una afició!!! <font color=red>perque</font> sinò els culers sou uns nazis i a sobre no sabeu el q sou si espanyols o catalans!!! <font color=red>perque</font> dintre de boixos i ha una barreja!!!

Au nazis salut!


Pel que dius, no sé si entens gaire de futbol o no. Que té a veure el presupost? Per aquesta regla, el LLeida és molt més humil que el Nàstic i l'EspaÑol junts. Avui en dia, qualsevol equip et pot guanyar, ara un equip amb 11 jugadors amb molta preparació física, és molt complicat guanyar-lo.

Respecte a les aficions, si al partit del Barça vas veure 50 Brigades, crec que tampoc veus gaire bé, eh?i pots dir qualsevol cosa dels Boixos, però al Camp Nou no veuras banderes franquistes o creus gamades, i si banderes catalanes i estelades, i com a mínim, el que pots fer, és no insultar a tota l'afició del Barça anomenant-los nazis.

Si la temporada de l' EspaÑol i el Nàstic, o de qualsevol altre equip, es abse en guanyar a Barça o Madrid, és un objectiu bastant pobre per una temporada, i dir-te, també, que jo sóc del Barça, però abans de tot del Lleida.

Au, salut i sort a 1a! :wink:

#87 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 enero 2007 - 12:27

¿diferencia entre un fascista catalan ,español,frances, etc.....,?.
hay grupos ultras con delitos de muerte ,boixos,brigadas,ultra sur,frente atletico, :?: que diferencia tienen son la misma escoria con diferente bandera. :?:

#88 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 26 enero 2007 - 09:45

La directiva de l-Espanyol esta formada per gent de CDC i UDC. A la del Barcelona hi havia un franquista.

#89 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 enero 2007 - 10:16

Pel que dius, no sé si entens gaire de futbol o no. Que té a veure el presupost? Per aquesta regla, el LLeida és molt més humil que el Nàstic i l'EspaÑol junts. Avui en dia, qualsevol equip et pot guanyar, ara un equip amb 11 jugadors amb molta preparació física, és molt complicat guanyar-lo.

Respecte a les aficions, si al partit del Barça vas veure 50 Brigades, crec que tampoc veus gaire bé, eh?i pots dir qualsevol cosa dels Boixos, però al Camp Nou no veuras banderes franquistes o creus gamades, i si banderes catalanes i estelades, i com a mínim, el que pots fer, és no insultar a tota l'afició del Barça anomenant-los nazis.

Si la temporada de l' EspaÑol i el Nàstic, o de qualsevol altre equip, es abse en guanyar a Barça o Madrid, és un objectiu bastant pobre per una temporada, i dir-te, també, que jo sóc del Barça, però abans de tot del Lleida.

Au, salut i sort a 1a! :wink:


Parlo del partit contra el Nàstic q eren 50 brigades, contra el barça no vaig estar :wink:

Molts culers anomenen a l'aficio del RCD Espanyol feixista i española, i a tots els q conec son més catalans q qualsevol culé!!! per tant si anomeneu als pericos per una penya feixista, també puc anomenar de NAZIS als culers per una penya nazi, no???

Vinga salut i sort ens veiem a Segona A




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos