Jump to content


Photo
- - - - -

Bravo Espanyol


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#21 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,919 posts
  • 0 topics

Posted 14 January 2007 - 03:59 PM

Akets k diuen k l'Espanyol es un ekip catala pos ---> :lol: :lol: :lol: , Em faltaria com 1000 dits mes a cada ma per contar les banderes españoles q vaig veure ahir , Merescut triomf del Espanyol , i si avui guanya el Sevilla trankils cules q no sacaba el mon .. estem amb un partit menys q de wañarlo ens fikariem a nomes 2 punts del Sevilla , i ja per el partit suspes per la disputa del mundialet de clubs per part del Barça ja i haura Eto'o i potser Messi i 100% segur Zambrotta (Menys mal pq Belletti es un coladero).

#22 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 14 January 2007 - 04:01 PM

No em vull imaginar els comentaris si el Barça hagués guanyat i algú hagués posat uns post celebrant-ho... en fi, tant criticar que només es parla del Barça i segurament es trobarien més posts oberts per criticar-lo que no per una altra cosa

#23 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 14 January 2007 - 04:09 PM

No em vull imaginar els comentaris si el Barça hagués guanyat i algú hagués posat uns post celebrant-ho... en fi, tant criticar que només es parla del Barça i segurament es trobarien més posts oberts per criticar-lo que no per una altra cosa


Nomes cal veure a la final de la champions un post dient felicitats barsa i 5 o 6 dien merda el barsa a guanyat, pero despres son els culers els que obren post provocant clar

#24 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,005 posts
  • 0 topics

Posted 14 January 2007 - 04:29 PM

el barça troba a falta massa el Deco una jugador que sap llegir molt be el partit...es mes important Deco que Ronnie

#25 Valfer

Valfer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 300 posts
  • 0 topics

Posted 14 January 2007 - 04:31 PM

A mi no m'agrada enfrentar-me amb ningú ni entrar en polèmiques però al Barça sols es fa referència quan està en mals moments. A més tan que es van criticar posts proculés, aquest post properiquito tampoc crec que sigui adient en aquesta web lleidatana. Per tant, penso que no correspon parlar d'un partit que enfronta a dos equips de primera que no tenen cap relació amb el Lleida i que sols serveix per crear polèmica i enfrontar lleidatans a causa de ser pro o anti culers. Aquesta és la meva opinió i la mantinc amb fermesa.

#26 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,919 posts
  • 0 topics

Posted 14 January 2007 - 04:34 PM

el barça troba a falta massa el Deco una jugador que sap llegir molt be el partit...es mes important Deco que Ronnie


Deco i Eto'o son les principals claus culers crec jo..

#27 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 14 January 2007 - 08:17 PM

el barça troba a falta massa el Deco una jugador que sap llegir molt be el partit...es mes important Deco que Ronnie


Deco i Eto'o son les principals claus culers crec jo..


Teniu raó, pero jo crec que el Barça s'hauria d'haver reforçat una mica en el mercat d'hivern. Mira el que ens va passar ahir a Montjuïc. A veure si aprenem de que no anem de sobrats.

VISCA EL BARÇA, VISCA EL LLEIDA I VISCA EL BALAGUER!!!!!!!!!

#28 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 14 January 2007 - 11:03 PM

Jo em vaig alegrar moltissim.

Tu dedicat a entrenar-te de linier... :wink:

#29 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 14 January 2007 - 11:26 PM

Sí, senyor! Molt bé per l'Espanyol... i molt bé per la pancarta que havia ahir a Sarrià que vorejava bona part d'un gol CATALUNYA ÉS MÉS QUE UN CLUB.

Que s'enterin els del Farsa que al món hi ha vida a part d'ells. Jo també em vaig alegrar molt, per la victòria d'un club català com és l'Espanyol i per la derrota d'un club anticatalà com és el Barça.

Llàstima d'avui del Sevilla... a veure si podem confiar amb el MAdrid i el València...

#30 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 14 January 2007 - 11:43 PM

(perdoneu per ficar el tema aquí pero es que mai m'havia fixat que no hi havia un post de primera, una critica per la web)

Doncs bé, ahir vaig estar enormement i perquè no dir-ho orgullós del triomf de l'Espanyol sobre la Farsa. Es en part, un triomf de tots el clubs catalans no barcelonistes. CATALUNYA ES MES QUE UN CLUB.

LA FARSA NO ES CATALUNYA SENYORS COM ENS VENEN.

ahir l'espanyol va humiliar la farsa, 3-1,

ENHORABONA PERICOS I MOLTISSIMES GRACIES


Doncs bé, avui he estat enormement i perquè no dir-ho orgullós del triomf del mallorca sobre el sevilla. Es en part, un triomf del club catala barcelonista. CATALUNYA ES MES QUE UN CLUB i si un d'ells guanya la lliga millor.

EL BARçA NO ES CATALUNYA, pero es un club de catalunya

avui el mallorca ha humiliat el sevilla que encara gracies que li han pitat un penal 1-2

ENHORABONA MALLORQUINS I MOLTISSIMES GRACIES







Perque e fet aixo? perque ara cada setmana estarem aixi, quan guanyi el barsa estarem callats perque? perque aixo es foro del lleida i els culers no expresemles victories aqui, en canvi quan perdi el barsa (curios 2 derrotes madrid i espanyol san publicat i no precisament a altres temes, i lunic cop que sa parlat una victoria contra el bremen al pobre enric bcn li vau dir de tot) la gent tornara a dir que catalunya es mes que un club i toma. JO proposo o parlar a altres temes i no es veurà o no parlarni mes perque cadascu es de l'equip qui es i es lleig. A mi no em demaneu que celebri una victoria de l'espanyol perque despres de lo del tamudo no puc ser de l'espanyol, lorgull de lleidatanisme mu impedeix, i valtres podeu ser pericos o anticulers i jo us respectare sempre que no aneu obrin posts com aquests perque sabeu perfectament que a l'hora de guanyar titols te mes possibilitats un que laltre, i tot el que heu dit se us pot posar (o no) en contra

#31 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,463 posts
  • 0 topics

Posted 14 January 2007 - 11:57 PM

perdona Tucho però els teus tiros van en una direcció contraria.

el que jo estic comentant es la derrota d'un altre club que no es el Lleida i per tant, un club rival.

el que tu vols comentar es la victoria d'un altre club.

a que ningu vindrà aquí a celebrar les victories del Lorca però si les derrotes perquè es un club rival.

espero que hagis vist per on vaig.

#32 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 posts
  • 0 topics

Posted 15 January 2007 - 12:25 AM

Sí, senyor! Molt bé per l'Espanyol... i molt bé per la pancarta que havia ahir a Sarrià que vorejava bona part d'un gol CATALUNYA ÉS MÉS QUE UN CLUB.

Que s'enterin els del Farsa que al món hi ha vida a part d'ells. Jo també em vaig alegrar molt, per la victòria d'un club català com és l'Espanyol i per la derrota d'un club anticatalà com és el Barça.

Llàstima d'avui del Sevilla... a veure si podem confiar amb el MAdrid i el València...


Sevilla, Madrid, València...
SI, si, grans clubs que respecten molt Catalunya...
Si us plau, no em feu riure.
Aquest antibarcelonisme barat fot pena.
El rencor aquest es molt dolent.

Jo sempre animaré a tots els clubs catalans, sempre avans que Madrids, Sevillas o Valencias... No fotem home, no fotem,

#33 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 posts
  • 0 topics

Posted 15 January 2007 - 12:31 AM

(perdoneu per ficar el tema aquí pero es que mai m'havia fixat que no hi havia un post de primera, una critica per la web)

Doncs bé, ahir vaig estar enormement i perquè no dir-ho orgullós del triomf de l'Espanyol sobre la Farsa. Es en part, un triomf de tots el clubs catalans no barcelonistes. CATALUNYA ES MES QUE UN CLUB.

LA FARSA NO ES CATALUNYA SENYORS COM ENS VENEN.

ahir l'espanyol va humiliar la farsa, 3-1,

ENHORABONA PERICOS I MOLTISSIMES GRACIES


Doncs bé, avui he estat enormement i perquè no dir-ho orgullós del triomf del mallorca sobre el sevilla. Es en part, un triomf del club catala barcelonista. CATALUNYA ES MES QUE UN CLUB i si un d'ells guanya la lliga millor.

EL BARçA NO ES CATALUNYA, pero es un club de catalunya

avui el mallorca ha humiliat el sevilla que encara gracies que li han pitat un penal 1-2

ENHORABONA MALLORQUINS I MOLTISSIMES GRACIES







Perque e fet aixo? perque ara cada setmana estarem aixi, quan guanyi el barsa estarem callats perque? perque aixo es foro del lleida i els culers no expresemles victories aqui, en canvi quan perdi el barsa (curios 2 derrotes madrid i espanyol san publicat i no precisament a altres temes, i lunic cop que sa parlat una victoria contra el bremen al pobre enric bcn li vau dir de tot) la gent tornara a dir que catalunya es mes que un club i toma. JO proposo o parlar a altres temes i no es veurà o no parlarni mes perque cadascu es de l'equip qui es i es lleig. A mi no em demaneu que celebri una victoria de l'espanyol perque despres de lo del tamudo no puc ser de l'espanyol, lorgull de lleidatanisme mu impedeix, i valtres podeu ser pericos o anticulers i jo us respectare sempre que no aneu obrin posts com aquests perque sabeu perfectament que a l'hora de guanyar titols te mes possibilitats un que laltre, i tot el que heu dit se us pot posar (o no) en contra


Estic totalment d'acord amb tu, company!
A mi hi han coses que envolten el Barça que em fan rabia, prova d'aixo es que vaig deixar el Barça en un segon pla (equip de la meva infancia pq soc de BCN) i m'he centrat en el Lleida. Pero d'aqui a aquest odi furibund. Una cosa es que la premsa catalana li faci massa rebombori i una altre es atacar d'aquesta manera a un club català que ha portat el nom de Catalunya a quotes on cap altre institucio ho ha fet.
A mi tb em cansa tant taladro mediatic pero no per aixo els tinc que odiar. Si fessin aixo amb el Lleida, molta gent ens agafaria mania, pero seria culpa nostres? No, quina culpa tindriem de que sempre parlessim de nosaltres?
En tot cas culpeu a la premsa generalista que nomes sap parlar del Barça`...

#34 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 15 January 2007 - 12:39 AM

perdona Tucho però els teus tiros van en una direcció contraria.

el que jo estic comentant es la derrota d'un altre club que no es el Lleida i per tant, un club rival.

el que tu vols comentar es la victoria d'un altre club.

a que ningu vindrà aquí a celebrar les victories del Lorca però si les derrotes perquè es un club rival.

espero que hagis vist per on vaig.


Perdona company pero la victoria del barsa hagues representat la derrota de l'espanyol, pero bueno tranquil que si vos compartim el foro en un desgavell tu celebres les derrotes del teu "rival" barsa i jo les derrotes del meu "rival" espanyol, qui creus qe haurà d'obrir mes posts tu o jo? jat dic jo que si ja un equip que odio mes que el madrid es l'espanyol, segur que odio igual l'espanyol que tu al barsa, pero la diferencia es clara:

quans posts e obert celebran una derrota de l'espanyol? e tingut moltes oportunitats duran lany i no o e fet per un respecte a una entitat que es lespanyol i perque aquest foro no es adient entrari i veure que la gent escriu coses d'equips que no juguen la nostra lliga

Et proposo que parlem del lleida o que si vos seguir debatin entre barsa i espanyol o madrid o sevilla o mallorca o betis u fem al apartat daltres temes, ja que el forum de segona a no crec que sigui el mes idoni

#35 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 posts
  • 3 topics

Posted 15 January 2007 - 08:40 AM

perdona Tucho però els teus tiros van en una direcció contraria.

el que jo estic comentant es la derrota d'un altre club que no es el Lleida i per tant, un club rival.

el que tu vols comentar es la victoria d'un altre club.

a que ningu vindrà aquí a celebrar les victories del Lorca però si les derrotes perquè es un club rival.

espero que hagis vist per on vaig.


molt ben dit VID, a buen entendedor pocas palabras bastan:

pels qi no ho hagin entes: el Barça es geograficament el rival mes poderos que te el lleida i el qe lluita dia a dia, gastanse molts diners, mels dels que faria falta en publicitat per a que la gent senrecordi una miketeta daquet club tan humil ques el lleida, i no tots es centrin am aquell club questa a 150 km de ksa nostra...

desgraciadament aqui a les terres lleidatanes hi ha mes getn del FARÇA que del Lleida, es molt trist i per aixo es el equip qe em de lluitar am mes ganes, i sempres ridiculitzarem les seves derrotes, avere si duna .. vegada la gent es dona conta que el Barça al lleida MAI a fet cap be. i SEMPRE a fet molt mal...

#36 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 posts
  • 3 topics

Posted 15 January 2007 - 08:45 AM

perdona Tucho però els teus tiros van en una direcció contraria.

el que jo estic comentant es la derrota d'un altre club que no es el Lleida i per tant, un club rival.

el que tu vols comentar es la victoria d'un altre club.

a que ningu vindrà aquí a celebrar les victories del Lorca però si les derrotes perquè es un club rival.

espero que hagis vist per on vaig.


Perdona company pero la victoria del barsa hagues representat la derrota de l'espanyol, pero bueno tranquil que si vos compartim el foro en un desgavell tu celebres les derrotes del teu "rival" barsa i jo les derrotes del meu "rival" espanyol, qui creus qe haurà d'obrir mes posts tu o jo? jat dic jo que si ja un equip que odio mes que el madrid es l'espanyol, segur que odio igual l'espanyol que tu al barsa, pero la diferencia es clara:

quans posts e obert celebran una derrota de l'espanyol? e tingut moltes oportunitats duran lany i no o e fet per un respecte a una entitat que es lespanyol i perque aquest foro no es adient entrari i veure que la gent escriu coses d'equips que no juguen la nostra lliga

Et proposo que parlem del lleida o que si vos seguir debatin entre barsa i espanyol o madrid o sevilla o mallorca o betis u fem al apartat daltres temes, ja que el forum de segona a no crec que sigui el mes idoni


per cert tucho tot bon lleidata sap qe historicament els equips qe mes be an fet al lleida son aquets 2...yo no els estimare mai, pq no son els meus clubs, pero estic obligat a no odiarlos pel be qe han fet al lleida

no obstan no justifico ni molt menys el qens van fer am tamudo...pero be la culpa el 90% la tenia el paco flores...

bes a la pagina del ASROC i mira les entrevistes i veuras el qet dic

#37 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • 0 topics

Posted 15 January 2007 - 12:44 PM

Visca l Espanyol!!!!

#38 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,585 posts
  • 1 topics

Posted 15 January 2007 - 12:56 PM

No puc entendre com hi pot haver tanta gent contenta que guanyi l'espanyol, encara que nomes sigui x haver guanyat al Barça.

L'Espanyol si que es el cancer de catalunya, que per no tenir no tenen ni camp a 3a haurien d'estar jugant contra el Balaguer aquella colla de roplegats. L'Espanyol ha estat i serà el filial del Madrid, que els hi donguin !!

#39 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 15 January 2007 - 02:47 PM

perdona Tucho però els teus tiros van en una direcció contraria.

el que jo estic comentant es la derrota d'un altre club que no es el Lleida i per tant, un club rival.

el que tu vols comentar es la victoria d'un altre club.

a que ningu vindrà aquí a celebrar les victories del Lorca però si les derrotes perquè es un club rival.

espero que hagis vist per on vaig.


Au, comencem a obrir posts celebrant que els nostres rivals perden... Omplirem el fòrum aviat. Ara mateix és més important pel Lleida una derrota del Benidorm, un empat del Terrassa, etc. que no una derrota del Barça.

#40 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,022 posts
  • 0 topics

Posted 15 January 2007 - 06:00 PM

per la victòria d'un club català com és l'Espanyol i


No ho deus dir per l' afició no?
Perque jo per la tele vaig veure moltes banderes espanyoles, si aixo es ser català no se...
Pero admeto que la victòria del dissabte contra el Barça va ser totalment merescuda i els felicito per aquest fet.

No se perque hi ha tant rencor en aquest foro contra el Barça. I a l' Espanyol no. Ells ens van fer un favor amb el Tamudo?
Es com si li donessis una joguina a un nen i l' endemà li prenguessis.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users