Ir al contenido


Foto
- - - - -

Crítica important.


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
9 respuestas en este tema

#1 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 08:09

Bé, escric aquest pots en Suggeriments a la web i tal...per fer una crítica molt important que alhora m'ha semblat vergonyosa de debò.... :evil:

És la seguent.....

A un post que es parlava "Municipal de Barbastre", no se perque, ni com, ni res, però salta un forero a dir que si els seguidors del Barbastro portessin banderes espanyoles hi hauríen alguns insults cap als seguidors del Barbastro...Vergonyós com algú pot pensar així...Vergonyós :evil:

Doncs bé, aleshores un altre company li ho ha recriminat i jo despres seguidament he donat el meu suport al company que li ho ha recriminat (no m'agrada donar noms, ho veureu a la paperera a un post que posa "brossa",posat pels moderadors).
Doncs bé, desgrasciadament, vergonyosament,lamentablement i anti-democràticament aquest post ha estat partit i aquest apartat tancat a la paperera...però aqui ve el problema que us plantejo...
Per que cullons poseu a la paperera la part que es criticava a aquesta persona per dir aquestes bestieses de si s'haurien d'insultar als seguidors que portessin banderes espanyoles del Barbastro, i en cambi a ell el post continui al seu lloc??( que això no es lo important francament,és el de menys)
Per que sou catalanistes oi?I clarooo, el que no es Catalunya i visca el catalnisme radical ja ho heu de suprimir oi?
Pues jo d'això en dic (i ja porto temps dient-ho, ja porto temps...), en dic MANCA DE LLIBETAT D'EXPRESSIÓ, així de clar, dit amb respecte i consideració però dit, perque si aquí dius algo que no agrada a alguns catalanistes ja els moderadors ho han de tancar??Doncs no senyors, doncs no, aqui tothom pot dir la seva, tant si és Espanya com Catalunya, si ets del Lleida, com si no ho ets,és igual, que jo sàpiga es un foro obert i espero no donar-me compte (que ja me'n he adonat) que es un foro manipulat, dit amb respecte, però prefereixo no callar-me perquè em considero lliure i no estic faltant el respecte a ningú per dir això que dic.... :wink:

Ho dic de bones i espero que la critica sigui constructiva (l'he feta amb bona fé i amb respecte), però si no es pot dir lo que un pensa val més plegar perque si et treuen la llibertat d'expressió ja no pots ser ningú.

I com a protesta, a partir d'ara.......Cambiaré el lenguaje de mis palabras, me dirigiré en lengua Castellana para dar a entender que esta web y en la UE Lleida, mi club de toda la vida, se da a entender que puedes pensar lo que te de la gana y que por supuesto en la UE Lleida se respetan todas las idelogias y maneras de pensar de cada uno de sus integrantes no sólo de esta web sino en general de la aficion de la UE Lleida.
No porqué unos señores sean de una manera de pensar el resto tenemos que pensar lo mismo,verdad?, o no es verdad?Cada uno es libre de expresar lo que quiera y en aquel post en concreto no ha habido libertat de expresión, posiblemente por mezclar ideologías (creo yo que sí :roll: ).

Muchas grácias por la atención, por favor, respeten mi manera de pensar,tomenselo cómo una crítica constructiva y mediten por qué suceden estas cosas que están sucediendo últimamente.

Buenas tardes y muchas grácias, espero y deseo que este post sea simplemente de manera contructivo.No busco nada más, si tengo más criticas les haré saber con mucho gusto :wink:

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 08:14

ho vaig fer jo, perque el tema s'estava desviant, a vere si parleu del que diu el post, no us doneu compte que aquestes anades de tema son les que embruten el foro.


PD: lleidaok ara nomes cal que et fasis una foto en pilotes i seras com l'Albert Rivera, candidat de Ciudadanos.

#3 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 08:20

Mira un dels charnegos de catalunya xdxdxd.

#4 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 08:20

No te lo discutí Shinji01 y te di mi apoyo y no estuviste errado, pero hay que sacarlo todo y no solo una parte, entiendes verdad? :wink:
La ultima cosa que querría es que os tomárais mal mi critica, pero estoy en mi derecho de hacerla,verdad?

P.D:jajajaj, buena esa :lol: , aunque va a ser que no, jajjajaa.Aunque ha sido una broma simpática por tu parte, jejeje :wink:

#5 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 08:22

Parla en catala q no t'entenem charnegooo jajajaj

#6 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 08:29

I com a protesta, a partir d'ara.......Cambiaré el lenguaje de mis palabras, me dirigiré en lengua Castellana para dar a entender que esta web y en la UE Lleida, mi club de toda la vida, se da a entender que puedes pensar lo que te de la gana y que por supuesto en la UE Lleida se respetan todas las idelogias y maneras de pensar de cada uno de sus integrantes no sólo de esta web sino en general de la aficion de la UE Lleida.
No porqué unos señores sean de una manera de pensar el resto tenemos que pensar lo mismo,verdad?, o no es verdad?Cada uno es libre de expresar lo que quiera y en aquel post en concreto no ha habido libertat de expresión, posiblemente por mezclar ideologías (creo yo que sí :roll: ).

Muchas grácias por la atención, por favor, respeten mi manera de pensar,tomenselo cómo una crítica constructiva y mediten por qué suceden estas cosas que están sucediendo últimamente.

Buenas tardes y muchas grácias, espero y deseo que este post sea simplemente de manera contructivo.No busco nada más, si tengo más criticas les haré saber con mucho gusto :wink:


Sobre la primera part no mi vull posar, tu tindras els motius o si mes no tu o sabras.
Pero aixo de parlar en castella? 8O trobo de rabieta de nen petit.
Que jo sapiga en aquest foro a mai ningu se la discriminat ni per parlar en castella ni en angles ni en zulú!

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 08:35

jo estic per parlar en basc o angles, queda mes progre d

#8 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 08:52

de fet qui no coneix al mikicog al carpin i demes que parlen castella i ningu els diu res, com molt be diu en MaNu_GiNoBiLi es una rabieta de nen petit pero be d'aquests ja ni han pasat uns quants per aqui entre jimmis extremenyos i demes, el problema no es que parlin castella que com he dit ja ni han que parlen castella i no sels hi ha dit res, sino que ho facin per tocar els collons o per fer la rabiet de nen petit xdxdxdxd com has dit tu apa que cada recapaciti les rucades que ha anat dient.

#9 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 09:02

lleidaok com s'et nota que ets de barcelona, xq no tens ni pajolera d'escriure un castellà decent, i uses molts mots i grafies corresponents al català central i no al nord-occidental xD

#10 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 18 diciembre 2006 - 09:50

Axó es important???
Puc obrir un post dient el que va passar amb els insults que va rebre un senyor gran que anaba sol?? li van dir putos catalanes etc....em vaig ficar a defensar-lo i va intervenir la GC.. en fin...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos