Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida-At.Madrid la temporada 2000/01


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#1 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2006 - 07:37

Us situo, partit UE Lleida-Atlètic de Madrid, segona volta, nosaltres ja descendits a 2aB per desgràcia la jornada anterior o l'altra.
Ens visita un At.Madrid que necessita imperiosament la victòria per continuar escalant posicions per acabar mínimament tercers per pujar a 1a divisió de nou (finalment no ho van fer, gràcies a que tan sols van empatar aquí, curiós :lol: ).

Doncs bé, a la segona part, un espectador (que estava molt aprop d'on erem nosaltres al lateral-baixa) doncs en una pilota despejada pel Petete Corra del At.Madrid, l'home enlloc de donar-li suaument, al home no se li acudeix altra forma que fotre-li la pilota en tota la cara (i expressament a sobre :lol: ),allìo va ser l'ostia!!

Tan ho va ser que durant la setmana seguent parlaven més d'aquest senyor que no pas que l'At.Madrid es deixava l'ascens al Camp d'Esports de Lleida. :lol:

Us recordeu d'aquest fet? 8)

#2 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 15 diciembre 2006 - 08:33

Us situo, partit UE Lleida-Atlètic de Madrid, segona volta, nosaltres ja descendits a 2aB per desgràcia la jornada anterior o l'altra.
Ens visita un At.Madrid que necessita imperiosament la victòria per continuar escalant posicions per acabar mínimament tercers per pujar a 1a divisió de nou (finalment no ho van fer, gràcies a que tan sols van empatar aquí, curiós :lol: ).

Doncs bé, a la segona part, un espectador (que estava molt aprop d'on erem nosaltres al lateral-baixa) doncs en una pilota despejada pel Petete Corra del At.Madrid, l'home enlloc de donar-li suaument, al home no se li acudeix altra forma que fotre-li la pilota en tota la cara (i expressament a sobre :lol: ),allìo va ser l'ostia!!

Tan ho va ser que durant la setmana seguent parlaven més d'aquest senyor que no pas que l'At.Madrid es deixava l'ascens al Camp d'Esports de Lleida. :lol:

Us recordeu d'aquest fet? 8)


jo no, la veritat... per cert van quedar 1-1, no?? y practicament van dir adeu a l´ascens a primera..

#3 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 15 diciembre 2006 - 08:39

Jo no ho recordo això. No se quina premsa llegeixes o mires però els que mirava jo parlaven del partit i de les primes rebudes pel lleida, no de la pilotada

#4 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2006 - 08:51

Jo si men anrecordo ere un home vell va surti a tots els Tedeliaris jo si men anrecordo.

#5 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2006 - 09:00

Uns dels partits més guapos que recordo, per pena meva tot el gol Nord era ple del Frente Altético, tot ple com quan el Lleida estava a Primera però ple de penya roig i blanca.

Al final del partit volia demanar autogràfs als del Atletico, però em vaig quedar rodejat pels mossos i tota la penya dels colchoneros, davant el seu atocar.
Tots cridant hijos de puta, als jugadors, primer no deia res i quan em van veure vaig crdar " LLEIDA" i que curiós tot el frente Atlético va cridar Lleida als seus jugadors. A part de mercenarios e hijos de ****. Després jo els vaig ajudar també insultant al Toni ( sempre l'he trobat un pessetero, marxar de l'Espanyol perquè allí cobrava més), i contra el Cerezo, i després contra els mossos, cantaven algo com: " Muerete mozó muerete, hijo de puta Cerezo hijo de puta,.....".

Una gran tarde, després alavant als jugadors del lleida i encara em van dir si tornava cap a Madrid, després els vaig dir que era del Atlético però que vivia a Catalunya.

Me van dir adios i van marxar.
Amb mi es van portar molt bé.
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

#6 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2006 - 09:09

Cre que aquet partit va ser televisat per el Canal Plus pel mitgdia no.?¿

#7 josemigol

josemigol

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2006 - 09:35

Si si brutal... aquell iaio no va tornar la pilota durant una estona... i com que el partit era vital per l'atelético em pensava que els del Frente Atlético saltaríen i l'escanyarien una bona estona... jo sincerament vaig pasar por "aliena" durant una estona, amb aquella penya no hi ha massa tranquil.litat vagi on vagi... Pero quin ambient i quin colorido... uff

Per cert, va jugar en Kiko (si no recordo malament va marcar) i en Fernando Torres, que per aquell temps ja era la figurilla del equip...

#8 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2006 - 10:40

va ser televisat pel plus aixo del senyor no em ve a la memoria pero lo que men enrecordo es que l'atletic al escalfar el jugadors del lleida la seva aficio ens va comensar a cantar a 2na b a 2na b...

#9 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2006 - 11:09

Sempre m'en recordo d'aquell partit per que no hi vaig poder anar!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


M'En recordo que el feien pel Plus, i com jo no el tenia el veia codificat xDDD Amb les rallotes negres aquelles que hi ficaven. :D

#10 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 15 diciembre 2006 - 11:50

Era impresionant veure gairebé mig camp d'esports de gent d'un equip la ciutat del qual esta a 500 kms de distància. Aquell dia crec que ha estat l'únic que no em va fer gràcia que el Lleida puntués tot i que vaig celebrar el nostre gol suposo que per l'impuls de veure la pilota dins de la porteria però també vaig aplaudir el seu gol i no em sabia greu perdre aquell partit. Un equip con l'atlético no pot estar a segona A

#11 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2006 - 11:02

que guapo va ser aquell partit!!! jo vaig tenir la sort de pugueri ser... es va jugar al migdia (com heu dit segur que el debien televisar...), van empatar i m'enrecordo que casi els guanyem a l'ultim minut... amb una centrada rasa desde la banda i Josemi a porteria casi buida va fallar...(no hi va arribar per un pel)

#12 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2006 - 11:07

i tambe va ser impresionant la multitud de seguidors que hi havia de l'atletic

#13 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2006 - 12:05

am aquell partit ja estavem descendits i recordo el guardiola, que al marcar el gol el renaldo li va recriminar que no li dediques al public, com a un acte honoresc.

#14 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 16 diciembre 2006 - 12:18

am aquell partit ja estavem descendits i recordo el guardiola, que al marcar el gol el renaldo li va recriminar que no li dediques al public, com a un acte honoresc.


Encara no haviem descendit, hi havia una petita possibilitat

#15 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2006 - 12:25

am aquell partit ja estavem descendits i recordo el guardiola, que al marcar el gol el renaldo li va recriminar que no li dediques al public, com a un acte honoresc.


Encara no haviem descendit, hi havia una petita possibilitat


vols dir?? a mi em sembla que si e. em semlba que va ser després del partit al camp del Badajoz on vam perdre 1-0 i vam descendir matematicament.

#16 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 16 diciembre 2006 - 12:54

Encara no estavam descendits. Recordo perfectament (era a lateral tocant a Gol Nord) que arrel del que va fer aquell home, part del fons del Atlético de Madrid (sector frente Atlético) van començar a cantar-li "hijo de puta, vas a morir". Un gran ambient, una gran afició, de les millors que ens han visitat massivament, juntament amb la del Osasuna.

#17 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2006 - 01:13

jo em sembla que si que estavem descendits pero no u puc afirmar...

#18 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2006 - 02:57

Jo no crec que estesem descendits, jo nestic segur vam perdre les opcions la jornada anterior perden 1-0 aixo si no se contra qui

Lo d'aquell espectador va ser un cla exemple del que no sa de fer dins d'un camp, timagines que aixo li fan a barbastro al pablo sierra? diriem que aquell aficionat es un desgraciat no? pos aqui tambe

#19 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 07:15

Si que estàvem descendits oi tant que sí!!(per Santa Desgràcia es clar,però descendits ho estàvem ja des de l'anterior jornada :cry: ).

Ilerdense, si no saps o no recordes algo amb exactitut no difamis ni me digos quina premsa llegeixo perque porto molts anys anant al Camp d'Esports i sé perfectament del que miro al Camp d'Esports i de quin partit estic parlant, si no, no hagues obert aquest post ok?? :evil: :evil:

I si, pels que pregunten si era o no pel Plus...Sí, era pel Plus a les 12 del migdia, en un matí assoleiat i amb bastanta caloreta ja a la capital del Segrià, ja es notava la caloreta ja....I sí, el gol Nord ple de seguidors de At.Madrid (Frente Atletico sobretot) i es van portar la mar de bé, no ens van dir res al Lleida ni als seguidors del Lleida i van ser molt i molt critics, i amb tota la raó del món amb els jugadors del At.Madrid, però moltissim..... :roll:

Que bé m'ho vaig passar aquell dia, jajajaja :lol: , llàstima que vam baixar a 2aB perque francament aquell partit va ser genial!!!

#20 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2006 - 09:42

Jo no crec que estesem descendits, jo nestic segur vam perdre les opcions la jornada anterior perden 1-0 aixo si no se contra qui

Lo d'aquell espectador va ser un cla exemple del que no sa de fer dins d'un camp, timagines que aixo li fan a barbastro al pablo sierra? diriem que aquell aficionat es un desgraciat no? pos aqui tambe


La temporada 2000-01 vam baixar matematicament el dia que vam perdre com tu molt ve dius 1-0 al camp del Badajoz. El mateix equip contra qui l'any 92-93 vam pujar a primera.

Tens tota la raó si alló li haguessin fet al Pablo Sierra o qualsevol altre jugador lleidatà no vull ni pensar la cantitat d'insults que li hauriem propinat!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos