Jump to content


Photo
- - - - -

Quin gol del lleida heu celebrat amb mes bojeria?


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#1 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,073 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 11:22 AM

Jo el k recordo k vai saltar com un boig, va ser el gol de l'empat en la promocio d'ascens a 1a contra sporting k va marcar roa al ultim minut i me sembla k amb la ma, tot i k despres va kedar amb no res, recordo k tothom va sortir del camp d'esports com si haguessim guanyat, unes cares d'alegria k eren massa!!!

#2 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 30 July 2004 - 11:32 AM

jo recordo el de la promoció contra l'sporting que li van feig una morrejada a una noia del davant (mai més l'he vist pel gol nord) i amb tres col.legues vam anar corrent al gol sud a fotre una sessió de butifarres als capullos(eren molts capullos) de xixon que van venir...però també recordo el segon gol del Anderssen contra el putomadriz que vaig perdre casi el coneixement...el madrit amb buyos,michels i companyia , que fort!!!!!

#3 Mariano Azcona

Mariano Azcona

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 11:35 AM

Sí! Sí!
Jo recordo celebrar amb bogeria el 2-1 contra el Madrid.
També l'empat amb el Gijón!
I el primer contra el Badajoz!
I el gol de Crusat a Lleó!!!!

#4 Caufa

Caufa

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 12:09 PM

El 0-1 al Camp Nou de Jaime Quesada a la 93/94 i un gol d'Amavisca contra el Figueres a la 91/92.

#5 torre

torre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 147 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 12:12 PM

si voleu q us digui la veritat el gol amb mes emocio fa ven pok, al menys per a mi... vaser el primer gol de lezaun el dia del ascens. va ser impresionant, per fi sortiem del puto pou de 2b!!!!!

#6 Escoda07

Escoda07

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 12:13 PM

El de Xabi Gracia contra el Badajoz, llavors em vaig creure de veritat que pujàvem a primera.

#7 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,585 posts
  • 1 topics

Posted 30 July 2004 - 12:24 PM

El primer del dia de l'ascens va ser molt guapo, i el del madrid a kasa tambe, (tots 2) pero el que potser recordo amb mes emocio va ser l'ultim contra la cultural al seu camp.

#8 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 30 July 2004 - 12:28 PM

El 0-1 al Camp Nou de Jaime Quesada a la 93/94 i un gol d'Amavisca contra el Figueres a la 91/92.


el figueres....quins records

#9 Baali

Baali

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 14 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 12:44 PM

allo si k eren derbis, venga a repartir llenya i tort i a dret...
com disfrutaba quan guanyavem akells mamons, i kuan van baixar... :twisted:

ara t'expulsen per no res... pero bueno... 8)

#10 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 01:50 PM

jo el gol k va fer crusat al camp de la cultural, mai mavie tornat tan boig am un gol. vec k molts teniu gols de kuan tave a primera i tal, pero es k jo tenia 7 anys! jeje

#11 edunak

edunak

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 01:56 PM

el mes recent el de crusat al camp de la cultural,
tb el d nakor d cap contra el español

#12 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 02:07 PM

0-1 al camp nou! encara veig venir la pilota cap als que estavem darrera de la porteria de busquets... oooh quin xut! crec que mai s'ha sentit tanta gent junta celebrar un gol del lleida en un estadi :lol:
Ah, i el del andersen al madrit també deu ni do!! jijiji

#13 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,249 posts
  • 1 topics

Posted 30 July 2004 - 02:27 PM

Darrerament el 0-1 contra la Cultural i tots els gols contra el Celta B durant el dia de l'ascens. En anys anteriors... doncs tampoc em puc recordar molt, però un gol q m'enrecordo q vaig celebrar molt també, va ser el primer gol q li vam marcar a Las Palmas, l'any abans de descendre, on ens jugavem pujar a primera. Aquella nit es va punxar i es va acabar empatant a 1.

#14 candemor

candemor

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 03:55 PM

El orgasme mes gran de la meva vida es haver celebrat el 0-1 al camp Nou per dos motius:

- vam tenir que anar al camp del barça amb la penya barcelonista de lleida( encara q ens van tractar molt be) no oblidaré mai que gent de la ciutat de lleida abans fos del barça que del lleida,ademés vam fer una porra i tothom ficava 5-0, 6-0, 4-0 i nosaltres per fotre vam ficar 0-1, vam guanyar 6000 pts i quan vam arribar al autocar havieu de veure la cara de capullos que feien tots i nosaltrers celebrant-ho com a bojos

- el altre motiu es haver vist la cara del gaspart de subnormal que feia odiant al lleida,q sempre l´ha odiat,allò per mi va ser orgsmic


Un altre gol va ser al ascens del lleida a primera divisió, els 3 gols van ser inovidables, encara recordo q a la celebració a la paeria vam pujar a dalt del autocar del lleida i quasi ens matem

#15 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 03:59 PM

BUF POS SOBRETOT EL O-1 A LEON ALLO TENIA SABOR A 2ªA RECORDO EL CAMPEONES CAMPEONES DE LA GRAN AFICIO K VAM VIATJAR FINS ALLA. I UN ATRE POS EL 2º CONTAR EL CELTA B ALLO JA DONAVA LA TRANKILITAT PERK AMB UN GOL NINGU SABIA EL K PODIA PASSAR... :D PER FI EL LLEIDA RECUPERAT A LA SEVA LLIGA, OSTI ARA K MENRECORDO UN GOL DEL RENALDO CNTRA EL ATLETICO MILLOR NO RECORADRO PERO JASTAVEM AL POU PERO VAM FOTERLOS MOLT PERK ELLS NO VAN PUJAR A 1ª

#16 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,070 posts
  • 9 topics

Posted 30 July 2004 - 05:20 PM

Jo el de Jaime Quesada el vai celebrar molt pero llavors era petit. Més recentment aquell gol de simeon al Camp d'Esports contra l'Osasuna que ens acostava una mica més a primera divisió (llàstima del robatori del Extremadura que sino...). I com no, el de Crusat al camp de la Cultural.

#17 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,005 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2004 - 06:01 PM

jo el gol + celebrat va se el segon contra el celta-b ja k ya tabam a segona i tb encara k era mol petit el segon kontra el madrid ncara boto ara kuan el vec en video

#18 crack

crack

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 posts
  • 0 topics

Posted 31 July 2004 - 12:05 AM

Ahi stem!!!
Minut 91 a la grada... Lleida 0- Osasuna 0. Casi un miler de persones del osasuna al gol sud...el partit li queda poc per acabar...Fran retalla a un jugador per la banda dreta, centra remata Simeon no sap com i la pilota a la xarxa!!! Gollllllllll!! Tots els jugadors dins de la porteria celebran el gol...la aficio celebran i els pobres dels de l´Osasuna es van kedar gelats.
Hi ha la foto del llibre que van publicar aquell que fa temps van donar...en akella foto surt com els jugadors celebren el gol i com la grada exclata....un de akells soc jo!!!
Gols de Quesada i altres de Primera els celebrava pero no amb molt entusiasme ja que era petit.
Adwssssssssssssssssssss

#19 kusfo

kusfo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 posts
  • 0 topics

Posted 31 July 2004 - 12:50 AM

Ahi stem!!!
Minut 91 a la grada... Lleida 0- Osasuna 0. Casi un miler de persones del osasuna al gol sud...el partit li queda poc per acabar...Fran retalla a un jugador per la banda dreta, centra remata Simeon no sap com i la pilota a la xarxa!!! Gollllllllll!! Tots els jugadors dins de la porteria celebran el gol...la aficio celebran i els pobres dels de l´Osasuna es van kedar gelats.
Hi ha la foto del llibre que van publicar aquell que fa temps van donar...en akella foto surt com els jugadors celebren el gol i com la grada exclata....un de akells soc jo!!!
Gols de Quesada i altres de Primera els celebrava pero no amb molt entusiasme ja que era petit.
Adwssssssssssssssssssss


Joer, i tant!!!!!, quin golas!!!!!, ens posavem liders de 2 amb aquell gol!!!, que bo!!!!; casi me ofegava despres de celebrarlo

#20 nononano

nononano

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 614 posts
  • 0 topics

Posted 31 July 2004 - 09:29 AM

kuan he llegit el gol contra osasuna se m'ha ficat la pell de gallina. la gent k + o - haviem estat callada xq veiem k el partit el perdriem, com vam saltar amb el gol al minut 90 i pico. smblavake el lleida podie ser de primera xo al final...
ara akesta temporada no s xq pero vaig saltar com un boig a l'empat a casa al minut 95 contra l'hercules ( vaig correr fins a baix a fer butifarra al nano x pesetero i en general a l'hercules k no si jugaven res xo com celebraven els gols)
tb el 0-1 a castello, em vaig tornar boig.
i el 0-1 a lleo, simplement no m'ho creia.



VISCA EL LLEIDA!!!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users