Ir al contenido


Foto
- - - - -

las palmas


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#1 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 06:42

no se s'hi s'haura publicat pero, he sentit rumors de que Abramovich vol intentar comprar aquest club, algun en sap alguna cosa mes?

#2 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 07:08

Aquest rai. El que fa por es l'altre.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#3 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 08:58

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



SALUT I PESSETES I FORÇA VAQUES CEGUES

#4 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 12 diciembre 2006 - 09:02

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



SALUT I PESSETES I FORÇA VAQUES CEGUES


I aquestes sortides de tema a que venen? 8O :roll:

#5 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 09:06

El Abramovich pot compra el club que vulgui.

#6 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 09:25

Bones sentiment_ blau, com va la vida?

Ara feia temps que no escrivies, i m'ha fet gracia veure't per aquí.
NO ho dic en segones ni res, és més prefereixo veure't a tu pel foro que segons en qui.

Això és una expressió, molt bona a la societat en que vivim:

Salut: la cosa més important per anar vivint

Pessetes: estem a una societat molt materialista en que l'objectiu és fotre al pròxim per guanyar diners. Si un cau i no pot viure, se l'esclafa fins que la palme. Això sí avans de palmar-la se li fa firmar un document o testament que tothom és queda el benefici, o els bens del mort.

I lo de força vaques cegues que cadascú ho interpreti com vulgui!!! :lol: :lol:

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 09:28

Bones sentiment_ blau, com va la vida?

Ara feia temps que no escrivies, i m'ha fet gracia veure't per aquí.
NO ho dic en segones ni res, és més prefereixo veure't a tu pel foro que segons en qui.

Això és una expressió, molt bona a la societat en que vivim:

Salut: la cosa més important per anar vivint

Pessetes: estem a una societat molt materialista en que l'objectiu és fotre al pròxim per guanyar diners. Si un cau i no pot viure, se l'esclafa fins que la palme. Això sí avans de palmar-la se li fa firmar un document o testament que tothom és queda el benefici, o els bens del mort.

I lo de força vaques cegues que cadascú ho interpreti com vulgui!!! :lol: :lol:


eh tio, aki nomes les parides bones, les dolentes publicales a la paperera, que ja em pasare a llegirles xD

PD: Va sortir al marca fara unes setmanes, pero sembla que al final el Las Palmas s'ha negat a vendre.

#8 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 09:58

Ei moderador, moderador, això No és una parida.
Poder te penses que perquè ets el moderador ets l'autoritat com los mossos...
Jo ja sóc prou consient del que ha d'anar a la papelera i el que no, si se'm pregunta i de bona fe, a que bé l'expressió jo li contesto o es que això per tu ja es una parida...
Ja t'ho he dit antes en un post, hauràs de ser molt imparcial i no dir que aquestos text i altres són parides.

I no em vull cremar, però no m'agradat el comentari, res més!!!

Una salutació:
Cucurutxu!!!

#9 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 10:08

El Abramovich pot compra el club que vulgui.

hi estic d'acord, pero no s'interesa en tots... per lo que es veia volia que tots el jugadors del filial del chelsea nessin a jugar a las palmas, ja que segons ell que els filials puguin jugar a la lliga normal es tot un luxe.

#10 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 10:08

shinji tens tota la rao del mon....

#11 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 10:48

Per el Lleida se podrie interesar no.?¿

#12 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 10:52

Per el Lleida se podrie interesar no.?¿

prefereixo que no ens portin una tropa d'inglesos de 20 anys...

#13 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 11:11

no en te prou amb el chealse???

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 11:50

Ei moderador, moderador, això No és una parida.
Poder te penses que perquè ets el moderador ets l'autoritat com los mossos...
Jo ja sóc prou consient del que ha d'anar a la papelera i el que no, si se'm pregunta i de bona fe, a que bé l'expressió jo li contesto o es que això per tu ja es una parida...
Ja t'ho he dit antes en un post, hauràs de ser molt imparcial i no dir que aquestos text i altres són parides.

I no em vull cremar, però no m'agradat el comentari, res més!!!

Una salutació:
Cucurutxu!!!


doncs si la teva expressio no es una parida ja em diras que es xD

PD: Sere imparcial a l'hora de borrar i editar posts, pero no a l'hora de contestarlos.

PD2: Si el Las Palmas el compra el Abramovich, en 5 anys el vec en quierbra un altre cop, al igual que al Alaves, joguines trencades de nens capritxosos amb les butxaques plenes de calers i amb ganes de donar la nota.

#15 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 diciembre 2006 - 10:51

Es podria oferir el Lleida. No seria la primera vegada que un multimilionari compra el Lleida (encara que l'altra vegada va ser un multimilionari lleidatà).

Al miki roque aquell l'hauriem d'haver cedit al chealse i no al liverpool. No tenim cap altre juvenil per cedir al Chealse? seria una forma de que l'Abramovic aquest es fixi en nosaltres

#16 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 diciembre 2006 - 03:41

Es podria oferir el Lleida. No seria la primera vegada que un multimilionari compra el Lleida (encara que l'altra vegada va ser un multimilionari lleidatà).

Al miki roque aquell l'hauriem d'haver cedit al chealse i no al liverpool. No tenim cap altre juvenil per cedir al Chealse? seria una forma de que l'Abramovic aquest es fixi en nosaltres

podriem desfer l'acord amb el barça i cedir-los'hi a nuno!xD

#17 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 13 diciembre 2006 - 03:54

Es podria oferir el Lleida. No seria la primera vegada que un multimilionari compra el Lleida (encara que l'altra vegada va ser un multimilionari lleidatà).

Al miki roque aquell l'hauriem d'haver cedit al chealse i no al liverpool. No tenim cap altre juvenil per cedir al Chealse? seria una forma de que l'Abramovic aquest es fixi en nosaltres


Creus que som nosaltres els qui triem a quin equip "cedim" els nostre juvenils???? Vols dir que no son ells els que "s'enduen" les nostres perles???

Fem una cosa, per que no cedim a Unai al Inter de milà i que ells, com a compensació, ens deixin a Adriano una temporada, ara que no esta gaire bé!.

#18 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 diciembre 2006 - 05:36

Es podria oferir el Lleida. No seria la primera vegada que un multimilionari compra el Lleida (encara que l'altra vegada va ser un multimilionari lleidatà).

Al miki roque aquell l'hauriem d'haver cedit al chealse i no al liverpool. No tenim cap altre juvenil per cedir al Chealse? seria una forma de que l'Abramovic aquest es fixi en nosaltres


Creus que som nosaltres els qui triem a quin equip "cedim" els nostre juvenils???? Vols dir que no son ells els que "s'enduen" les nostres perles???

Fem una cosa, per que no cedim a Unai al Inter de milà i que ells, com a compensació, ens deixin a Adriano una temporada, ara que no esta gaire bé!.


Crec que és ben clar que m'equivoco en la manera d'expressar-me, debia estar pensant en una altra cosa i he escrit això.

No soc ruc com penses company. Dintre de la broma volia dir que en comptes d'haver anat al Liverpool el Miqui podria haver anat al Chealse. Lo de la cessió com ja he dit deu ser perquè debia estar pensant en una altra cosa; un simple lapsus. És evident que no cedim ningú.

#19 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 13 diciembre 2006 - 07:20

A mi no m'agrada la idea que un multimilionari estranger es faci amb el control de l'equip. Tot i que Abràmovitx de moment ha fet un Chelsea gran deixant treballar els tècnics (aquest any això ha canviat una mica, dubto que Ballack i Sheva fossin les dos grans preferències de Mourinho) no sé si algú sap quina és la balança de pagaments del club: la més deficitària del futbol mundial. I algú que no té cap "apego" sentimental cap al club el pot deixar tirat en qualsevol moment i portar-lo a la ruina.

#20 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 diciembre 2006 - 07:28

A mi no m'agrada la idea que un multimilionari estranger es faci amb el control de l'equip. Tot i que Abràmovitx de moment ha fet un Chelsea gran deixant treballar els tècnics (aquest any això ha canviat una mica, dubto que Ballack i Sheva fossin les dos grans preferències de Mourinho) no sé si algú sap quina és la balança de pagaments del club: la més deficitària del futbol mundial. I algú que no té cap "apego" sentimental cap al club el pot deixar tirat en qualsevol moment i portar-lo a la ruina.


Balança que equilibren en concepte de contractes publicitaris i demés




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos