Ir al contenido


Foto
- - - - -

Luis Cesar destituit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#1 xen

xen

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2006 - 11:32

La directiva del nastic ha fet fora a Luis Cesar. (Quin gran error!)M'encantaria veure a aquest gran entrenador en un futur proxim entrenant a Lleida

#2 xen

xen

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2006 - 11:41

perdo, m'havia equivocat d'ubicacio

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2006 - 11:47

Crec que es un error per part del Nastic. En comptes de fer fora a Luis, tenien que haver fitxat ara al mercat d'hivern.

Xavier Bartolo i Kiko Ramírez seran els entrenadors provisionals. Bartolo es un ex-jugador del Lleida.

#4 xen

xen

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2006 - 11:50

Crec que es un error per part del Nastic. En comptes de fer fora a Luis, tenien que haver fitxat ara al mercat d'hivern.


Penso el mateix. Els equips recent pujats sempre fan el mateix. Mantenen l'entrenador les primeres jornads i despres el fan fora fent-lo responsable de les derrotes i humillant-lo. La culpa en aquests casos no es de niingu, equips petits amb jugadors humils es el desti que tenen, baixar , i l'entrenador no en te la culpa generalment, es més crec que mantenint-lo es tenen més possibilitats de salvació

#5 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 12:12

Que un entrenador implanti la seva filosofia.. estara potser entre 5 i 10 jornades per a que es noti.

L'ascens del nàstic va ser el premi a una regularitat en una categoria molt igualada, la mateixa temporada que va perdre 0-7 contra el Barça a la copa Catalunya.

Els hi proposo el Bonachera per salvar la categoria. :lol: :lol: :lol: ara el Lleida nomes té que fer veure que el vol fichar per a que s'interessin per ell....

#6 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 12:25

Desitjarli molta sort a bartolo pero penso que es un error fer fora luis cesar, lunic entrenador que a pujat a primera am el nastic am 50 i pico anys

Es com si a la tercera derrota haguessim destituit mane

Gracies luis cesar pel que has fet pel futbol català, laficio del nastic segur que no tolvidarà mai

Ojala tinguessim un entrenador aixi aviat naltres

#7 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 12:28

Ojala tinguessim un entrenador aixi aviat naltres


A lo millor ja el tenim i no el valorem :roll:

#8 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 12:31


Ojala tinguessim un entrenador aixi aviat naltres


A lo millor ja el tenim i no el valorem :roll:


Quant dic aixi vui dir un entrenador que recordem en tota la historia qe ens pugi de categoria, potser serà miñambres pero haurem desperar minim al juny de 2007 per saberu, no e dit que no pugui ser ell

#9 ivaxter

ivaxter

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 01:14

Jo despres de molts partits donantli suport a luis cesar avui ja no ho puc fer. Ha fet un onze massa extrany, fent experiments, canvis extranys i ha de saber consciensciar a l'equip de que quan rebi un gol no es desmoralitzi.
Feia ja 1 mes i mig que cada partit del Nastic era una final i si els resultats no surten el mes facil es fer fora l'entrenador.
Per cert que ja han dit la gent molts noms i un és david vidal.
Potser el Nastic ha comes un error com va estar a punt de fer l'any passat l'Espanyol amb Lotina pero dubto molt que si continues LC aixo ho pugues aixecar algu (ara la pregunta és, ho aixecarà un altre? qui sap, la plantilla ha demostrat que te qualitat, el que falta es posar-la a la practica be)

Mai l'oblidarem a Luis Cesar pero potser haguès estat millor que al juny haguès marxat, i haguès quedat be amb un final molt bo, no com ara que el final ha estat enegrit

#10 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 11:15

La culpa sempre es del entrenador pero moltes vegados no ho es. I el Nástic crec que fa una "GRAN CAGADA" al destituir al seu entrenador. El problema es que son una banda, la plantilla es molt dolenta per jugar a la primera divisió, perque si el Buades ha de portar el joc de l'equip JO, JO (perque aquest tio no seria , segons la meva opinió, titular a molts equips de segona B,) i si no hi ha material, no es pot treballar. S'hauria de fitxar al mercat d'hivern alguns jugadors (sobre tot un bon porter), perque s'en van a segona de cap.

Recordo unes paraules de gent del Nastic dient que no tindrien els mateixos errors que el Lleida. No seran molts més i baixaran més ràpid.

#11 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 11:21

La culpa sempre es del entrenador pero moltes vegados no ho es. I el Nástic crec que fa una "GRAN CAGADA" al destituir al seu entrenador. El problema es que son una banda, la plantilla es molt dolenta per jugar a la primera divisió, perque si el Buades ha de portar el joc de l'equip JO, JO (perque aquest tio no seria , segons la meva opinió, titular a molts equips de segona B,) i si no hi ha material, no es pot treballar. S'hauria de fitxar al mercat d'hivern alguns jugadors (sobre tot un bon porter), perque s'en van a segona de cap.

Recordo unes paraules de gent del Nastic dient que no tindrien els mateixos errors que el Lleida. No seran molts més i baixaran més ràpid.

#12 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 11:33

GRAN ERROR FER FORA LUIS CESAR!!!

#13 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 11:41

Soc el únic que pensa que es podria agafar a Luis Cesar al mercat d hivern?

#14 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 11:49

Soc el únic que pensa que es podria agafar a Luis Cesar al mercat d hivern?


Jo tb penso el mateix

#15 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 12:37

Soc el únic que pensa que es podria agafar a Luis Cesar al mercat d hivern?


Crec que no es possible que un entrenador estigui a dos equips una mateixa temporada, no recordo on ho vaig sentir, potser ho vaig entendre malament

#16 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 12:57

La directiva del nastic ha fet fora a Luis Cesar. (Quin gran error!)M'encantaria veure a aquest gran entrenador en un futur proxim entrenant a Lleida



a mi també m'agradava molt, el que passa es que potser l'equip no s'ha degut adaptar a primera divisió, si pensem que fa molt poc estave a Segona B

#17 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 12:58

Jo no segueixo gaire el Nàstic, però crec que és un gran error fer fora la persona que ha creat la plantilla.

Crec que le problema del Nàstic es centra a la Porteria ( ni Bizarri ni Ruben Perez valen res, ahir els tres gols són culpa d'un porter insegur)!!

La defensa tampoc val res, ni Llera, ni Buades, i a vegades l'ex del Barça David García!!!

Clar que la mala sort ha estat la lesió de Oscar López i l'eliminació de la copa amb el Valladolid...

Del mig camp en amunt és equip de primera, però si abaix estant malament a dalt... ( UNA BONA DEFENSA ÉS UN BON ATAC, al revés ja es veu a Tarragona...)

Clar que ja canviarà la sort, Valverde no sap entrenar i té sort, la mica que li ha faltat a Luís Cesar, ara podríeu fitxar a David Vidal que ha lleida va donar un rendiment excel·lent :wink: :wink: :wink:

#18 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 03:00

Soc el únic que pensa que es podria agafar a Luis Cesar al mercat d hivern?


Crec que no es possible que un entrenador estigui a dos equips una mateixa temporada, no recordo on ho vaig sentir, potser ho vaig entendre malament


Un entrenador destituït pot entrenar a un altre equip a la temporada que l'han fet fora sempre i quan no sigui de la mateixa categoria.

Podem fitxar perfectament a Luis Cesar nosaltres.

#19 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 03:03

Soc el únic que pensa que es podria agafar a Luis Cesar al mercat d hivern?


Crec que no es possible que un entrenador estigui a dos equips una mateixa temporada, no recordo on ho vaig sentir, potser ho vaig entendre malament


Un entrenador destituït pot entrenar a un altre equip a la temporada que l'han fet fora sempre i quan no sigui de la mateixa categoria.

Podem fitxar perfectament a Luis Cesar nosaltres.


Ok no u sabia estava mal informat

#20 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 06:30

Jo també soc de la opinió que es un gran error ja que crec que Luis Cesar es un gran entrenador, el que pase que la plantilla es limitada per estar a primera, es molt dificil aguantar a primera i mes si tens pressupostos baixos.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos