Ir al contenido


Foto
- - - - -

Mort el pare de Carles Puyol


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 09:35

El millor jugador lleidatà del moment acaba de sofrir la mort del seu pare amb un accident laboral

El padre de Carles Puyol fallece en un accidente laboral
20:24 3/11/2006 Redacción


Carles Puyol pasa por unos malos momentos


Josep Puyol, padre del capitán del FC Barcelona, ha fallecido esta tarde en un accidente laboral en Sarroca de Bellera (Pallars Jussà)


imprimir enviar foro valorar aumentar texto disminuir texto Según informan fuentes de los Bombers de la Generalitat de Catalunya, Josep Puyol, de 56 años, ha fallecido sobre las 16.57 horas de esta tarde al caerle encima una máquina retroexcavadora que conducía. Las causas del accidente aún no se conocen y sólo se sabe que el padre del jugador barcelonista hacía trabajos de adecuación de un camino situado en la zona conocida como "Prat d'Or".

Hasta el lugar se han desplazado un helicóptero medicalizado y otro del Departamento de Interior con personal del Grupo de Ayuda de Actuaciones Especiales de los Bombers de la Generalitat. La zona donde se ha producido el accidente es de difícil acceso y ello ha obligado a la participación también en el rescate del cuerpo de seis vehículos terrestres de los bomberos.

Carles Puyol ha conocido la noticia nada más llegar a La Coruña, a donde se había desplazado con el equipo para jugar mañana contra el Deportivo. Es por ello que el jugador ha decidido regresar de inmediato a Barcelona, donde se le espera esta misma noche y será, lógicamente, baja para el partido del sábado contra el Deportivo.



Tot els meus respectes per tota la familia Puyol i amics i per tota la Pobla de Segur, en pau descansi

#2 Valfer

Valfer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 300 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 09:39

Una gran perdua... Descansi en pau k s'ho mereix. Dono el meu suport a tota la familia Puyol. Ànims. :(

#3 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 09:43

Descansi en pau.


Lo que em sorpren el seu fill amb els milions que guanye el pare continui treballant.

#4 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 09:57

Anims Carles

#5 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 10:09

anims a tota la familia

#6 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 10:25

Anims a tots i que descansi en pau.

#7 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 10:30

Anims a carles i a tota la familia

#8 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 10:40

Ànims a la família Puyol i que descansi en pau.

#9 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 10:45

Que descansi en pau.

#10 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 11:05

Trista noticia que afecta molt a una gran persona i una bona familia. Anims a la familia.

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 11:08

Descansi en pau.


Lo que em sorpren el seu fill amb els milions que guanye el pare continui treballant.


ja veus, pero a vegades hi ha gent que necessita treballar per sentir-se util.
Pero be, pobre Puyol, esperem que aixo no afecti al seu gran nivell.

#12 Ilerlleidata

Ilerlleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 402 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 11:22

anims tot el forum os anima a tu i a la tea familia.

#13 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 11:48

Ànims Carles!Que descansi en pau!!

#14 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2006 - 01:28

Jo tambe dono anims a en Carles i tota familia i amics per la perduda d'una vida molt important per ells. Pero per altra part me sap greu per la ma de gent que perd familiars, ja sigui per accident, malalties o el que sigui i pel simple fet de no ser "famoses" se les te en l'oblit,i aquesta gent si que pateix, ja que a en Carles ara mateix li sortiras suports per tot arreu, en canvi les persones anonimes patiran soles.

#15 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2006 - 03:21

Jo tambe dono anims a en Carles i tota familia i amics per la perduda d'una vida molt important per ells. Pero per altra part me sap greu per la ma de gent que perd familiars, ja sigui per accident, malalties o el que sigui i pel simple fet de no ser "famoses" se les te en l'oblit,i aquesta gent si que pateix, ja que a en Carles ara mateix li sortiras suports per tot arreu, en canvi les persones anonimes patiran soles.


Exacte per aixo quan doneu "tristes noticies" sobre jugadors "famosos" la veritat que mes indeferent, perque com molt be diu el Ilerlleida milers de persones moren al dia per raons sumament greus com son les guerres, fam o sida.
Aquests milers de persones per a mi son mes importants que els jugadors o familia de jugadors, o en fi, persones o families de persones "famoses".

#16 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2006 - 09:01

Descansi en pau

#17 alturgell

alturgell

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2006 - 11:10

descansi en pau per sempre

#18 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2006 - 01:01

Dep, de quina forma mes repentina i trista

#19 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2006 - 01:08

Descansi en pau per sempre el Senyor Josep Puyol. I una abraçada ben forta a tota la seva família i amics de La Pobla de Segur.
Noticia molt sorprenent i mes encara les causes de l'accident que de moment, no se saben amb exactitut.
Lamentablement se més que ningu de vosaltres probablement que es perdre un familiar en un accident laboral i és molt trist, més per lo inesperat i perquè estava realitzant la seva labor, em refereixo al meu tiet Toni, que l'he perdut ara no fa més de tres mesos i sobretot la meva tieta encara no s'ha repòst de la seva gran pèrdua :cry: :cry:

Per això agraeixo, encara que em faci ràbia, les paraules que ha escrit una persona referent a que totes les pèrdues son importants i que les persones que son mes "anònimes" de vegades, s'ho ténen que passar soles, i és molt trist. :cry:

#20 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2006 - 01:59

El més sentit condol a en Carles i a tota la familia.
Que reposi en pau.


Ànims Puyol en aquests moments tan difícils!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos