Ir al contenido


Foto
- - - - -

Samarreta de la nova temporada


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
29 respuestas en este tema

#1 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 octubre 2006 - 10:42

Algú em pot dir si és veritat que el Tot Blau tenen la samrreta de la nova temporada? Gracies

#2 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 octubre 2006 - 10:47

I algu sap si ja s'ha llençat la tovallola per trovar-li un sponsor principal?
Suposo que si estiguessin aprop de tancar un sponsor, s'esperien algo mes a vendre-la, per poder posar-lo a la samarreta a la venta, no?

#3 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 octubre 2006 - 10:51

Tens raó. Pero jo he llegit que ja la tenen a L botiga oficial. Jo soc de Barcelona pero soc del Lleida. També soc del Barça. Tinc una casa a un poble de Lleida. I tinc simpatia pel Lleida. A veure si pujem a primera i arriben les samarretes del Lleida a Barcelona. Aixi no he d'anar a Lleida a comprarmela.

#4 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 octubre 2006 - 11:21

sisi, jo al partit de la grama ja la vaig veure

#5 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 octubre 2006 - 11:59

Si que hi es!!
Als que tingueu de comprarla, compreu-la al club i no al unipreus que almenys la pasta que val se la quedi el club i no els estafadors del unipreus, que compren en mercats on els hi paguen 4 duros per el material que despres el venen 150 vegades mes car del cost inicial.
Aixi que els que la vulgueu comprar, feu-lo a la botiga que almenys tu agraïran els nostres delicats comptes bancaris.

#6 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 octubre 2006 - 02:03

sisisisi.
jo la estic esperant pk mi vaig fer posar nom.
sino ja la tindria.
40€
nom +5€
numero + 5€

#7 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 octubre 2006 - 04:59

sisisisi.
jo la estic esperant pk mi vaig fer posar nom.
sino ja la tindria.
40€
nom +5€
numero + 5€


sas si tenen talles per a nens?¿ xD

#8 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 29 octubre 2006 - 04:59

Jo a l'Unipreus vaig veure la segona equipació per només 10 €

#9 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 octubre 2006 - 12:12

Així enguany posen nom i número si la compres al Tot Blau? Mira! Ja sé què demanar pel cumple! Espero que en tinguin de la meva talla, que últimament només trobo samarretes per xiringuillos!

#10 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2006 - 09:26

sisisisi.
jo la estic esperant pk mi vaig fer posar nom.
sino ja la tindria.
40€
nom +5€
numero + 5€



el nom de Oscar R. no es el més adequat i més desprès del partit d'ahir.... mira que n'hi ha de noms

#11 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2006 - 09:32

Crec que la botiga de TOT BLAU s'escapa de les mans del senyor que la porta, hi ho explicaré:

1.- el material carissim: un xandal oficial d'un equip de primera divisió, d'hivern, val de 60 a 70 euros.
Aqui una camiseta oficial 40.

2.- no hi ha material d'hivern, i la veritat es que ahir ja feia fred al camp d'esports.

3.- ara que s'atansen les festes: nadal, reis.... molta som la gent que busquem coses relaciones a les aficions de l'altra persona.... però es que... no tenen res... que regalarem un llapis, un clauer, un pin...

4.- no hi ha talles.

5.- per a nens petits d'un o dos anys no tenen l'equipació, jo desde l'any passat que l'espero.


En fi!!! Renovació de material. I preus més asequibles.


la última es que tenen exposat un xandal de fa 4 o 5 temporades i rebaixat costa 60 euros.....

#12 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2006 - 10:04

asley afegeixo un punt.

6- No hi ha afició

Es "lògic" el que hi ha i el que tenim, si la gent no ve al camp no compra, si la gent no compra no surt a compte fer tantes coses per a tanta poca gent. Si la cosa rutlla i la gent es va animant estic segur que la botiga tindra mes coses.

#13 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 octubre 2006 - 10:49

asley afegeixo un punt.

6- No hi ha afició

Es "lògic" el que hi ha i el que tenim, si la gent no ve al camp no compra, si la gent no compra no surt a compte fer tantes coses per a tanta poca gent. Si la cosa rutlla i la gent es va animant estic segur que la botiga tindra mes coses.


Hi ha poca afició.. però si la poca que hi ha no la cuiden... l'any passat no vaig poder comprar una trista bufanda del Lleida per fer un regal de Reis... això sí que no és normal!

#14 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2007 - 07:54

asley afegeixo un punt.

6- No hi ha afició

Es "lògic" el que hi ha i el que tenim, si la gent no ve al camp no compra, si la gent no compra no surt a compte fer tantes coses per a tanta poca gent. Si la cosa rutlla i la gent es va animant estic segur que la botiga tindra mes coses.


Hi ha poca afició.. però si la poca que hi ha no la cuiden... l'any passat no vaig poder comprar una trista bufanda del Lleida per fer un regal de Reis... això sí que no és normal!


A mi la temporada passada me va passar algo semblant volia comprar una bandera i no en tenien i la dependenta del TOT BLAU em va dir que no creu que li arribessin, algú sap si aquest any ja n'hi tenen?

#15 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2007 - 08:08

asley afegeixo un punt.

6- No hi ha afició

Es "lògic" el que hi ha i el que tenim, si la gent no ve al camp no compra, si la gent no compra no surt a compte fer tantes coses per a tanta poca gent. Si la cosa rutlla i la gent es va animant estic segur que la botiga tindra mes coses.


Hi ha poca afició.. però si la poca que hi ha no la cuiden... l'any passat no vaig poder comprar una trista bufanda del Lleida per fer un regal de Reis... això sí que no és normal!


A mi la temporada passada me va passar algo semblant volia comprar una bandera i no en tenien i la dependenta del TOT BLAU em va dir que no creu que li arribessin, algú sap si aquest any ja n'hi tenen?


Jo m'he de comprar una bufanda perque hem fa vergonya dir que no en tinc cap! Algo mes de material si que podrien tindre i si que es vendria. El que podrien fer es montar un xiringuito a l'entrada del camp com es feia abans, allo si que molava! Jo que era un crio sempre volia que me compresin algo! Segur que molts nens apretarien els seus pares per a comprar-se algo.

#16 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2007 - 08:17

asley afegeixo un punt.

6- No hi ha afició

Es "lògic" el que hi ha i el que tenim, si la gent no ve al camp no compra, si la gent no compra no surt a compte fer tantes coses per a tanta poca gent. Si la cosa rutlla i la gent es va animant estic segur que la botiga tindra mes coses.


Hi ha poca afició.. però si la poca que hi ha no la cuiden... l'any passat no vaig poder comprar una trista bufanda del Lleida per fer un regal de Reis... això sí que no és normal!


A mi la temporada passada me va passar algo semblant volia comprar una bandera i no en tenien i la dependenta del TOT BLAU em va dir que no creu que li arribessin, algú sap si aquest any ja n'hi tenen?


Jo m'he de comprar una bufanda perque hem fa vergonya dir que no en tinc cap! Algo mes de material si que podrien tindre i si que es vendria. El que podrien fer es montar un xiringuito a l'entrada del camp com es feia abans, allo si que molava! Jo que era un crio sempre volia que me compresin algo! Segur que molts nens apretarien els seus pares per a comprar-se algo.



Doncs si, recordo que el dia del partit de Copa contra el Valencia n'hi van ficar una per l'exterior de Gol Sud, un amic meu es va compra una bufanda dels Xuts xD

#17 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2007 - 08:27

Algú em pot dir si és veritat que el Tot Blau tenen la samrreta de la nova temporada? Gracies


Aquest dia vaig estar a la tenda i crec que si que la tenen, de totes maneres si vols t'ho confirmo després del próxim partit.

#18 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 17 enero 2007 - 09:15

Doncs si, recordo que el dia del partit de Copa contra el Valencia n'hi van ficar una per l'exterior de Gol Sud, un amic meu es va compra una bufanda dels Xuts xD


Si, aquell dia jo tb em vaig comprar una bufanda, encara que despres se la vaig cambiar a un seguidor de l'Elx.

#19 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2007 - 09:20

jo me'n recordo que quan era petit i venia amb el meu pare a veure autentics partidassos com amb el Osasuna on en aquells temps no hi havia problemes de poc public, hi havien un parell de paradetes a la paret del Gol Sud. Allò creava afició i passant pel davant sempre compraves algo, les trompetes blaves, de bufandes n'hi havia més d'una, que ara només n'hi venen una, i qualsevol cosa relacionada.

#20 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2007 - 10:00

En aquestes parades que dieu el meu pare hem va comprar la meva primera bufanda del lleida que encara porto ara. Estarie be posar-ni una almenys els dies de partit.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos