Ir al contenido


Foto
- - - - -

Historia Camp d'Esports


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
27 respuestas en este tema

#21 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2007 - 05:31

qui no recorda el gol sud amb xops entre la grada?

ami m'agradaria si fos posible veure una foto d'aixo!

#22 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 25 febrero 2007 - 06:00

Quan anava al futbol que em portava el meu pare féiem una foguereta amb ramilla i diaris a Gol Sud sota els xops i cóiem aringades i pa torrat durant el futbol.

#23 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2007 - 08:38

Quan anava al futbol que em portava el meu pare féiem una foguereta amb ramilla i diaris a Gol Sud sota els xops i cóiem aringades i pa torrat durant el futbol.

ajajaj quin espectacle era na a veure el lleida abans!! :D

#24 hool_uell

hool_uell

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 febrero 2007 - 05:28

Quan anava al futbol que em portava el meu pare féiem una foguereta amb ramilla i diaris a Gol Sud sota els xops i cóiem aringades i pa torrat durant el futbol.




A si? Jejejeje.

#25 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 febrero 2007 - 06:00

]

Molt Bé :wink: Gracies :) Per cert 1 any van tarda en fer les cabines deunido es Masa temps :cry: Bueno ara el Nostre camp es un dels Mes grans del grup 3 :P


És el mes gran, perque Miniestadi li queda poca vida... (Demolició del Mini per renovar el Camp Nou :cry:)


Be, el mes gran es el RICO PEREZ, on juga l'Alacant... Sí, ja se que molts direu que en realitat aquest es el camp de l'Hercules, i que aquest juga a Segona A, pero bueno...
A mi el MINIESTADI no em sembla mes gran que el Camp d'Esports, ni molt menys, el que si pot ser es que tingui alguns seients mes perque està mes condensat (aprofiten mes els corners del camp per ficar seients, en canvi, naltros no, es un camp mes a l'anglesa).

#26 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 febrero 2007 - 06:08

El camp del Lleida esta mal fet a collons...

#27 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2007 - 03:08

Encara recordo l´ampliació del 93 quan s´intentava fer del Camp d´Esports la nova Anoeta i resultà que no es va poder fer rodó <font color=red>perque</font> la il.luminació artificial estava massa arrelada al terra i era massa costós treure-la, <font color=red>tambe</font>´es van tenir que fer els tres grans forats de General <font color=red>perque</font> si no els veïns dels xalets no podien rebre senyal de televisió i per últim i no per això menys important, la tribuna es va fer massa curta... per això si vas a Tribuna Baixa et continues mullant si plou...

Bravo l´arquitecte que va fer l´obra...crec que va ser el mateix que va fer la canalització del Segre que quan baixa una mica d´aigua s´ha s´inunda tot xDDDDD


Mira el costat positiu... no tenim pista d'atletisme!



NOMES FALTARIA AIXO

#28 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2007 - 03:14

tambe teniam un MANOLO EL DEL BOMBO A GENERAL




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos