Ir al contenido


Foto
- - - - -

gol nor una sola veu


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
37 respuestas en este tema

#1 darky

darky

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2006 - 09:21

kuan el lleida juga al seu estadi
el gol nor es una sola veu
al jovent no ya qui el pari
aixo ya hu saven a tot arreu !!!!

saurie de aplicar una mica mes aque cantic!!! no tenim perque unir les penyes pero si que unirnos una mika mes per animar al nostres lleida que en el fons es lo important !!!!

sempre anarkohooligans!!!

salut

#2 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 07:26

estic am tu! yo estava al canto de la Festa blava, i quan a la 2a part els ilergetes van comensar a fer soroll, en lloc de intentar seguir els seus cantics per fer tot gol nord el mateix soroll, van comensar a cridar altres coses, i em vaig sentir indignat pq realment cridaven coses x cridar....i van comensar a tocar el bombo....

es notava qe semblava un concurs abere qina penya animava mes...i no crec qem danar am aqests concurs...

realment lultim partit: ILEREGTES 2a PART --> un 10 !!!!

#3 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 07:27

perdoneu, com qe estic dubtan, i ara nose qi eren la penya qe estava al meu canto, es la penya qe te un bombo qe fica IMUR, esq em sona algo tb de noseqe de lo marraco....

wueno un de les 2 penyes eren....la del bombo IMUR...

#4 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 07:32

Lo Marraco Imur.

#5 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 08:24

Nosaltres estem al mig de totes les penyes i nomes veig que quan la Festa blava o els Rudes Lleida o l'Imur o nosaltres mateixos comencem a tocar el bombo animant, tots segueixen menys els Ilergetes i viceversa. Nosaltres seguim a qualsevol que comenci a animar ja que es el nostre "cometido", però fem el que podem perque som poquets.... Amb això vull demanar que siguem tots una i que quan algu comenci a animar, tot el gol nord segueixi ja que es el que ens toca fer. Lo de penya de penyes nomes va funcionar un partit, a veure si som capaços de tornar-ho a fer i reanimar el gol nord i tots a una!!! Fem que el gol nord sigui una FESTA i no un "pique" i animem tots a una!!!!! Visca el LLeida!!!! :D

#6 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 11:04

Nosaltres estem al mig de totes les penyes i nomes veig que quan la Festa blava o els Rudes Lleida o l'Imur o nosaltres mateixos comencem a tocar el bombo animant, tots segueixen menys els Ilergetes i viceversa. Nosaltres seguim a qualsevol que comenci a animar ja que es el nostre "cometido", però fem el que podem perque som poquets.... Amb això vull demanar que siguem tots una i que quan algu comenci a animar, tot el gol nord segueixi ja que es el que ens toca fer. Lo de penya de penyes nomes va funcionar un partit, a veure si som capaços de tornar-ho a fer i reanimar el gol nord i tots a una!!! Fem que el gol nord sigui una FESTA i no un "pique" i animem tots a una!!!!! Visca el LLeida!!!! :D


Penso = k tu tio. Pero també s'ha de tenir en compte de que hi ha persones que no volen que al gol nord anem tots a una, i no parlo de rudes lleida...

#7 RAMCAR68

RAMCAR68

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 11:38

EL QUE PASSE AQUI,NO HO HE VIST EN CAP LLOC.
HI HA UNES 500 PERSONES AL GOL NORD,ENGLOBADES EN DIFERENTES PENYES,I ES LA OSTIA !!,CADASCUN VA AL SEU ROLLO.
AIXI NO ES POT ANIMAR,NI FER RES DE RES.
AVEURE SI ALGU,DE UNA VEGADA,FICA UNA MICA DE ORDRE I DE UNIO,I ES POT ACONSEGUIR UNS CANTICS UNIFICATS,PERQUE ,POCS QUE SOM,ALMENYS QUE ESTEM TOTS A UNA.




VISCA EL LLEIDA

#8 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 12:01

Es dificil aquesta unió quan un parell "que no saben anar pel món" (amb això ya sabeu qui vui dir) es dediquen a fer pintades en contra nostra (de RUDES LLEIDA) a les parets del camp d'esports com per exemple el passat dissabte a la tarda després del partit.

Yo ya els hi dic amb aquestos 2, que siusplau que amb 27 i 28 anyets que teniu ya es una edat per deixar de fer aquestes cosetes !! Amb 16 anys, pues encara... Pero jo ja tinc una edat per posar-me al vostre nivell.

Si no ens enfadarem perque feu aquestes criaturades, pero collons, que teniu una edat, eh M.OB I cia? Venga, que va sent hora de deixar les rabietes infantils, els sprais, robar pancartetes i banderetes valencianes aixi com inventar-se historietes i menjar txutxeries... i començar a pensar que heu de ser ben aviat uns homes fets i RESPONSABLES pares de familia.

#9 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 01:14

HI HA UNES 500 PERSONES AL GOL NORD,ENGLOBADES EN DIFERENTES PENYES,I ES LA OSTIA !!,CADASCUN VA AL SEU ROLLO.
AIXI NO ES POT ANIMAR,NI FER RES DE RES.


Aquesta és la mateixa sensació q tinc jo.
És una mica ridícul q hi hagi 5 penyes amb 5 integrants cada penya i no hi hagi cap q canti lo mateix.
El gol nord ara mateix fa pena. :evil:

#10 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 17 octubre 2006 - 02:42

Per mi gol nord no fa pena, independentment si son 5 10 ó 15 a cada penya l´important es que hi son, el problema es dels que no li son.

Per d´altra banda si hi ha bona voluntat entre tots gol nord pot tornar a ser el que era , una sola veu, i format pel número de penyes que siguin....
I torno a repetir si es parla d´aquest debat es pot treure un resultat possitiu..
Recordem que estem a segonaB i que a Lleida hi ha molts "xaqueteros".

Visca el Lleida!!!!!!

#11 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 octubre 2006 - 03:05

Es dificil aquesta unió quan un parell "que no saben anar pel món" (amb això ya sabeu qui vui dir) es dediquen a fer pintades en contra nostra (de RUDES LLEIDA) a les parets del camp d'esports com per exemple el passat dissabte a la tarda després del partit.

Yo ya els hi dic amb aquestos 2, que siusplau que amb 27 i 28 anyets que teniu ya es una edat per deixar de fer aquestes cosetes !! Amb 16 anys, pues encara... Pero jo ja tinc una edat per posar-me al vostre nivell.

Si no ens enfadarem perque feu aquestes criaturades, pero collons, que teniu una edat, eh M.OB I cia? Venga, que va sent hora de deixar les rabietes infantils, els sprais, robar pancartetes i banderetes valencianes aixi com inventar-se historietes i menjar txutxeries... i començar a pensar que heu de ser ben aviat uns homes fets i RESPONSABLES pares de familia.


Si vosaltres feu càntics insultant gent després no us queixeu del que us fan a vosaltres... I del tema inventar-se històries, no diré res ja.

I a lo que anava el post, seria positiu unificar càntics, però fer-ho "improvisant" al camp al mateix moment és bastant complicat, mentre uns animen a un costat no senten el que passa deu metres a la vora.

#12 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 03:41

El que hem de fer es molt senzill, si qualsevol penya comença a cantar qualsevol cançó les altres penyes, í els que no son penyes, l'únic que hem de fer es continuar i ajuntar bombos i veus. Llavors si que farem terror!!! I les diferencies que hi pugui haver entre la gent, jo us demano que les deixeu a al porta del camp però a fora, així entre tots ajudarem al nostre Lleida que ara els hi fa molta falta. Espero que el proper diumenge a casa la cosa canvii i anem tots a una d'una PVTA vegada!!!!!!!!!!! Visca el Lleida i la UNIO de penyes!!!!

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 03:47

Es dificil aquesta unió quan un parell "que no saben anar pel món" (amb això ya sabeu qui vui dir) es dediquen a fer pintades en contra nostra (de RUDES LLEIDA) a les parets del camp d'esports com per exemple el passat dissabte a la tarda després del partit.

Yo ya els hi dic amb aquestos 2, que siusplau que amb 27 i 28 anyets que teniu ya es una edat per deixar de fer aquestes cosetes !! Amb 16 anys, pues encara... Pero jo ja tinc una edat per posar-me al vostre nivell.

Si no ens enfadarem perque feu aquestes criaturades, pero collons, que teniu una edat, eh M.OB I cia? Venga, que va sent hora de deixar les rabietes infantils, els sprais, robar pancartetes i banderetes valencianes aixi com inventar-se historietes i menjar txutxeries... i començar a pensar que heu de ser ben aviat uns homes fets i RESPONSABLES pares de familia.


Jo vaig vere que havien pintades vostres a les parets del camp d'esports ( no e vist les que van fer en contra vostra) A mi me fa molta rabia que ara de repen critiquis que se robin pancartes, que se robin banderetes.. i encanvi estic segur que si no fosin els ilergetes qui ho van fer o... si valtres encara estiguesiu dins de ilergetes, tot aixo no ho criticaries, sino que mes aviat ho defensaries, ja que no et vaig vere mai criticant el robar la bandera als del Castello l'any pasat, encanvi ara ja ho has tret 2 o 3 cops amb el que va de any. Sigues mes imparcial. Quan dius que n'hi han uns que no volen la unio de penyes o algo aixi... et refereixes a alguna penya en concret??? Estic fart de enfrontaments entre penyes d'un mateix equip i a sobre de una mateixa "ideologia"!! Els ilergetes, almenys que jo sapiga, si que seguim els cantics creats en els diferents punts de l'estadi que jo sapiga, osigui que a nosaltres no cal que ens senyaleu. Espontani, tu ja sas qui soc i ja sas mes o menys com soc, a mi me dona igual el que haigui passat entre vosaltres i qui tu ja sas, jo seguire saludant a tothom pq a mi ningu m'ha fet re i jo tindre la mateixa actitud amb uns que amb altres, pero siusplau, a l'hora d'escenificar uns fets no senyalis a una gent pel simple fet de ser qui son i per haver tingut discrepancies amb ells. Criticals quan tambe criticaries als teus amics. Perque jo dels Rudes tambe recordo algunes coses dins el camp d'esports, i lo ultim que penso fer es anar recordan-les per crear malrotllo. El mateix et demano.

#14 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 05:24

perdoneu, com qe estic dubtan, i ara nose qi eren la penya qe estava al meu canto, es la penya qe te un bombo qe fica IMUR, esq em sona algo <font color=red>tambe</font> de noseqe de lo marraco....

wueno un de les 2 penyes eren....la del bombo IMUR...

el bombo de lo marraco a la segona part el bam deixa a uns crios de 12 anys amics nostres k akells no sen enteren si uns criden una cosa o una altra i per lunic k feien amb el bonbo es pikarse avere ki li foteie mes fort quen el bombo el tenim els de la penya lo marraco et puc asegura k intentem seguir tot elñ k kanteu les altres penyes i quan nosaltres tokem alguna cosa tambe e de di k la resta de gen si sol suma

#15 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 octubre 2006 - 07:30

la millor penya la que hi ha a la part alta de lateral, porten una pancarta blava amb l'escut gegant del Lleida i fora d'osties!!!


P.D. No se que collons pintava un tio amb la pancarteta sobre els presos d'ETA al Gol Nord... no embruteu el camp amb aquesta merda!!! :evil:

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 09:08

P.D. No se que collons pintava un tio amb la pancarteta sobre els presos d'ETA al Gol Nord... no embruteu el camp amb aquesta merda!!! :evil:



ea, aquest era jo i que? i jo no se que pinten a vegades els de certa penya que esta al lateral amb banderes del pais vei, jo portare la de Euskal Presoak, l'estelada o lo que vulga, sempre que no sigui res ofensiu cap a ningu, i crec que la bandera de Euskal Presoak només reivindica el dret dels presos bascos (i de tots els presos de dins l'estat espanyol) a estar en presons aprop de casa seva, ja que la dispersio de pres.o.s es totalment ilegal.

PD: tornant al tema, estic d'acord amb el company Ilerlleida, al gol nord no han de fer res piques personals, ja que molts no sabem de que va, i tampoc ens incumbeix gaire, xq anem a veure i a animar al nostre equip i no a buscar pikes amb les altres penyes.

D'una puta vegada, el gol nord ha de ser una sola veu!

#17 darky

darky

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 10:19

weno pel que vec tots estem dacort !! dons weno avere si aixo es demostres al camp naltres kom a grup de amics que anem a veure i animar el lleida seguim el cantic de totes les penyes i tot lo que es per animar al lleida !!!!


salut i visca el lleida


sempre anarkohooligan!!!

#18 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 10:41

Té raó en Munguit, gol nord no és ni crec que serà mai el que era, encara que ell es optimista i diu que si.

Quan jo vaig coneixer gol nord... amb les seves penyes... xarangues a cada partit, banderes immenses per sobre nostre.... tenia 13 anys i recordo com si fos ara que tots anaven a una...

Ara... a part de crits que crec que no toquen res amb el futbol i són discriminatoris, racistes i de molt mal gust... només es crida 3 o 4 vegades Lleida i ja està...

Sembla que no hi hagui motivació.

#19 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 octubre 2006 - 10:46

Racisme al Gol Nord?

#20 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 11:24

jo portare la de Euskal Presoak, l'estelada o lo que vulga, sempre que no sigui res ofensiu cap a ningu, i crec que la bandera de Euskal Presoak només reivindica el dret dels presos bascos (i de tots els presos de dins l'estat espanyol) a estar en presons aprop de casa seva, ja que la dispersio de pres.o.s es totalment ilegal.


I q collons pinta això al Camp d'Esports??? :roll:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos