Ir al contenido


Foto
- - - - -

Valoració del Lleida 2004/05


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 julio 2004 - 01:33

Els fitxatges q estan arribant crec q són interessants i molt prometedors, i tot i tenint en compte q no disposem de molts diners per fer-ho.

David Rangel crec q és un porteràs, ja q venint del València i havent disputat fins hi tot partits amb la sel·lecció espanyola inferior crec q ho demostra, ademés es farà la competència amb un altre bon porter, l'Edu.

Desprès també crec q Herrón és un jugador molt interessant i q pot ser de les revelacions de la lliga, ja q va ser dels millors defenses a Argentina.

També en Gerard Escoda, què dir d'ell q ningú de Lleida sàpiga?? No m'espero q faci aquelles corregudes per la banda q feia i q torni boig a mig equip rival però segur q seguirà fent un bon paper i q ademès aportarà veterania al equip, q sempre va bé.

Del fitxatge d'Arnal, és amb el q tinc més dubtes ja q no el conec, però esperem q faci molts gols.

I bueno per acabar amb el tema de fitxatges ara ens arriba aquest tal Olalla, q si l'any passat va arribar a debutar amb el primer equip del Madrid serà per alguna cosa...

Senyors, crec q les coses s'estan fent bé tot i q jo encara fitxaria a algú més per acabar de formar bé l'equip, sobretot intentaria com fós q tornès Crusat, és primordial.

Salut i Visca el Lleida!!!

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 julio 2004 - 01:40

Home, tenim una bona defensa, una delantera mes o menys efectiva i uns laterals amb velocitat i tecnica, i un mig del camp amb agressivitat, veterania i qualitat. Ara toca recuperar al Albert, ke te ke ser una peça clau per al nostre retorn a 2na A, i de Granero i Dorado ke sen sap??

Salut i Força Lleida!!!!!!!

#3 kusfo

kusfo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2004 - 02:11

Crec que el equip, sense tenir tampoc cap estrellasa, se esta fent força competitiu, sense anar a buscar tampoc el gastarse una pasta en rebotats de 1a

#4 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 julio 2004 - 02:00

El mig camp tb es mol bo. El ruben es un gran recuperador de pilotes i el Sergio es un crac qe revoluciona els partits. El piti tb compleix bastan b

#5 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 julio 2004 - 04:21

la davantera krec jo kens falle... lo nakor des de kes lesiona no es el mateix... lezaun es de ratxes, i arnal no se si es gaire golejador...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos