Ir al contenido


Foto
- - - - -

Gran gesto


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#1 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 01:25

El presidente de la U.E. LLEIDA, ha hecho entrega de una placa al sr. Jordi Guardila. Esto es grande, el futbol.

#2 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 01:51

Que hi ficaba a la placa.?¿

#3 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 02:06

Que hi ficaba a la placa.?¿


Per al criminalitzador, manipulador i xantatgista mes gran que a pasat mai pel Camp d'Esports!

#4 Junge

Junge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 93 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 03:54

peloteo innecessari

#5 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 06:04

Guardiola.

Suposo que sel deu voler guanyar, ja que en Guardiola no li ha tingut mai simpatia.

#6 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 06:12

un gran gest inútil!!

#7 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 06:14

tenin k conviure com tenen k feu crec k es mol millor k estiguin be k no pas malamen

#8 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 07:58

Dons m'agradaria que el 5% de la població de Lleida fos com el Guardiola i portes el Lleida al cor! Si molts fossin com ell tindriem el camp a petar! Crec que es mereix aquesta placa! Visca el Lleida!

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 09:04

Dons m'agradaria que el 5% de la població de Lleida fos com el Guardiola i portes el Lleida al cor! Si molts fossin com ell tindriem el camp a petar! Crec que es mereix aquesta placa! Visca el Lleida!


Si tots fosim com ell cada setmana el camp a petar de mocadors blancs!! Si porta 2 anys q ho critica tot!!!

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 10:48

Dons m'agradaria que el 5% de la població de Lleida fos com el Guardiola i portes el Lleida al cor! Si molts fossin com ell tindriem el camp a petar! Crec que es mereix aquesta placa! Visca el Lleida!


Si tots fosim com ell cada setmana el camp a petar de mocadors blancs!! Si porta 2 anys q ho critica tot!!!


es que portem 2 anys( diria que 6 anys i tot) ke fotem pena.

#11 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 10:58

jo crec que se la mereixia aunque també crec que es una mica de peloteo...

P.D: Quina foto mes..ejem....shinji :D :D :D

#12 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2006 - 11:31

jo crec que se la mereixia aunque també crec que es una mica de peloteo...

P.D: Quina foto mes..ejem....shinji :D :D :D


es el japo aquell q va fent lo capullo pel carrer en un programa de la tele, es buniiissiimmm

#13 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 09:03

Si leeis la entrevista que se le hizo al Masana nombra al Jordi Guardiola ya qur tuvieron un malentendido, tambien asi liman asperezas y dan por terminadas sus diferencias. Mirad la entrevista y sale un comentario sobre este malentendido.

#14 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 05:31

Jo no se Ilerlleida, no ho se de debò, que flipo amb coloraines les bestieses que dius sobre Jordi Guardiola, jo es que de debò em sembla que per dir aquestes ximplades sobre la seva persona, diguem-ne, educadament, que t'ho podries estalviar noi :evil: :evil:
pfffffff, mare meva el que s'ha d'aguantar... :x :x
I lo que diu el Shinji01 es veritat, no fa dos anys ni res, fa sis anys, o i tant, 6 anys que fotem pena i de la grossa, lamentablement.
Si es critica, es per veure que l'afició del Lleida no mereixem estar a 2aB, mereixem estar a 2aA, per aficio, ciutat i tradició història de clubs, i es clar, si els jugadors "golfarros com ells sols", no rendeixen, bé ho hauran de criticar no?
Si el Sergi Tor la temporada passada tambe ho criticava tot i de vegades pensava perque cullons ho feia tant, fins que vaig veure que tenia més raó que un Sant :roll:
Bé, salut i peles....

#15 canyo

canyo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 06:28

tenin k conviure com tenen k feu crec k es mol millor k estiguin be k no pas malamen


guardiola qui és l'alcalde, la seva parella o un periodista?
que li entreguin si és que se la mereix...però no perquè hagin de conviure...

#16 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 06:30

Jo no se Ilerlleida, no ho se de debò, que flipo amb coloraines les bestieses que dius sobre Jordi Guardiola, jo es que de debò em sembla que per dir aquestes ximplades sobre la seva persona, diguem-ne, educadament, que t'ho podries estalviar noi :evil: :evil:
pfffffff, mare meva el que s'ha d'aguantar... :x :x
I lo que diu el Shinji01 es veritat, no fa dos anys ni res, fa sis anys, o i tant, 6 anys que fotem pena i de la grossa, lamentablement.
Si es critica, es per veure que l'afició del Lleida no mereixem estar a 2aB, mereixem estar a 2aA, per aficio, ciutat i tradició història de clubs, i es clar, si els jugadors "golfarros com ells sols", no rendeixen, bé ho hauran de criticar no?
Si el Sergi Tor la temporada passada tambe ho criticava tot i de vegades pensava perque cullons ho feia tant, fins que vaig veure que tenia més raó que un Sant :roll:
Bé, salut i peles....


Tens rao tio.. el que s'ha d'aguantar...

#17 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 09:45

Dons m'agradaria que el 5% de la població de Lleida fos com el Guardiola i portes el Lleida al cor! Si molts fossin com ell tindriem el camp a petar! Crec que es mereix aquesta placa! Visca el Lleida!


Si tots fosim com ell cada setmana el camp a petar de mocadors blancs!! Si porta 2 anys q ho critica tot!!!


Però tindriem el camp a petar! Quan fa que no veiem això en un partit normal i corrent?

#18 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 09:56

Que hi ficaba a la placa.?¿


Per al criminalitzador, manipulador i xantatgista mes gran que a pasat mai pel Camp d'Esports!


ets la pollaa xDD

#19 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 02:51

Dons m'agradaria que el 5% de la població de Lleida fos com el Guardiola i portes el Lleida al cor! Si molts fossin com ell tindriem el camp a petar! Crec que es mereix aquesta placa! Visca el Lleida!


cullons doncs tots ens mereixem la placa, ell cobra.
jo pago per anar al camp.
i faig 220 kilometres cada cop ke le de veure i intento anar a tots els desplaçaments.
kuantes plakes em mereixo???

#20 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2006 - 08:15

Dons m'agradaria que el 5% de la població de Lleida fos com el Guardiola i portes el Lleida al cor! Si molts fossin com ell tindriem el camp a petar! Crec que es mereix aquesta placa! Visca el Lleida!


cullons doncs tots ens mereixem la placa, ell cobra.
jo pago per anar al camp.
i faig 220 kilometres cada cop <font color=red>que</font> le de veure i intento anar a tots els desplaçaments.
kuantes plakes em mereixo???


Moltissimes, el mèrit es de tots però la veritat es que s'ha de reconèixer que la gent que viviu lluny mereixeu... molt!!!! i més si no canvien els resultats.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos